Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik ds. Sieci Lokalnych
Obsługa kluczowych klientów sieciowych na terenie województw: podlaskiego, warmińsko - mazurskiego, pomorskiego, kujawsko - pomorskiego.
- bezpośrednia obsługa klientów LKA (Regionalne spółki Lewiatan: Podlasie, Bjanex, Orbita, Północ, Kujawy)
- sieci indywidualne: Arhelan, Zielony Market, Merco, ABO, Torimpex, PSS Białystok PSS Zgoda, Gram Market
- realizacja budżetów, kontraktowanie aktywnosci promocyjnych
- kontrola budżetu, rozliczenia miesięczne i kwartalne
- bezpośrednia obsługa klientów LKA (Regionalne spółki Lewiatan: Podlasie, Bjanex, Orbita, Północ, Kujawy)
- sieci indywidualne: Arhelan, Zielony Market, Merco, ABO, Torimpex, PSS Białystok PSS Zgoda, Gram Market
- realizacja budżetów, kontraktowanie aktywnosci promocyjnych
- kontrola budżetu, rozliczenia miesięczne i kwartalne
Terytorialny Kierownik Sprzedaży
Zarządzanie zespołem regionalnym ( 7 osób ): Senior Sales
Representative TT & TT KAM, Sales Representative TT & TTKAM .
• opracowywanie i realizacja strategii rozwoju Area w oparciu o
strategię rozwoju marek i analizę konkurencyjną lokalnego rynku;
• sprzedaż sell in do hurtu dystrybucyjnego oraz sell out w kanale
tradycyjnym
• sell in, egzekucja porozumień centralnych i działania lokalne w
TT KAM
• odpowiedzialność za realizację zadań jakościowych i
implementację promocji w Area
• zarządzanie budżetem Arealnym i efektywnością realizacji
budżetów marketingowych
• budowanie i kierowanie zespołem Arealnym oraz dbałość o
rozwój podwładnych m.in. poprzez prowadzenie procesów
rekrutacyjnych, system ocen i rozmów rocznych, coaching,
wspólna praca
• tworzenie warunków handlowych dla klientów TT ( hurtownie,
sieci detaliczne ) oraz wdrażanie w sieciach regionalnych
modelu ''pay for performance''
• udział w pracach nad tworzeniem strategii Route to Market dla
Field Sales Force
• odpowiedzialność za proceduralny obieg dokumentów incl.
Workflow
Representative TT & TT KAM, Sales Representative TT & TTKAM .
• opracowywanie i realizacja strategii rozwoju Area w oparciu o
strategię rozwoju marek i analizę konkurencyjną lokalnego rynku;
• sprzedaż sell in do hurtu dystrybucyjnego oraz sell out w kanale
tradycyjnym
• sell in, egzekucja porozumień centralnych i działania lokalne w
TT KAM
• odpowiedzialność za realizację zadań jakościowych i
implementację promocji w Area
• zarządzanie budżetem Arealnym i efektywnością realizacji
budżetów marketingowych
• budowanie i kierowanie zespołem Arealnym oraz dbałość o
rozwój podwładnych m.in. poprzez prowadzenie procesów
rekrutacyjnych, system ocen i rozmów rocznych, coaching,
wspólna praca
• tworzenie warunków handlowych dla klientów TT ( hurtownie,
sieci detaliczne ) oraz wdrażanie w sieciach regionalnych
modelu ''pay for performance''
• udział w pracach nad tworzeniem strategii Route to Market dla
Field Sales Force
• odpowiedzialność za proceduralny obieg dokumentów incl.
Workflow
Regionalny Kierownik Sprzedaży ds Hurtu
Odpowiedzialność za realizację planów Ex factory i resale, rozliczanie budżetu promocyjnego, współraca z kluczowymi klientami z rynku hurtowego, rozwój i współpraca z sieciami regionalnymi. Obszar działania województwa: Pomorskie, Kujawsko-Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie.
Dyrektor Handlowy
Liner Polska
Rozwój sprzedaży i dystrybucji marek w branży napojów energetyzujących i izotonicznych w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i HoReCa. Zawieranie kontraktów z lokalnymi sieciami handlowymi i podhurtami, egzekucja warunków porozumień. Wdrażanie i kontrola przebiegu akcji promocyjnych, zarządzanie budżetem.
