Maciej Barnaś

Handlowiec, Rejs Sp. z o.o. (akcesoria meblowe)

Doświadczenie zawodowe

Logo
Handlowiec
Rejs Sp. z o.o.
1.Bieżąca obsługa klienta: rozpoznawanie potrzeb, negocjacje cen oraz terminów dostaw
2.Obsługa sprzedaży: przyjmowanie, wpisywanie, koordynowanie zamówień; badanie stopnia realizacji zamówień do klienta
3.Badanie potencjału rynkowego aktualnych klientów
4.Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów
5.Analiza rozrachunków, płatności, propozycja planu spłat zadłużenia
6.Aktywne promowanie oferty handlowej firmy, uczestniczenie w przygotowaniu targów
7.Analizowanie struktury sprzedaży poszczególnych produktów
8.Realizowanie planów sprzedażowych
9.Raportowanie sprzedaży
10.Prowadzenie bazy klientów CRM
11.Badanie działań konkurencji

Grupy

ABC Wzrostu Sprzedaży
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż. Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
PARTNERING
PARTNERING
Nowe podejście do marketingu, a może koniec ery marketingu? Czy klienta należy traktować jako partnera, czy jedynie jako "dostawcę gotówki"? Właściwym kierunkiem jest sprzedaż, czy zaufanie?
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Sprzedaż Transformacyjna
Sprzedaż Transformacyjna
Grupa skierowana do osób profesjonalnie zajmujących się sprzedażą bezpośrednią i zainteresowanych rozwojem swoich umiejętności w tej dziedzinie.