Łukasz Szymielewicz

Media Director, MEDIAPOL
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Google Adwords Google Analytics Programmatic RTB Reklama Strategia marketingowa Planowanie i zakup mediów MS Office (Word, PowerPoint, Excel) Megapanel PBI/Gemius Arianna (Nielsen Audience Measurement) PBC (Millward Brown) TGi (Millward Brown) Teleskop (ZKDP)

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

MEDIAPOL Sp. z o.o.
Media Director
Planowanie i zakup kampanii ATL (TV, radio, prasa, outdoor, kino, ambient)
Negocjacje z dysponentami mediów. Ewaluacja ofert.
Tworzenie strategii komunikacji.
Nadzór i tworzenie planów finansowych.
oleofarm s.c.
Media Manager
Planowanie i zakup kampanii ATL - TV, radio, prasa, internet.
Nadzór nad budżetem reklamowym. Tworzenie strategii komunikacji marketingowej.
Audyt mediowy i powadzenie przetargów na obsługę agencyjną.
Monitoring realizacji kampanii pod kątem założonych wskaźników i kosztów.
Prowadzenie analiz marketingowych.
[całe porfolio - m.in. D-Vitum, Collaflex, Destresan, Lenvitol, Rekinol]
MEDIAPOL Sp. z o.o.
New Businees Manager / Account Manager / Media Manager
Koordynacja prac zespołu przetargowego.
Planowanie i zakup kampanii ATL (TV, radio, prasa, internet, outdoor, kino). Tworzenie strategii komunikacji.
Współpraca z agencjami kreatywnymi. Obsługa kluczowych Klientów.
[m.in. Sante, Kruger & Matz, Wrocław Fashion Outlet]
Motor-Presse Polska
Specjalista ds. Marketingu / Główny Specjalista ds. Analiz
Marketing B2B i B2C. Analizy i badania marketingowe. Wsparcie sprzedaży. Koordynacja projektów cross-mediowych.
Współpraca z podwykonawcami usług reklamowych. Działania PR.
[całe porfolio - m.in. Men's Health, auto motor i sport, MOTOCYKL, RUNNER'S WORLD]
POLSKA PRESS GRUPA
specjalista ds. reklam i marketingu
Pozyskiwanie reklamodawców, pisanie artykułów redakcyjnych i sponsorowanych.
[Gazeta Wrocławska]

Szkolenia i kursy

Certyfikat Google AdWords

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

sport, historia

Grupy

AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
eHealth
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
Ekonometria
Ekonometria
Grupa wszystkich lubiących modelowanie ekonometryczne, teoretyków jak i praktyków...
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Google Analytics
Google Analytics
Grupa zrzeszająca użytkowników GA
Import z Chin
Import z Chin
Grupa zrzeszająca osoby zainteresowane efektywnym sprowadzaniem towarów z Chin
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.