Maciej Biegajewski

Communications Officer
Gdańsk, pomorskie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

FancyFon SA
Scrum Master
FancyFon SA
Marketing Specialist
FancyFon SA
Marketing intern
Rocket Studio sp. z o.o.
Communications Officer
Rocket Studio sp. z o.o.
Space Adept
Logo
młodszy redaktor
DGMedia (serwis internetowy SportoweFakty.pl)
Relacjonowanie oraz obsługa techniczna meczów PGNiG Superligi kobiet w piłce ręcznej, meczów reprezentacji narodowej, Polskiej Ligi Piłkarskiej oraz I ligi piłki ręcznej mężczyzn

Szkolenia i kursy

+University of Maryland, College Park
- Developing Innovative Ideas for New Companies: The First Step in Entrepreneurship

+LPP S.A.
- warsztaty budowania kolekcji i oceny produktu pod kątem biznesowym (prowadzone przez specjalistów marki Reserved)
- Akcje marketingowe w branży odzieżowej (prowadzone przez menadżera Cropp)

+ Koło Naukowe Public Relations Uniwersytet Gdański:
Realizowane projekty:
- Kampania społeczna "Digi Digi, czyli społeczność ludzi aktywnych" [koordynator projektu]
- LipDub Uniwersytet Gdański (HR Manager - odpowiedzialność za proces rekrutacji; pozyskiwanie sponsorów i patronatów medialnych; opieka nad social media)

Przebyte szkolenia:
- "Innowację w branży Public Relations"
- "PR w pigułce"
- "Budowa wizerunku i promocja miasta. Podstawy marketingu terytorialnego" (case study miasta Gdynia, przeprowadzone we współpracy z UM Gdynia)

+ Koło Naukowe Handlu Zagranicznego "HaZet" Uniwersytet Gdański:
- Negocjacje w biznesie (12/2010) [przygotowanie do negocjacji, przeprowadzanie negocjacji, psychologia negocjacji]


+Szkolenia przebyte w ramach projektu "Mosty Ekonomiczne 2011"
- "Innowacyjne metody edukacji" [Zorganizowane przez Apple włącznie z prezentacją najnowszych produktów firmy]
- "Rynek walutowy" [Zorganizowany przez Citi Bank Handlowy]
- "Negocjacje. Strategia win-win" [Zorganizowane przez Alior Bank, połączone z symulacją negocjacji]
- "Zawód: Inwestor" [Zorganizowane przez Kamila Gołębiewskiego]
- "Jak zorganizować profesjonalną konferencje prasową?" [Zorganizowane przez People PR]

+Szkolenia zorganizowane przez ProActive Club (01/2011)
- Proaktywność (teoria rozwoju osobistego, rozwój osobisty i zawodowy, tworzenie nawyku proaktywności)

+Szkolenia z cyklu "Dni Kariery 2011"
- "Biznes w internecie" [Zorganizowane przez Stowarzyszenie Wolnych Przedsiębiorców]
- "Finansowanie działalności gospodarczej" [Zorganizowane przez Agencję Rozwoju Pomorza]
- "Przygotowanie udanych negocjacji" [Zorganizowane przez Millennium Bank, projekt People Grow, połączone z symulacjami negocjacyjnymi]
- "Kreacja strategii PR w biznesie" [Zorganizowane przez Actia Conferences połączone z case study]

Edukacja

Logo
Ekonomia, specjalizacja: Elektroniczny biznes, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Zarządzanie Projektem, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Przedsiębiorstwo na Międzynarodowych Rynkach Finansowych, licencjackie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, spec. Marketing Międzynarodowy, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Public Relations
Inne

Zainteresowania

- sport (piłka ręczna, piłka nożna, rugby)
- marketing sportowy
- product placement
- media i public relations
- kryzysy wizerunkowe wielkich koncernów
- scena muzyki drum'n'bass, minimal, kultura hip-hop
- film

Organizacje

Koło Naukowe Public Relations Uniwersytet Gdański (aktywny członek od 2010 r. ; od 2011 r. pełniona funkcja prezesa)

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Analiza biznesowa
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Elbląg
Elbląg
Grupa wielbicieli miasta Elbląg. Mieszkańców, turystów, powiązanych rodzinnie i zawodowo.
Europa Środkowa
Europa Środkowa
Forum dyskusji o szeroko pojętej Europie Środkowej
Gdańsk Morze Możliwości
Gdańsk Morze Możliwości
Kultura, Sztuka, Biznes, Inwestycje, Networking, Kontakty Biznesowe Gdańska, Promocja Gdańska.
Google Analytics
Google Analytics
Grupa zrzeszająca użytkowników GA
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego