Umiejętności
Call Center
Coaching
Negocjacje
rekrutacja
Szkolenie
Szkolenia pracowników
Sprzedaż
Obsługa klienta
Rozwój osobisty
Zarządzanie
Rozwój organizacyjny
wystąpienia publiczne
Gotowanie
DORADZTWO FINANSOWE
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
dobry
węgierski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Merchandiser
Dbanie o właściwą ekspozycję produktów Coca Cola Company, w szczególności:
- kontrola stanu towarów: ilość, asortyment, daty ważności
- dbałość o właściwą ekspozycję powierzonych towarów
- porządkowanie półek, sprawdzanie i poprawianie błędnych cen i opisów,
- zapewnienia ciągłej dostępności towarów
- zarządzanie zapasami w magazynie
- przygotowywanie propozycji zamówień,
- przygotowywanie zwrotów
- kontrola stanu towarów: ilość, asortyment, daty ważności
- dbałość o właściwą ekspozycję powierzonych towarów
- porządkowanie półek, sprawdzanie i poprawianie błędnych cen i opisów,
- zapewnienia ciągłej dostępności towarów
- zarządzanie zapasami w magazynie
- przygotowywanie propozycji zamówień,
- przygotowywanie zwrotów
właściciel
referte tworzą pasjonaci rozwoju osobistego, którzy przekazują, w formie profesjonalnych szkoleń i warsztatów, wiedzę popartą ich doświadczeniem zawodowym i życiowym. Skupiamy się na usługach szkoleniowo-doradczych z zakresu prawa polskiego, zarządzania i marketingu oraz kompetencji miękkich. Promujemy dwie, innowacyjne i autorskie metody szkoleniowo-doradcze: INVESTING oraz INTER-CROSS, które sprawiają, że ludzie zaczynają postrzegać problemy jako wyzwania.
Sales Support
Wspieranie pracy Działu Handlowego w realizacji projektów dla Klientów, polegające na przygotowywaniu dokumentacji w celu wystąpienia do właściwych organów administracji publicznej w rozumieniu:
1) ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
3) ustawy z dnia 23 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
4) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
5) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
6) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
oraz rozporządzeń wykonawczych.
Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji dla potrzeb przetargów oraz zapytań ofertowych, w których bierze udział APLA sp. z o.o.
1) ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
3) ustawy z dnia 23 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
4) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
5) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
6) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
oraz rozporządzeń wykonawczych.
Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji dla potrzeb przetargów oraz zapytań ofertowych, w których bierze udział APLA sp. z o.o.
Specjalista ds. administracji
Przygotowywanie dokumentacji dla miejskich i wojewódzkich konserwatorów zabytków, w celu wydania pozwolenia na prace budowlane oraz uzyskiwanie wymaganych prawem zgód urzędowych dla Klientów firmy.
Przygotowywanie dokumentacji do właściwych miejscowo zarządów dróg, w celu wydania decyzji lokalizacyjnej i/lub decyzji naliczającej opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz uzyskiwanie wymaganych prawem zgód urzędowych dla Klientów firmy.
Przygotowywanie wniosków dotyczących zgody na prace budowlane oraz zajęcia pasa drogowego, w celu instalacji/wymiany reklamy przestrzennej oraz uzyskiwanie wymaganych prawem zgód urzędowych dla Klientów firmy.
Kontakt mailowy i telefoniczny z właścicielami nieruchomości oraz pracownikami organów administracji publicznej.
Wyszukiwanie przetargów oraz przygotowywanie kompletu dokumentacji na potrzeby ofert przetargowych.
Przygotowywanie dokumentacji do właściwych miejscowo zarządów dróg, w celu wydania decyzji lokalizacyjnej i/lub decyzji naliczającej opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz uzyskiwanie wymaganych prawem zgód urzędowych dla Klientów firmy.
Przygotowywanie wniosków dotyczących zgody na prace budowlane oraz zajęcia pasa drogowego, w celu instalacji/wymiany reklamy przestrzennej oraz uzyskiwanie wymaganych prawem zgód urzędowych dla Klientów firmy.
Kontakt mailowy i telefoniczny z właścicielami nieruchomości oraz pracownikami organów administracji publicznej.
Wyszukiwanie przetargów oraz przygotowywanie kompletu dokumentacji na potrzeby ofert przetargowych.
Ambasador firmy na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego
Promocja firmy KPMG Audyt, jak również eventów organizowanych przez KPMG Audyt na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz organizacja warsztatów i szkoleń na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, prowadzonych przez certyfikowanych trenerów firmy KPMG Audyt.
współpracownik
wystawiono
Miałem wielką przyjemność współpracować z Łukaszem w ramach programu ambasadorskiego KPMG. Jest On osobą niezwykle pogodną i bardzo przykładającą się do swoich zadań.
współpracownik
wystawiono
Łukasz jest bardzo otwartą i komunikatywną osobą. Potrafi w sposób interesujący przedstawić swoje poglądy. Nie brakuje Mu również profesjonalizmu oraz konsekwencji w dążeniu do wyznaczonego celu. Polecam!
Referent
Obsługiwanie telefoniczne dyspozycji Klientów
Doradztwo i udzielanie informacji o mBanku, jego produktach i usługach
Pomoc Klientom w rozwiązywaniu problemów z korzystaniem z automatycznych kanałów dystrybucji
Edukacja Klientów w zakresie procesów towarzyszących ofercie mBanku
Obsługa e-maili, chat-a, kontaktów typu "call back"
Realizacja zleceń w zakresie ruchu wychodzącego
Przyjmowanie reklamacji i skarg Klientów banku
Wypełnianie formularzy, dotyczące dyspozycji, reklamacji i skarg Klientów i przekazywanie ich do realizacji
Rejestracja tematyki rozmów oraz obsługiwanej korespondencji telefonicznej
Informowanie Klientów o wynikach postępowania reklamacyjnego, zgodnie z posiadanymi kompetencjami
Sprzedaż produktów bankowych
Doradztwo i udzielanie informacji o mBanku, jego produktach i usługach
Pomoc Klientom w rozwiązywaniu problemów z korzystaniem z automatycznych kanałów dystrybucji
Edukacja Klientów w zakresie procesów towarzyszących ofercie mBanku
Obsługa e-maili, chat-a, kontaktów typu "call back"
Realizacja zleceń w zakresie ruchu wychodzącego
Przyjmowanie reklamacji i skarg Klientów banku
Wypełnianie formularzy, dotyczące dyspozycji, reklamacji i skarg Klientów i przekazywanie ich do realizacji
Rejestracja tematyki rozmów oraz obsługiwanej korespondencji telefonicznej
Informowanie Klientów o wynikach postępowania reklamacyjnego, zgodnie z posiadanymi kompetencjami
Sprzedaż produktów bankowych
Stażysta
Obsługiwanie telefoniczne dyspozycji Klientów
Doradztwo i udzielanie informacji o mBanku, jego produktach i usługach
Pomoc Klientom w rozwiązywaniu problemów z korzystaniem z automatycznych kanałów dystrybucji
Edukacja Klientów w zakresie procesów towarzyszących ofercie mBanku
Obsługa e-maili, chat-a, kontaktów typu "call back"
Realizacja zleceń w zakresie ruchu wychodzącego
Przyjmowanie reklamacji i skarg Klientów banku
Wypełnianie formularzy, dotyczące dyspozycji, reklamacji i skarg Klientów i przekazywanie ich do realizacji
Rejestracja tematyki rozmów oraz obsługiwanej korespondencji telefonicznej
Informowanie Klientów o wynikach postępowania reklamacyjnego, zgodnie z posiadanymi kompetencjami
Sprzedaż produktów bankowych
Doradztwo i udzielanie informacji o mBanku, jego produktach i usługach
Pomoc Klientom w rozwiązywaniu problemów z korzystaniem z automatycznych kanałów dystrybucji
Edukacja Klientów w zakresie procesów towarzyszących ofercie mBanku
Obsługa e-maili, chat-a, kontaktów typu "call back"
Realizacja zleceń w zakresie ruchu wychodzącego
Przyjmowanie reklamacji i skarg Klientów banku
Wypełnianie formularzy, dotyczące dyspozycji, reklamacji i skarg Klientów i przekazywanie ich do realizacji
Rejestracja tematyki rozmów oraz obsługiwanej korespondencji telefonicznej
Informowanie Klientów o wynikach postępowania reklamacyjnego, zgodnie z posiadanymi kompetencjami
Sprzedaż produktów bankowych
Koordynator Działu Informatycznego (wolontariat studencki)
Zajmuje się prawidłowym funkcjonowaniem i dokonywaniem modyfikacji strony internetowej Biura, pocztą elektroniczną BK WPiA oraz kontaktem z Informatykami Wydziału Prawa i Administracji UŁ w zakresie prawidłowego funkcjonowania strony na serwerze WPiA oraz skrzynki na serwerze poczty wydziałowej. Koordynator Informatyczny podejmuje współpracę z innymi jednostkami organizacyjnymi Wydziału Prawa i Administracji UŁ w sprawie publikacji informacji mających swój związek z działalnością Biura Karier.
Specjalista ds. szkoleń (wolontariat studencki)
Szkolenia z zakresu prawa pracy, materialnego prawa podatkowego oraz procedur podatkowych, materialnego prawa administracyjnego oraz postępowania administracyjnego sensu stricto i largo, rozpoczynania działalności gospodarczej oraz poruszające tematykę zarządzania i marketingu
Bibliotekarz - instruktor w pracowni informatycznej (staż absolwencki)
Prowadzenie bieżącej obsługi użytkowników, wykonywanie usług kserograficznych oraz prac związanych z naprawą książek zniszczonych, a także prac introligatorskich i poligraficznych na rzecz Wydawnictwa Biblioteki Publicznej
Szkolenia i kursy
06.07.2011 - Warsztaty Sprzedażowe zorganizowane przez Wydział Szkoleń i Rekrutacji BRE Banku S.A.
03.01.2011 - 08.02.2011 - Szkolenie Wstępne dla Teleoperatorów organizowane przez Wydział Szkoleń i Rekrytacji BRE Banku S.A.
25.11.2010 - Szkolenie z pisania pism procesowych, zrealizowane przez Biuro Karier WPiA UŁ
03.01.2011 - 08.02.2011 - Szkolenie Wstępne dla Teleoperatorów organizowane przez Wydział Szkoleń i Rekrytacji BRE Banku S.A.
25.11.2010 - Szkolenie z pisania pism procesowych, zrealizowane przez Biuro Karier WPiA UŁ
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
terrarystyka, akwarystyka, historia, rycerstwo, informatyka, ekonomia i biznes
Organizacje
1. Studenckie Biuro Karier WPiA UŁ
2. Studenckie Koło Naukowe Administratywistów WPiA UŁ
3. Studenckie Koło Naukowe Prawa Karnego Procesowego WPiA UŁ
2. Studenckie Koło Naukowe Administratywistów WPiA UŁ
3. Studenckie Koło Naukowe Prawa Karnego Procesowego WPiA UŁ
Inne
1. Uczestnik konferencji BizShow#3 w dniu 2 grudnia 2011 r. na Wydziale Prawa i Administracji UŁ
2. Współorganizator konferencji naukowej "Kodeks postępowania administracyjnego - wczoraj, dziś i jutro", która odbyła się w maju 2010 roku na Wydziale Prawa i Administracji UŁ
3. Współorganizator konferencji naukowo-dydaktycznej "Współdziałanie w samorządzie terytorialnym. Rzeczywistość - dylematy - wyzwania", która odbyła się 11 kwietnia 2011 roku na Wydziale Prawa i Administracji UŁ
4. Prowadzący szkolenie "Tworzenie skutecznego biznesplanu" w ramach działalności Biura Karier Wydziału Prawa i Administracji UŁ, które odbyło się 15 kwietnia 2011 roku na Wydziale Prawa i Administracji UŁ
5. Prowadzący drugą edycję, autorskiego szkolenia "Tworzenie skutecznego biznesplanu", w ramach bloku doradczo-szkoleniowego, realizowanego przez Biuro Karier Wydziału Prawa i Administracji UŁ we współpracy z Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości w Łodzi - szkolenie miało miejsce na Wydziale Prawa i Administracji UŁ w dniu 12 kwietnia 2012 r.
6. Prowadzący autorskie szkolenie "Zarządzanie firmą", w ramach bloku doradczo-szkoleniowego, realizowanego przez Biuro Karier Wydziału Prawa i Administracji UŁ we współpracy z Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości w Łodzi - szkolenie miało miejsce na Wydziale Prawa i Administracji UŁ w dniu 19 kwietnia 2012 r.
7. Prowadzący autorskie szkolenie "Budowanie marki - branding", w ramach bloku doradczo-szkoleniowego, realizowanego przez Biuro Karier Wydziału Prawa i Administracji UŁ we współpracy z Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości w Łodzi - szkolenie miało miejsce na Wydziale Prawa i Administracji UŁ w dniu 25 kwietnia 2012 r.
8. Uczestnik II Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Współczesne problemy wymiaru sprawiedliwości" w Stalowej Woli (wygłoszenie referatu - "Prawa do rozpoznania sprawy bez nieuzasadnionej zwłoki w orzecznictwie sądów administracyjnych w sprawach podatkowych").
2. Współorganizator konferencji naukowej "Kodeks postępowania administracyjnego - wczoraj, dziś i jutro", która odbyła się w maju 2010 roku na Wydziale Prawa i Administracji UŁ
3. Współorganizator konferencji naukowo-dydaktycznej "Współdziałanie w samorządzie terytorialnym. Rzeczywistość - dylematy - wyzwania", która odbyła się 11 kwietnia 2011 roku na Wydziale Prawa i Administracji UŁ
4. Prowadzący szkolenie "Tworzenie skutecznego biznesplanu" w ramach działalności Biura Karier Wydziału Prawa i Administracji UŁ, które odbyło się 15 kwietnia 2011 roku na Wydziale Prawa i Administracji UŁ
5. Prowadzący drugą edycję, autorskiego szkolenia "Tworzenie skutecznego biznesplanu", w ramach bloku doradczo-szkoleniowego, realizowanego przez Biuro Karier Wydziału Prawa i Administracji UŁ we współpracy z Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości w Łodzi - szkolenie miało miejsce na Wydziale Prawa i Administracji UŁ w dniu 12 kwietnia 2012 r.
6. Prowadzący autorskie szkolenie "Zarządzanie firmą", w ramach bloku doradczo-szkoleniowego, realizowanego przez Biuro Karier Wydziału Prawa i Administracji UŁ we współpracy z Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości w Łodzi - szkolenie miało miejsce na Wydziale Prawa i Administracji UŁ w dniu 19 kwietnia 2012 r.
7. Prowadzący autorskie szkolenie "Budowanie marki - branding", w ramach bloku doradczo-szkoleniowego, realizowanego przez Biuro Karier Wydziału Prawa i Administracji UŁ we współpracy z Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości w Łodzi - szkolenie miało miejsce na Wydziale Prawa i Administracji UŁ w dniu 25 kwietnia 2012 r.
8. Uczestnik II Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Współczesne problemy wymiaru sprawiedliwości" w Stalowej Woli (wygłoszenie referatu - "Prawa do rozpoznania sprawy bez nieuzasadnionej zwłoki w orzecznictwie sądów administracyjnych w sprawach podatkowych").
Grupy
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
Administracja publiczna - sektor rządowy i samorząd. Grupa dla pracowników administracji publicznej i wszystkich zainteresowanych tą tematyką.
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
allegro.pl
Grupa dla ludzi sprzedających i kupujących na allegro.
Wasze oferty sprzedaży, oraz to czego szukacie.
AWANS NA MANAGERA
Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się jak awansować na stanowisko managera lub niedawno awansowali i szukają praktycznych rozwiązań swoich problemów.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?