Maciej Chmieliński
Koordynator zewnętrznych sił sprzedaży - Supervisior, Kompania Piwowarska S.A.
Ostróda,
warmińsko-mazurskie
Umiejętności
Coaching
Merchandising
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
negocjacje handlowe
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
umiejętność szybkiego uczenia się
Umiejętności komunikacyjne
Monitoring
elektryka
budowanie zyskownych relacji
Zarządzanie zespołem sprzedaży
Exel, Power Point
negocjacje z sieciami
systemy operacyjne
Montaż szaf sterowniczych
Naprawa elektroniki
instalacje antenowe
Instalacje alarmowe
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
programowanie central alarmowych
Montaż inst. elektrycznych
Elektronika
Elektronika cyfrowa
serwis rtv
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
FHU MACO Maciej Chmieliński
Własna działalność gospodarcza.
Zakres usług:
montaż i serwis instalacji antenowych (sat, rtv, radiostacje)
montaż i serwis instalacji monitorujących (IP HD)
montaż i serwis instalacji alarmowych (przewodowych i bezprzewodowych)
montaż i serwis instalacji elektrycznych do 1kV
montaż i serwis inteligentnych instalacji elektrycznych
serwis, montaż i naprawa urządzeń RTV i AGD
Zakres usług:
montaż i serwis instalacji antenowych (sat, rtv, radiostacje)
montaż i serwis instalacji monitorujących (IP HD)
montaż i serwis instalacji alarmowych (przewodowych i bezprzewodowych)
montaż i serwis instalacji elektrycznych do 1kV
montaż i serwis inteligentnych instalacji elektrycznych
serwis, montaż i naprawa urządzeń RTV i AGD
Koordynator zewnetrznych sił sprzedazy - Supervisior
- koordynowanie działan podległych dystrybutorów
- coaching, wyznaczanie celów, motywowanie sił sprzedazy podległych dystrybutorów
- efektywne wykorzystanie budzetu regionu w celu zmaksymalizowania działan
- koordynowanie sieci strategicznych dla regionu
- koordynowanie realizacji standardów-wykonywanie audytów, raportowanie do dyrektora
- zarzadzanie zespołem presellerów
- coaching, wyznaczanie celów, motywowanie sił sprzedazy podległych dystrybutorów
- efektywne wykorzystanie budzetu regionu w celu zmaksymalizowania działan
- koordynowanie sieci strategicznych dla regionu
- koordynowanie realizacji standardów-wykonywanie audytów, raportowanie do dyrektora
- zarzadzanie zespołem presellerów
Przedstawiciel handlowy ds. klientów kluczowych
- zwiększanie udziału firmy w rynku poprzez sprzedaż produktów
- rozwój dystrybucji w punktach handlu zorganizowanego na wyznaczonym terenie
- prowadzenie rozmów biznesowych z kluczowymi klientami - sieci nowoczesne
- raportowanie czynności na tablecie
- weryfikacja i egzekucja centralnych zamówień oraz promocji
- rozwój dystrybucji w punktach handlu zorganizowanego na wyznaczonym terenie
- prowadzenie rozmów biznesowych z kluczowymi klientami - sieci nowoczesne
- raportowanie czynności na tablecie
- weryfikacja i egzekucja centralnych zamówień oraz promocji
Przedstawiciel handlowy ds. detalu
- zwiększanie udziału firmy w rynku poprzez sprzedaż produktów
- rozwój dystrybucji w punktach sprzedaży detalicznej na wyznaczonym terenie
- kontakty z klientem (pozyskiwanie nowych klientów, uzgadnianie kontraktów, negocjacje)
- właściwy merchandising produktów
- efektywne wykorzystanie materiałów reklamowych
- prowadzenie działan promocyjnych, monitorowanie cen
- raportowanie czynnosci w palmtopie
- rozwój dystrybucji w punktach sprzedaży detalicznej na wyznaczonym terenie
- kontakty z klientem (pozyskiwanie nowych klientów, uzgadnianie kontraktów, negocjacje)
- właściwy merchandising produktów
- efektywne wykorzystanie materiałów reklamowych
- prowadzenie działan promocyjnych, monitorowanie cen
- raportowanie czynnosci w palmtopie
Przedstawiciel handlowy ds. gastronomii
