Umiejętności
Google Adwords
Google Analytics
Programmatic
RTB
Reklama
Strategia marketingowa
Planowanie i zakup mediów
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
Megapanel PBI/Gemius
Arianna (Nielsen Audience Measurement)
PBC (Millward Brown)
TGi (Millward Brown)
Teleskop (ZKDP)
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
![MEDIAPOL Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Media Director
Planowanie i zakup kampanii ATL (TV, radio, prasa, outdoor, kino, ambient)
Negocjacje z dysponentami mediów. Ewaluacja ofert.
Tworzenie strategii komunikacji.
Nadzór i tworzenie planów finansowych.
Negocjacje z dysponentami mediów. Ewaluacja ofert.
Tworzenie strategii komunikacji.
Nadzór i tworzenie planów finansowych.
![oleofarm s.c.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Media Manager
Planowanie i zakup kampanii ATL - TV, radio, prasa, internet.
Nadzór nad budżetem reklamowym. Tworzenie strategii komunikacji marketingowej.
Audyt mediowy i powadzenie przetargów na obsługę agencyjną.
Monitoring realizacji kampanii pod kątem założonych wskaźników i kosztów.
Prowadzenie analiz marketingowych.
[całe porfolio - m.in. D-Vitum, Collaflex, Destresan, Lenvitol, Rekinol]
Nadzór nad budżetem reklamowym. Tworzenie strategii komunikacji marketingowej.
Audyt mediowy i powadzenie przetargów na obsługę agencyjną.
Monitoring realizacji kampanii pod kątem założonych wskaźników i kosztów.
Prowadzenie analiz marketingowych.
[całe porfolio - m.in. D-Vitum, Collaflex, Destresan, Lenvitol, Rekinol]
![MEDIAPOL Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
New Businees Manager / Account Manager / Media Manager
Koordynacja prac zespołu przetargowego.
Planowanie i zakup kampanii ATL (TV, radio, prasa, internet, outdoor, kino). Tworzenie strategii komunikacji.
Współpraca z agencjami kreatywnymi. Obsługa kluczowych Klientów.
[m.in. Sante, Kruger & Matz, Wrocław Fashion Outlet]
Planowanie i zakup kampanii ATL (TV, radio, prasa, internet, outdoor, kino). Tworzenie strategii komunikacji.
Współpraca z agencjami kreatywnymi. Obsługa kluczowych Klientów.
[m.in. Sante, Kruger & Matz, Wrocław Fashion Outlet]
![Motor-Presse Polska](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F118%2Ffirm_3574_856509_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. Marketingu / Główny Specjalista ds. Analiz
Marketing B2B i B2C. Analizy i badania marketingowe. Wsparcie sprzedaży. Koordynacja projektów cross-mediowych.
Współpraca z podwykonawcami usług reklamowych. Działania PR.
[całe porfolio - m.in. Men's Health, auto motor i sport, MOTOCYKL, RUNNER'S WORLD]
Współpraca z podwykonawcami usług reklamowych. Działania PR.
[całe porfolio - m.in. Men's Health, auto motor i sport, MOTOCYKL, RUNNER'S WORLD]
Szkolenia i kursy
Certyfikat Google AdWords
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
sport, historia
Grupy
![Agencje interaktywne](http://static.goldenline.pl/group_logo/005/group_21029_c04a01_tiny.jpg)
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
![Domy Mediowe](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_20534_682e49_tiny.jpg)
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
![eHealth](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_18522_b036dd_tiny.jpg)
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
![EXCEL w praktyce](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_13622_826578_tiny.jpg)
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
![Marketing farmaceutyczny](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_38862_cf1be9_tiny.jpg)
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
![Pozycjonowanie stron www](http://static.goldenline.pl/group_logo/011/group_315_d23df0_tiny.jpg)
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
![Rynek Farmaceutyczny](http://static.goldenline.pl/group_logo/011/group_619_25f0ec_tiny.jpg)
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.