Kierownik Obszaru Sprzedaży (warmińsko-mazurskie, pomorskie)
* zarządzanie obszarem sprzedaży
* zarządzanie zespołem sprzedaży (przedstawiciele handlowi, koordynator ds hurtu, merchandiser)
* trener wewnętrzny (od 2010- szkolenia wewnętrzne dla zespołu sprzedaży)
* rekrutacja
* motywowanie
* coaching oraz kontrola pracy podwładnych
* wyznaczanie i realizacja celów
* współpraca z dystrybutorami (Mag, Delta, Tradis, Boss, Presto, Sezam- Furman, Fides, Grupa zakupowa Sigma, Zapro, Femita, Formel, Total
* udziała w projektach wewnętrznych firmy
* przygotowanie i realizacja budżetów promocyjnych
* zarządzanie majątkiem firmy (materiały reklamowe, lodówki)
* estymacja prognoz produkcyjnych
* raportowanie
* zarządzanie zespołem sprzedaży (przedstawiciele handlowi, koordynator ds hurtu, merchandiser)
* trener wewnętrzny (od 2010- szkolenia wewnętrzne dla zespołu sprzedaży)
* rekrutacja
* motywowanie
* coaching oraz kontrola pracy podwładnych
* wyznaczanie i realizacja celów
* współpraca z dystrybutorami (Mag, Delta, Tradis, Boss, Presto, Sezam- Furman, Fides, Grupa zakupowa Sigma, Zapro, Femita, Formel, Total
* udziała w projektach wewnętrznych firmy
* przygotowanie i realizacja budżetów promocyjnych
* zarządzanie majątkiem firmy (materiały reklamowe, lodówki)
* estymacja prognoz produkcyjnych
* raportowanie
Koordynator ds hurtu (warmińsko-mazurskie, pomorskie)
* odpowiedzialność za rozwój dystrybutorów Sezam- Furman,Presto, Zapro, Femita, Sigma, Formel, Nibres, Fides
* negocjacje warunków współpracy
* planowanie i realizacja akcji promocyjnych
* ustalanie planów sprzedażowych
* realizacja strategii firmy
* wspieranie sprzedaży
* negocjacje warunków współpracy
* planowanie i realizacja akcji promocyjnych
* ustalanie planów sprzedażowych
* realizacja strategii firmy
* wspieranie sprzedaży
Przedstawiciel Handlowy (warmińsko-mazurskie, pomorskie)
* reprezentowanie firmy,
* sprzedaż,
* rozwój i regularna obsługa podległych punktów detalicznych,
* współpraca z siłami sprzedaży dystrybutorów
* zarządzanie majątkiem firmy (lodówki, materiały reklamowe,
* pozycjonowanie produktów firmy wg obowiązujących standardów
* raportowanie
* implementacja akcji promocyjnych
* egzekucja podpisanych umów
* sprzedaż,
* rozwój i regularna obsługa podległych punktów detalicznych,
* współpraca z siłami sprzedaży dystrybutorów
* zarządzanie majątkiem firmy (lodówki, materiały reklamowe,
* pozycjonowanie produktów firmy wg obowiązujących standardów
* raportowanie
* implementacja akcji promocyjnych
* egzekucja podpisanych umów
Area Sales Manager
MK CAFE & TEA
Odpowiedzialność za zarządzanie 8-11 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych, sprzedaż na terenie byłych województw: Olsztyńskiego, Elbląskiego i Gdańskiego. Rekrutacja, motywowanie podległych pracowników,przygotowanie i realizacja budżetów promocyjnych, kontrola pracy PH.
Szkolenia i kursy
04.2003- "Etapy wizyty handlowej- pozytywna agresja"
Kontrakt OSH
05.2003- "Efektywne narzędzia w startegicznym zarządzaniu klientem hurtowym"
Specialist & Friend
06.2005- "Budowanie relacji handlowych z klientem hurtowym"
House od Skills
10.2005- "Leadership"
House od Skills
02.2006- "Performance Management"
Capgemini Consulting
10.2006- "Menedżer trenerem sprzedaży"
House od Skills
11.2006- "Wdrożenie modelu sprzedaży"
House od Skills
04.2007- "Wdrożenie modelu sprzedaży aspekt wymagam"
House od Skills
01.2007- "Innowacyjne techniki sprzedaży"
House od Skills
12.2007- "Zarządzanie zespołem"
House od Skills
02.2008- "Decision Base"
House od Skills
01.2009- "Warsztaty SFA- ECOD- zarządzanie rynkiem dla Management Team"
Carlsberg Polska
03.2009- "Planowanie w sprzedaży- priorytety w czasie"
Marshall Polska
08.2009- "Badanie potencjału rynku i klienta"
Marshall Polska
08.2009- "Wizyta rozwojowa- Coaching"
OSH Kontrakt
Kontrakt OSH
05.2003- "Efektywne narzędzia w startegicznym zarządzaniu klientem hurtowym"
Specialist & Friend
06.2005- "Budowanie relacji handlowych z klientem hurtowym"
House od Skills
10.2005- "Leadership"
House od Skills
02.2006- "Performance Management"
Capgemini Consulting
10.2006- "Menedżer trenerem sprzedaży"
House od Skills
11.2006- "Wdrożenie modelu sprzedaży"
House od Skills
04.2007- "Wdrożenie modelu sprzedaży aspekt wymagam"
House od Skills
01.2007- "Innowacyjne techniki sprzedaży"
House od Skills
12.2007- "Zarządzanie zespołem"
House od Skills
02.2008- "Decision Base"
House od Skills
01.2009- "Warsztaty SFA- ECOD- zarządzanie rynkiem dla Management Team"
Carlsberg Polska
03.2009- "Planowanie w sprzedaży- priorytety w czasie"
Marshall Polska
08.2009- "Badanie potencjału rynku i klienta"
Marshall Polska
08.2009- "Wizyta rozwojowa- Coaching"
OSH Kontrakt
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
* wędkarstwo,
* koszykówka
* koszykówka
Inne
SUKCESY ZAWODOWE
* 2004- laureat rocznej nagrody Carlsberg dla najlepszego pracownika
* 2005- laureat rocznej nagrody Carlsberg dla najlepszego pracownika
* 2006- wyróżnienie za wkład w realizację wizji Carlsberg Polska
* 2008- laureat (wraz z zespołem PH) nagrody za najwyższą realizację planu wolumenowo- dostępnościowego.
* 2004- laureat rocznej nagrody Carlsberg dla najlepszego pracownika
* 2005- laureat rocznej nagrody Carlsberg dla najlepszego pracownika
* 2006- wyróżnienie za wkład w realizację wizji Carlsberg Polska
* 2008- laureat (wraz z zespołem PH) nagrody za najwyższą realizację planu wolumenowo- dostępnościowego.
Grupy
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan