Doświadczenie zawodowe
Senior IT Specialist
providing IT systems support for 500 users (on-site & by mail/phone) on wide range of applications
registration, prioritization, escalation of user's requests using Triole helpdesk support system
contacting external vendors of IT hardware and services
Xerox WorkCentre 7855 configuration and troubleshooting
administration of secure printing solution – SafeCom
developing new procedures for the IT knowledge database
providing training to new users
participation in implementation of global projects
registration, prioritization, escalation of user's requests using Triole helpdesk support system
contacting external vendors of IT hardware and services
Xerox WorkCentre 7855 configuration and troubleshooting
administration of secure printing solution – SafeCom
developing new procedures for the IT knowledge database
providing training to new users
participation in implementation of global projects
Specjalista ds. Wsparcia technicznego użytkowników
FM Bank
- wdrożeniowiec i administrator Helpdesku
- wsparcie głównego Administratora aplikacji Def3000 Core Banking przy obsłudze użytkownika oraz administrowaniu kontami użytkowników i ich uprawnieniami
- wsparcie głównego Administratora Active Directory oraz Exchange od strony back-officowej
- wsparcie głównego Administratora aplikacji Def3000 Core Banking przy obsłudze użytkownika oraz administrowaniu kontami użytkowników i ich uprawnieniami
- wsparcie głównego Administratora Active Directory oraz Exchange od strony back-officowej
Operator systemów komputerowych
- Udział w projekcie Servisco dla DHL Express Polska – IT Services
- Wsparcie użytkowników w zakresie aplikacji działających w środowisku Microsoft Windows
- Tworzenie Instrukcji oraz dokumentacji technicznej w zakresie wsparcia aplikacji businessowych.
- Wsparcie użytkowników w zakresie aplikacji działających w środowisku HP UNIX.
- Wsparcie w zakresie sieci Wi-Fi oraz LAN opartej na technologii CISCO oraz 3Com
- Wsparcie użytkowników w zakresie aplikacji działających w środowisku Microsoft Windows
- Tworzenie Instrukcji oraz dokumentacji technicznej w zakresie wsparcia aplikacji businessowych.
- Wsparcie użytkowników w zakresie aplikacji działających w środowisku HP UNIX.
- Wsparcie w zakresie sieci Wi-Fi oraz LAN opartej na technologii CISCO oraz 3Com
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami