Łukasz Ujma

Manager Projektu, www.AutoWarto.pl
Blachownia, śląskie

Umiejętności

Negocjacje Praca kreatywna Harmonogramowanie i nadzorowanie pracy zespołu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Menager Projektu
www.AutoWarto.pl
AutoWarto.pl to internetowy kanał dystrybucji detalicznej dedykowanych akcesoriów samochodowych. Misją portalu jest w łatwy i przystępny sposób dostarczyć klientowi produkty dedykowane właśnie dla jego samochodu. Portal nie proponuje nic uniwersalnego a jedynie produkt dedykowany, bo jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.

Menedżer Projektu

Zakres obowiązków:

* Przygotowanie projektu kreatywnego obejmującego system komunikacji z klientem, zarządzanie zamówieniami od klienta i zamówieniami zewnętrznymi na oferowane produkty, przygotowanie zarysu systemu CRM.
* Wytypowanie dewelopera mającego przygotować i wykonać projekt części komunikującej się z klientem oraz części CRM-owej
* Bieżące zarządzanie projektem oraz nadzorowanie prac deweloperskich.
* Przygotowanie standardów dla baz danych oferowanych produktów
* Przygotowanie pomysłu kreatywnego na system wyszukiwania przez klientów produktów w systemie.
* Standaryzacja i przygotowanie do zaczytania baz danych produktów dostarczanych przez kontrahentów.
* Przygotowanie regulaminów i obsługa prawna projektu.
* Bieżąca obsługa klientów detalicznych i biznesowych w ramach działalności projektu.


Projekt AutoWarto.pl to projekt na jaki Menedżer trafia raz w życiu. To projekt gdzie nie ma nic oprócz pomysłu. Pomysłu dajmy polskiemu internaucie system, gdzie po wprowadzeniu marki modelu nadwozia i roku produkcji pojazdu uzyska on pełną informację co oferujemy do jego samochodu. To pomysł zbierzmy w jednym miejscu najlepszych producentów akcesoriów samochodowych i zaprezentujmy ich ofertę.
AutoWarto.pl to blisko pół miliona różnych produktów, z których każdy jest na wyciągnięcie ręki. Każdy można łatwo znaleźć i wrzucić do koszyka. System wyszukiwania, standardy wyszukiwania, sposoby przechowywania danych przed wprowadzeniem do systemu, sposób na zaczytanie do systemu blisko pół miliona różnych produktów, poruszanie się po bazie danych od strony klienta i „admina” to wszystko były problemy przez, które musiałem przejść by dojść do końcowego rezultatu. Działającego funkcjonalnego systemu umożliwiającego handel internetowy akcesoriami samochodowymi jakiego nie ma i długo nie będzie nie w polski, ale można zaryzykować stwierdzenie i europejskim internecie.
AutoWarto.pl to nie było moje miejsce pracy to była moja Menadżerska przygoda życia.
Logo
Specjalista ds. Reklamacji
Deltim Machura Machura spj.
Deltim Machura Machura spj to producent wózków dziecięcych i fotelików samochodowych. Właściciel marek Deltim, Delti, X Lander. Wyroby firmy Deltim sprzedawane są na terenie całego kraju za pośrednictwem hurtowni i sklepów patronackich, eksport do krajów Unii Europejskiej i byłego Związku Radzieckiego stanowi ważną część obrotów firmy.

Specjalista ds. Reklamacji

Zakres obowiązków:

* Zapewnienie fachowej i rzetelnej obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych od strony prawnej i merytorycznej
* Redagowanie odpowiedzi na pisma dotyczące reklamacji i reprezentowanie firmy w kwestiach spornych
* Opracowywanie okresowych raportów z zakresu funkcjonowania Działu Serwisu
* Zbieranie informacji zwrotnych w postaci uwag klientów i najczęściej występujących usterek i ich przekazywanie do odpowiednich działów firmy
* Nadzór nad magazynami części zamiennych, sporządzanie rozchodów części wykorzystywanych w Dziale Serwisu i Zamówień na części zamienne z uwzględnieniem opóźnienia logistycznego przy częściach z importu.
* Koordynacja i harmonogramowanie pracy podległych pracowników.
* Współpraca z podwykonawcami i partnerami firmy, reprezentowanie firmy w negocjacjach

Praca w Dziale Serwisu dużej międzynarodowej firmy, prowadzącej działalność produkcyjną i handlową na dwóch kontynentach była dużym wyzwaniem. Szybko musiałem przyswoić sobie nowe dla mnie normy i ramy prawne dotyczące specyfiki działalności działu jak i uwarunkowania wynikające z branży w jakiej działała firma. Sprawnie i w krótkim czasie wtopiłem się w zespół i stałem jego naturalnym liderem. Rozładowywanie napięć i sytuacji spornych wynikających z powszechnej w naszym kraju nieznajomości obowiązujących przepisów i norm prawnych, przychodziło mi łatwiej niż innym członkom zespołu. Mogłem bowiem wykorzystywać techniki asertywnego prowadzenia rozmowy, wrodzony dar krasomówstwa i dużą łatwość w poruszaniu się w zawiłych często przepisach polskiego prawa, nabytą na poprzednio piastowanych stanowiskach jak i wyuczoną podczas studiów i w rozlicznych odbytych wcześniej szkoleniach. Najlepszym dowodem mojej skuteczności na stanowisku Specjalisty ds. Reklamacji są liczne dowody uznania zadowolonych klientów, wyrażane w formie wystąpień na publicznych forach internetowych, maili i telefonów z podziękowaniami.
Logo
Menager ds. Ekonomicznych
Kręgielnia „TOR”
Kręgielnia „TOR” – Bowling Klub to miejsce gdzie przy odrobinie wysiłku fizycznego w miłej niemal domowej atmosferze można spędzić wolny czas w towarzystwie przyjaciół i znajomych. Oferowane turnieje bowlingowe i Amatorska Liga Bowlingu APB pozwalały na zaznanie emocji sportowych, podniesienie adrenaliny niemal na poziom porównywalny z występami olimpijskimi.

Menager ds. Ekonomicznych

Zakres obowiązków:

* Reprezentowanie Klubu w negocjacjach handlowych, zarówno z dostawcami jak i klientami.
* Współpraca z dostawcami – harmonogramowanie wielkości i czasu dostaw.
* Zarządzanie personelem - polityka personalna, harmonogramowanie czasu pracy, rozwiązywanie bieżących problemów.
* Prowadzenie sprawozdawczości finansowej i księgowości.
* Zarządzanie bieżącą działalnością klubu.

Praca w Klubie Sportowym nastawionym na zaoferowanie klientowi ciągle czegoś nowego, przy jednoczesnych ograniczeniach wynikających z wysokiej specjalizacji samej instytucji wymaga od Menadżera wysokiej kreatywności otwartego umysłu i częstego pozbywania się uprzedzeń, paradygmatów i przełamywania stereotypów. Patrzenie na własną pracę z boku , z dystansem podchodzenie do spraw, które wydają się oczywiste to codzienność na Kręgielni. Czym bowiem przyciągnąć klienta na kręgielnie poza kręglami? To było dla zespołu pracowniczego największe wyzwanie. Wyzwanie wyjścia z pudełka własnych narzuconych przez siebie ograniczeń. Z tych zwariowanych często pomysłów brały się rozgrywki ligowe i turnieje o zasadach i warunkach w jakich były rozgrywane tak szalonych tak innych od wszystkiego co oferowała konkurencja, iż pomimo że nie byliśmy w stanie konkurować z nią sprzętowo to jednak te dwa lata to była dla nas wszystkich pracowników i klientów Klubu Bowlingowego Kręgielnia „TOR” Częstochowa jedną wielką przygodą.
Makro Abra Sp. z o.o.
Szef Reklamy
Makro Abra sp z o.o. to właściciel marki handlowej ARTE Wykładziny Dywany, sieć sklepów wielkopowierzchniowych z artykułami wyposażenia wnętrz w Południowej Polsce.

Szef Reklamy.

Zakres obowiązków:

* Budowa i realizacja strategii reklamowej na najbliższy rok,
* Przygotowywanie i prezentacja Rocznego Budżetu Reklamowego i Budżetów Cząstkowych,
* Przygotowanie merytoryczne i dobór mediów w kampaniach reklamowych,
* Przygotowanie i prowadzenie negocjacji z dostawcami usług reklamowych,
* Koordynacja i nadzorowanie merytoryczne formalne i prawne, prac podwykonawców,
* Przygotowywanie analiz geomarketingowych dla istniejących i nowo powstających jednostek,
* Zarządzanie bieżącą działalnością reklamową.

Rok współpracy ze spółką to: cztery wysoko budżetowe kampanie reklamowe obejmujące swym zasięgiem południową Polskę, koordynacja zwieńczonych sukcesem prac nad nowym wizerunkiem firmy – nowe logo, kolory firmowe, stroje pracowników stronna www itp.- stworzenie systemu promocyjnego wypełniającego luki pomiędzy wielki akcjami związanymi z okresami wzmożonej aktywności marketingowej, wprowadzenie ujednoliconego systemu działań marketingowych oraz standardów obsługi klienta dla całej sieci sklepów ale również produkcja spotów telewizyjnych i radiowych, reklam out door-owych i prasowych, teksty i publikacje promocyjne, nietypowe kampanie z wykorzystaniem internetu i inne.
Poszukiwanie lokalizacji dla dwóch nowo powołanych sklepów i przygotowanie ich otwarcia od strony marketingowej i organizacyjnej.
Logo
Kierownik Sprzedaży
F.H. „GOLDEGS” s.c.
F. H. „GOLDEGS” sc Producent Pasteryzowanej Masy Jajowej Chłodzonej to: zakład przemysłu spożywczego spełniający normy HACAP, produkujący wysoko specjalizowany i zaawansowany technologicznie produkt, w wymagającej całkowitej aseptyczności linii produkcyjnej, zatrudniający kilkunastu pracowników w Dziale Produkcji oraz Działach Handlowym i Logistyki.

Kierownik Sprzedaży.

Zakres obowiązków:

* Budowę i realizację strategii marketingowej na najbliższy rok,
* Kontakty z klientami B2B.
* Przygotowanie i prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami, od strony formalnej i prawnej,
* Koordynację logistyki,
* Zarządzanie produkcją,

Wyniki osiągnięte w ciągu pierwszego półrocza zaproponowanego przeze mnie programu restrukturyzacji przedsiębiorstwa to zwiększenie sprzedaży o 200% oraz wzrost zatrudnienia o ok. 75%, konieczne inwestycje poczynione w wyniku programu zamortyzowały się w wymienionym okresie.

Szkolenia i kursy

• „Prawna obsługa reklamacji”. Jednodniowe szkolenie z zakresu prawnych aspektów obsługi reklamacji i działania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego producenta i sprzedawcy w świetle obowiązujących przepisów prawa polskiego i międzynarodowej jak i norm Unijnych. Organizator szkolenia Firma B&O Nawigator z Warszawy
• „Rozmowy z trudnym klientem”. Jednodniowe szkolenie z zakresu obsługi „trudnego klienta” obejmujące podstawowe techniki radzenia sobie ze wzburzonym, wymagającym, kapryszącym klientem, zarówno podczas rozmowy bezpośredniej jak i telefonicznej czy przy wymianie korespondencji, asertywne techniki odmawiania, stawiania granic i sposoby na radzenie sobie ze stresem. Organizator szkolenia Firma B&O Nawigator z Warszawy.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Częstochowska

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy

Zainteresowania

• Numizmatyka – Posiadam praktycznie kompletną kolekcję monet obiegowych PRL, początek dużej kolekcji monet i praktycznie komplet banknotów obiegowych II RP i większość monet obiegowych III RP. Ciekawym uzupełnieniem jest kolekcja banknotów egzotycznych głównie krajów azjatyckich i afrykańskich.
• Nurkowanie – Rok pracowałem pod wodą jako płetwonurek asekurujący.
• Treking – Mój osobisty rekord to 1000 km na piechotę z plecakiem w ciągu jednych wakacji.
• Różnice i zrozumienie kulturowe – Kiedy tylko czas i finanse na to pozwalają wyjeżdżam z Polski aby poznawać inne narody ich kulturę i naszą wzajemną odmienność.
• Akwarystyka, terrarystyka, zoologia. – Od dwudziestu lat hoduje różne stworzenia, w akwariach, terrariach i klatkach, mogę się poszczycić kilkoma nastoletnimi zwierzęta pozostającymi w dobrym zdrowiu a hodowanymi przez mnie od ich narodzin. Kilka własnych przychówków traktuje jako osobisty sukces.