Umiejętności
Microsoft Office
Project Management
Techniki sprzedaży i negocjacji
Asertywność w kontaktach z klientami
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
Prezentacje dla Klienta
Prezentacje PowerPoint
Skuteczne wprowadzanie nowych leków
Umiejętne radzenie sobie z obiekcjami klientów
Samodyscyplina i optymalne planowanie pracy i
Przyzwyczajenie do pracy pod presją czasu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Obecnie /od 2011/ promocja nowego doustnego leku p-krzepliwego Xarelto:
- współpraca z lekarzami pracującymi w szpitalach i klinikach: internistami, chirurgami, kardiologami, neurologami, ortopedami i w mniejszym zakresie z lekarzami POZ na przydzielonym mi terenie
- receptariusze, przetargi, kontakty z administracją placówek zdrowotnych
- kontakty z aptekami szpitalnymi i otwartymi
- odpowiedzialność za realizacje polityki sprzedażowej i marketingowej firmy Bayer /Xarelto/
- skuteczna walka z konkurencją
- udział w konferencjach naukowych na moim terenie
- organizacja kursów EKG, ECHO serca
- liczne prezentacje produktowe na spotkaniach z lekarzami, także z dużymi grupami słuchaczy
- budowanie wizerunku firmy na terenie woj. łódzkiego i od ok. roku na części woj. wielkopolskiego
- bardzo dobry kontakt z lekarzami różnych specjalizacji
Wcześniej /1998 - 2011/ przez ponad 13 lat zajmowałem się promocją produktów hormonalnych Schering AG a następnie Bayer Sp. z o.o. :
- współpracowałem z ginekologami z całego województwa łódzkiego / w początkowym okresie / a następnie na obszarze ½ województwa
- w tym czasie osiągałem bardzo dobre wyniki sprzedażowe
- współpraca z lekarzami pracującymi w szpitalach i klinikach: internistami, chirurgami, kardiologami, neurologami, ortopedami i w mniejszym zakresie z lekarzami POZ na przydzielonym mi terenie
- receptariusze, przetargi, kontakty z administracją placówek zdrowotnych
- kontakty z aptekami szpitalnymi i otwartymi
- odpowiedzialność za realizacje polityki sprzedażowej i marketingowej firmy Bayer /Xarelto/
- skuteczna walka z konkurencją
- udział w konferencjach naukowych na moim terenie
- organizacja kursów EKG, ECHO serca
- liczne prezentacje produktowe na spotkaniach z lekarzami, także z dużymi grupami słuchaczy
- budowanie wizerunku firmy na terenie woj. łódzkiego i od ok. roku na części woj. wielkopolskiego
- bardzo dobry kontakt z lekarzami różnych specjalizacji
Wcześniej /1998 - 2011/ przez ponad 13 lat zajmowałem się promocją produktów hormonalnych Schering AG a następnie Bayer Sp. z o.o. :
- współpracowałem z ginekologami z całego województwa łódzkiego / w początkowym okresie / a następnie na obszarze ½ województwa
- w tym czasie osiągałem bardzo dobre wyniki sprzedażowe
Szkolenia i kursy
Szkolenia z technik sprzedaży, prezentacji produktowych, technika Insights, technika Sandlera, wiele szkoleń wewnętrznych.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Inne
Zainteresowania
fotografia, dawniej nurkowanie
Organizacje
Bayer Sp. z o.o.
Schering AG
własna firma
Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Schering AG
własna firma
Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Grupy
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży