Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
Zakres zadań i odpowiedzialności:
- Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami – poszerzanie bazy klientów, wyszukiwanie nowych firm stanowiących potencjalnych klientów
- Merytoryczne opracowanie oferty handlowej
- Organizowanie i przygotowywanie negocjacji handlowych
- Utrzymywanie kontaktów handlowych z pozyskanymi klientami w zakresie badania pojawiających się potrzeb, satysfakcji z dotychczasowej współpracy
- Administrowanie wewnętrznym systemem produkcyjnym w określonym zakresie – wprowadzanie danych dotyczących realizowanego zlecenia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi zawartymi w wewnętrznej instrukcji wprowadzania
- Monitorowanie planowej realizacji obsługiwanych zleceń
- Bieżące informowanie klienta na temat etapów realizacji zlecenia
- Ścisła współpraca z grafikiem na etapie przygotowania projektów zgodnie z ustalonymi oczekiwaniami i wytycznymi klienta
- Kontakt posprzedażowy – w zakresie obsługi reklamacyjnej
- Dbanie o aktualizację obowiązującej dokumentacji handlowej – bieżące odnotowywanie kontaktów z klientem w wewnętrznym programie Notes Handlowca
- Ścisła współpraca z działem logistyki, działem prawnym, działem usług i analiz, komórką informacji i reklamacji i z magazynem
- Przygotowywanie cotygodniowych i rocznych sprawozdań i raportów ze sprzedaży i z kontaktów z klientami
- Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami – poszerzanie bazy klientów, wyszukiwanie nowych firm stanowiących potencjalnych klientów
- Merytoryczne opracowanie oferty handlowej
- Organizowanie i przygotowywanie negocjacji handlowych
- Utrzymywanie kontaktów handlowych z pozyskanymi klientami w zakresie badania pojawiających się potrzeb, satysfakcji z dotychczasowej współpracy
- Administrowanie wewnętrznym systemem produkcyjnym w określonym zakresie – wprowadzanie danych dotyczących realizowanego zlecenia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi zawartymi w wewnętrznej instrukcji wprowadzania
- Monitorowanie planowej realizacji obsługiwanych zleceń
- Bieżące informowanie klienta na temat etapów realizacji zlecenia
- Ścisła współpraca z grafikiem na etapie przygotowania projektów zgodnie z ustalonymi oczekiwaniami i wytycznymi klienta
- Kontakt posprzedażowy – w zakresie obsługi reklamacyjnej
- Dbanie o aktualizację obowiązującej dokumentacji handlowej – bieżące odnotowywanie kontaktów z klientem w wewnętrznym programie Notes Handlowca
- Ścisła współpraca z działem logistyki, działem prawnym, działem usług i analiz, komórką informacji i reklamacji i z magazynem
- Przygotowywanie cotygodniowych i rocznych sprawozdań i raportów ze sprzedaży i z kontaktów z klientami
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.