Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Systems Administrator
IBM Polska Business Services
• aktywacja serwerów opartych o system operacyjny Windows 2000, Windows 2003, Windows 2008
• administracja systemami Windows 2003 oraz Windows 2008
• administracja systemami Vmware ESX
• administracja infrastrukturą Citrix
• administracja Active Directory
• administracja bazami Microsoft SQL Server
• administracja serwisami WWW, bazami MySQL
• obsługa backupów przy wykorzystaniu Tivoli Storage Manager
• rozbudowa sprzętu serwerowego IBM xSeries
• obsługa macierzy dyskowych IBM Storage
• obsługa napędów taśmowych IBM System Storage
• administracja systemami Windows 2003 oraz Windows 2008
• administracja systemami Vmware ESX
• administracja infrastrukturą Citrix
• administracja Active Directory
• administracja bazami Microsoft SQL Server
• administracja serwisami WWW, bazami MySQL
• obsługa backupów przy wykorzystaniu Tivoli Storage Manager
• rozbudowa sprzętu serwerowego IBM xSeries
• obsługa macierzy dyskowych IBM Storage
• obsługa napędów taśmowych IBM System Storage
IT Specialist
IBM Polska Business Services Sp. z o.o.
• wsparcie pierwszego i drugiego poziomu, specjalizacja w systemach MS Windows.
• wsparcie lokalne u klientów outsourcingowych, rozwiązywanie problemów z komputerami osobistymi oraz serwerami, wsparcie lokalne i zdalne
• obsługa zdarzeń w Remedy (Problem Management oraz Change Management)
• obsługa procesu Change Management
• instalacja telefonów IP Cisco oraz ich konfiguracja w aplikacji Cisco Call Manager
• zarządzanie sesjami użytkowników w aplikacji Citrix Management
• agent Helpdesku dla projektów outsourcingowych IBM,
• wsparcie lokalne u klientów outsourcingowych, rozwiązywanie problemów z komputerami osobistymi oraz serwerami, wsparcie lokalne i zdalne
• obsługa zdarzeń w Remedy (Problem Management oraz Change Management)
• obsługa procesu Change Management
• instalacja telefonów IP Cisco oraz ich konfiguracja w aplikacji Cisco Call Manager
• zarządzanie sesjami użytkowników w aplikacji Citrix Management
• agent Helpdesku dla projektów outsourcingowych IBM,
IT Specialist
• agent Helpdesku dla projektów outsourcingowych IBM,
• wsparcie pierwszego i drugiego poziomu, specjalizacja w systemach MS Windows.
• wsparcie lokalne u klientów outsourcingowych, rozwiązywanie problemów z komputerami osobistymi oraz serwerami, wsparcie lokalne i zdalne
• obsługa robota HP StorageTek
• obsługa backupów przy wykorzystaniu TSM, Norton Ghost, Norton Ghost Cast Server
• instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych (switch, router, hub, drukarki sieciowe)
• zarządzanie kontami, grupami oraz komputerami w Microsoft Active Directory
• zarządzanie kontami w aplikacji RSA Security Manager
• zarządzanie kontami użytkowników w aplikacjach AMM, Ingenium, SmartStream
• aktualizowanie aplikacji LEX Polski Serwer Prawa na serwerze
• instalacja, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z aplikacjami Cognos, Lex, Siebel, MPower, IMS Dataview, IMS SalesAnalyzer, Sun Vision, Ingenium, SmartStream, RSA Client, IBM Lotus Notes, Simple, Crystal Reports, SAP Business Objects, Microsoft Outlook, Microsoft Office, Microsoft Office Communicator itp.
• instalacja i konfiguracja klientów VPN Fiberlink
• instalowanie, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z systemami Windows 2000 oraz Windows XP
• zdalne rozwiązywanie problemów przy wykorzystaniu Microsoft NetMeeting, Tivoli oraz Remote Desktop Connection
• montaż serwerów oraz urządzeń sieciowych i przełączników KVM w szafach RACK
• instalacja i konfiguracja peryferiów na komputerach – drukarki, skanery, karty EDGE/3G i inne
• wsparcie pierwszego i drugiego poziomu, specjalizacja w systemach MS Windows.