- zwiększanie udziału firmy w rynku poprzez sprzedaż produktów
- weryfikacja istniejących i pozyskiwanie nowych PSG
- zapewnianie pełnego asortymentu produktów
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych
- koordynowanie i prowadzenie działania promocyjnego w PSG
- weryfikowanie potrzeb oraz negocjowanie umowy dotyczących
wyposażania lokali w ogródki sezonowe i meble
- koordynowanie rozwożeń/zwożeń sprzętu sezonowego
- przygotowanie i zabezpieczanie sprzętu służącego do obsługi
imprezy plenerowej
- przygotowywanie w palmtopie raportów dziennych
- weryfikacja istniejących i pozyskiwanie nowych PSG
- zapewnianie pełnego asortymentu produktów
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych
- koordynowanie i prowadzenie działania promocyjnego w PSG
- weryfikowanie potrzeb oraz negocjowanie umowy dotyczących
wyposażania lokali w ogródki sezonowe i meble
- koordynowanie rozwożeń/zwożeń sprzętu sezonowego
- przygotowanie i zabezpieczanie sprzętu służącego do obsługi
imprezy plenerowej
- przygotowywanie w palmtopie raportów dziennych
Przedstawiciel ds. serwisu
- zapewnienie stałej, wysokiej jakości piwa rozlewanego w gastronomii
poprzez regularne, zgodne z procedura czyszczenie instalacji do rozlewu piwa
- usuwanie awarii urządzeń do rozlewu piwa w obsługiwanych PSG
- dokonywanie reinstalacji urządzeń celem zapewnienia odpowiedniego standardu
- szkolenie pracowników PSG z zakresu technicznej obsługi urządzeń
jak i prawidłowego wyszynku piwa
- efektywne wdrażanie strategii i polityki Kompanii Piwowarskiej
- dbanie o dobry wizerunek Kompanii Piwowarskiej
- obsługa imprez plenerowych
- raportowanie czynności w palmtopie
poprzez regularne, zgodne z procedura czyszczenie instalacji do rozlewu piwa
- usuwanie awarii urządzeń do rozlewu piwa w obsługiwanych PSG
- dokonywanie reinstalacji urządzeń celem zapewnienia odpowiedniego standardu
- szkolenie pracowników PSG z zakresu technicznej obsługi urządzeń
jak i prawidłowego wyszynku piwa
- efektywne wdrażanie strategii i polityki Kompanii Piwowarskiej
- dbanie o dobry wizerunek Kompanii Piwowarskiej
- obsługa imprez plenerowych
- raportowanie czynności w palmtopie
Szkolenia i kursy
01.2005
Akademia Sprzedaży organizowana przez Kompanie Piwowarska.
02.2005
Warsztaty Szkoleniowe - etapy wizyty handlowej i komunikacja z klientem
organizowane przez firmę "Kontrakt" z Warszawy
03.2006
Warsztaty szkoleniowe - "Merchandising w punkcie sprzedaży"
organizowane przez ABC Trade Marketing s.c. z Warszawy.
06.2011
Kroki profesjonalnej wizyty handlowej - organizator GM Solutions Sp. z o.o.
06.2012 - 05.2013
Akademia Managerów Sprzedaży organizowana przez Pro Business Solutions 06.2012 - 05.2013
Ukończone moduły:
analiza insight, budowanie zyskownych relacji, negocjacje handlowe,
wzmocnienie funkcji doradczej sił sprzedaży, zarządzanie zespołem sprzedaży.
Akademia Sprzedaży organizowana przez Kompanie Piwowarska.
02.2005
Warsztaty Szkoleniowe - etapy wizyty handlowej i komunikacja z klientem
organizowane przez firmę "Kontrakt" z Warszawy
03.2006
Warsztaty szkoleniowe - "Merchandising w punkcie sprzedaży"
organizowane przez ABC Trade Marketing s.c. z Warszawy.
06.2011
Kroki profesjonalnej wizyty handlowej - organizator GM Solutions Sp. z o.o.
06.2012 - 05.2013
Akademia Managerów Sprzedaży organizowana przez Pro Business Solutions 06.2012 - 05.2013
Ukończone moduły:
analiza insight, budowanie zyskownych relacji, negocjacje handlowe,
wzmocnienie funkcji doradczej sił sprzedaży, zarządzanie zespołem sprzedaży.
Specjalizacje
Budownictwo
Instalacje
Inżynieria
Automatyka
Inżynieria
Elektronika/Elektryka
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Zainteresowania
informatyka, elektronika, krótkofalarstwo, zeglarstwo
Inne
podejmę pracę na etat lub na zasadach własnej działalności