Umiejętności
B2B
Corel Draw
Microsoft Office
OpenOffice
prawo jazdy
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Komunikacja Marketingowa
Współpraca międzynarodowa
wdrażanie strategii marketingowej
Certyfikat audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.
bhp
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PPE Expert
- Budowanie oferty PPE Lyreco Polska;
- Negocjacje z dostawcami;
- PPE Business development;
- Budowanie relacji z otoczeniem (dostawcy, Klienci, środowisko eksperckie i opiniotwórcze);
- Doradztwo w zakresie PPE dla Klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
- Budowanie wizerunku Fimy na rynku PPE;
- Monitorowanie rynku BHP;
- Negocjacje z dostawcami;
- PPE Business development;
- Budowanie relacji z otoczeniem (dostawcy, Klienci, środowisko eksperckie i opiniotwórcze);
- Doradztwo w zakresie PPE dla Klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
- Budowanie wizerunku Fimy na rynku PPE;
- Monitorowanie rynku BHP;
Specjalista ds Kluczowych Klientów
- obsługa Kluczowych Klientów (krajowych i zagranicznych);
- tworzenie ofert dla Kluczowych Klientów B2B;
- tworzenie strategii marketingowej marek Tricorp oraz SIR Safety w Polsce;
- planowanie działań handlowych i marketingowych Firmy;
- wprowadzanie marek ROM88, Tricorp Workwear oraz SIR Safety na polski rynek;
- współtworzenie strategii cenowej;
- organizacja i kontrola Biura Handlowego;
- organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych dla dealerów;
- koordynowanie zamówień w dziale handlowym;
- koordynowanie dostaw (NL, IT);
- negocjowanie warunków handlowych z dostawcami (Holandia, Włochy, Czechy, Polska);
- prowadzenie korespondencji handlowej z partnerami z Holandii, Włoch oraz Niemiec;
- tworzenie i weryfikacja dokumentacji produktowej;
- weryfikacja ofert tworzonych przez Dział Handlowy;
- tworzenie ofert dla Kluczowych Klientów B2B;
- tworzenie strategii marketingowej marek Tricorp oraz SIR Safety w Polsce;
- planowanie działań handlowych i marketingowych Firmy;
- wprowadzanie marek ROM88, Tricorp Workwear oraz SIR Safety na polski rynek;
- współtworzenie strategii cenowej;
- organizacja i kontrola Biura Handlowego;
- organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych dla dealerów;
- koordynowanie zamówień w dziale handlowym;
- koordynowanie dostaw (NL, IT);
- negocjowanie warunków handlowych z dostawcami (Holandia, Włochy, Czechy, Polska);
- prowadzenie korespondencji handlowej z partnerami z Holandii, Włoch oraz Niemiec;
- tworzenie i weryfikacja dokumentacji produktowej;
- weryfikacja ofert tworzonych przez Dział Handlowy;
p.o. dyrektora Oddziału śląskiego
- pozyskiwanie nowych członków
- kontrola finansowa oddziału
- wdrażanie procedur Zarządu
- uczestnictwo w pracach Rady Wojewódzkiej, Zarządu Krajowego
- prowadzenie strony internetowej z działem prawnym
- organizacja szkoleń otwartych i dla członków
- organizacja imprez integracyjnych dla członków
- współpraca z innymi organizacjami pracodawców
- kontrola finansowa oddziału
- wdrażanie procedur Zarządu
- uczestnictwo w pracach Rady Wojewódzkiej, Zarządu Krajowego
- prowadzenie strony internetowej z działem prawnym
- organizacja szkoleń otwartych i dla członków
- organizacja imprez integracyjnych dla członków
- współpraca z innymi organizacjami pracodawców
Specjalista ds marketingu
- analizy konkurencji
- analiza pozycji rynkowej produktów
- opracowanie strategii promocji produktów
- prezentacja Firmy i jej produktów na targach branżowych
- utrzymywanie kontaktu z Klientami
- prowadzenie bazy danych Klientów
- tworzenie ofert handlowych
- prowadzenie audytów wewnętrznych ISO9001 (działy: marketingu, produkcji)
- uczestnictwo w projektowaniu instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego (dla Tesco, Kyriad, Premiere Classe, Campanile, centra handlowe Plaza)
- analiza pozycji rynkowej produktów
- opracowanie strategii promocji produktów
- prezentacja Firmy i jej produktów na targach branżowych
- utrzymywanie kontaktu z Klientami
- prowadzenie bazy danych Klientów
- tworzenie ofert handlowych
- prowadzenie audytów wewnętrznych ISO9001 (działy: marketingu, produkcji)
- uczestnictwo w projektowaniu instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego (dla Tesco, Kyriad, Premiere Classe, Campanile, centra handlowe Plaza)
Szkolenia i kursy
Killer presentation, Auditor systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy TUV Nord
Edukacja
Specjalizacje
BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Motocykle, podróże, Alfa Romeo
Grupy
ALFA ROMEO CUORESPORTIVO DLA WSZYSTKICH
Grupa dla miłośników włoskiej motoryzacji , fascynatów Alfy Romeo , Lancii jak również i Fiata
Art. BHP
Grupa skupia firmy działające w branży art. BHP. Celem grupy jest pozyskiwanie kontaktów (nie tylko handlowych) jak i wzajemna wymiana doświadczeń.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.