• wsparcie lokalne u klientów outsourcingowych, rozwiązywanie problemów z komputerami osobistymi oraz serwerami, wsparcie lokalne i zdalne
• obsługa robota HP StorageTek
• obsługa backupów przy wykorzystaniu TSM, Norton Ghost, Norton Ghost Cast Server
• instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych (switch, router, hub, drukarki sieciowe)
• zarządzanie kontami, grupami oraz komputerami w Microsoft Active Directory
• zarządzanie kontami w aplikacji RSA Security Manager
• zarządzanie kontami użytkowników w aplikacjach AMM, Ingenium, SmartStream
• aktualizowanie aplikacji LEX Polski Serwer Prawa na serwerze
• instalacja, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z aplikacjami Cognos, Lex, Siebel, MPower, IMS Dataview, IMS SalesAnalyzer, Sun Vision, Ingenium, SmartStream, RSA Client, IBM Lotus Notes, Simple, Crystal Reports, SAP Business Objects, Microsoft Outlook, Microsoft Office, Microsoft Office Communicator itp.
• instalacja i konfiguracja klientów VPN Fiberlink
• instalowanie, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z systemami Windows 2000 oraz Windows XP
• zdalne rozwiązywanie problemów przy wykorzystaniu Microsoft NetMeeting, Tivoli oraz Remote Desktop Connection
• montaż serwerów oraz urządzeń sieciowych i przełączników KVM w szafach RACK
• instalacja i konfiguracja peryferiów na komputerach – drukarki, skanery, karty EDGE/3G i inne
praktykant działu DCS
• diagnostyka i naprawa komputerów IBM PC
• monitorowanie drukarek sieciowych przy pomocy programu Mark Vision
• opieka nad drukarkami sieciowymi (wymiana maintenance kit, konfiguracja drukarek, usuwanie awarii)
• instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych zgodnie ze standardami IBM Polska
• instalacja konfiguracja oraz zarządzanie kontami w systemie TSM (Tivoli Storage Manager)
• tworzenie zaawansowanych formularzy Microsoft Excel na potrzeby działu
• obsługa klienta wewnętrznego w zakresie IT
• monitorowanie drukarek sieciowych przy pomocy programu Mark Vision
• opieka nad drukarkami sieciowymi (wymiana maintenance kit, konfiguracja drukarek, usuwanie awarii)
• instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych zgodnie ze standardami IBM Polska
• instalacja konfiguracja oraz zarządzanie kontami w systemie TSM (Tivoli Storage Manager)
• tworzenie zaawansowanych formularzy Microsoft Excel na potrzeby działu
• obsługa klienta wewnętrznego w zakresie IT
Szkolenia i kursy
- Cisco Networking Academy
- Implementing Citrix XenApp 5.0 for Windows Server 2008
- Windows 2000 - Active Directory Security and Management
- Managing Windows Server 2003 Internet Services
- Getting Started with Windows Server 2003
- Active Directory Administration in Microsoft Windows Server 2008
- Portable Storage Media (PSM) for Practitioners
- ITIL: Problem and Change Management
- Lotus Notes: Getting Started with Lotus Notes 7 and Mail
- Cisco IP Phones and CallManager Configuration
- Support Users and Troubleshoot Microsoft® Windows® XP
- Windows 2000 - Administration
- Backup and Security Settings in Microsoft Windows XP
- Understanding Data Privacy in IT Service Delivery
- Patch Management Process
- Implementing Citrix XenApp 5.0 for Windows Server 2008
- Windows 2000 - Active Directory Security and Management
- Managing Windows Server 2003 Internet Services
- Getting Started with Windows Server 2003
- Active Directory Administration in Microsoft Windows Server 2008
- Portable Storage Media (PSM) for Practitioners
- ITIL: Problem and Change Management
- Lotus Notes: Getting Started with Lotus Notes 7 and Mail
- Cisco IP Phones and CallManager Configuration
- Support Users and Troubleshoot Microsoft® Windows® XP
- Windows 2000 - Administration
- Backup and Security Settings in Microsoft Windows XP
- Understanding Data Privacy in IT Service Delivery
- Patch Management Process
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Zainteresowania
literatura, kino, gry MMORPG
Inne
prawo jazdy kategoria B