Umiejętności
Reklama
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Komunikacja korporacyjna
Ekonomika
Finanse
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Administracja biura
Reklama online
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Project Management
Public Relations
Social Media
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Komunikacji, zastępca Dyrektora Zarządzającego
• organizacja kongresów, konferencji, sympozjów,
• pozyskiwanie sponsorów,
• kontakt z instytucjami służby zdrowia, innymi towarzystwami medycznymi i kontrahentami Towarzystwa,
• przygotowywanie oficjalnych pism i stanowisk,
• przygotowywanie umów między Towarzystwem a kontrahentami,
• organizacja zebrań Zarządu Głównego i innych organów Towarzystwa,
• nadzór nad procesem rekomendacji produktów Towarzystwa,
• reprezentowanie Towarzystwa na konferencjach i kongresach naukowych,
• organizowanie zagranicznych wyjazdów konferencyjnych,
• redakcja stron internetowych Towarzystwa,
• komunikacja z członkami Towarzystwa za pomocą newsletterów oraz mass-mailingu,
• administracja składkami członkowskimi,
• organizacja konferencji prasowych.
• pozyskiwanie sponsorów,
• kontakt z instytucjami służby zdrowia, innymi towarzystwami medycznymi i kontrahentami Towarzystwa,
• przygotowywanie oficjalnych pism i stanowisk,
• przygotowywanie umów między Towarzystwem a kontrahentami,
• organizacja zebrań Zarządu Głównego i innych organów Towarzystwa,
• nadzór nad procesem rekomendacji produktów Towarzystwa,
• reprezentowanie Towarzystwa na konferencjach i kongresach naukowych,
• organizowanie zagranicznych wyjazdów konferencyjnych,
• redakcja stron internetowych Towarzystwa,
• komunikacja z członkami Towarzystwa za pomocą newsletterów oraz mass-mailingu,
• administracja składkami członkowskimi,
• organizacja konferencji prasowych.
Specjalista ds. wsparcia projektu
• tworzenie i analiza raportów sprzedażowych, ekspozycyjnych i dystrybucyjnych pracowników terenowych,
• organizacja szkoleń oraz obozów szkoleniowych dla przedstawicieli handlowych
• prowadzanie szkoleń wprowadzających, nadzór nad obiegiem dokumentów, tworzenie i weryfikacja procedur,
• projektowanie systemu raportowania i jego optymalizacja w palmtopowej aplikacji mobilnej,
• kontrola faktur i rozliczanie zaliczek,
• naliczanie premii na podstawie wyników sprzedażowych,
• kosztorysowanie projektów,
• nadzór nad komunikacją między centralą firmy a przedstawicielami handlowymi,
• realizacja i negocjacja umów
• organizacja szkoleń oraz obozów szkoleniowych dla przedstawicieli handlowych
• prowadzanie szkoleń wprowadzających, nadzór nad obiegiem dokumentów, tworzenie i weryfikacja procedur,
• projektowanie systemu raportowania i jego optymalizacja w palmtopowej aplikacji mobilnej,
• kontrola faktur i rozliczanie zaliczek,
• naliczanie premii na podstawie wyników sprzedażowych,
• kosztorysowanie projektów,
• nadzór nad komunikacją między centralą firmy a przedstawicielami handlowymi,
• realizacja i negocjacja umów
Szkolenia i kursy
"EBI Plus" - Anica System S.A.
„Proces rekrutacji pracownika” – firma „FOCUS”
„Komunikacja w zarządzaniu projektem” – Studenckie Biuro Karier „Profil”
„Budowanie zespołu (team building)” - Studenckie Biuro Karier „Profil”
„Tworzenie projektów i wypełnianie wniosków – PROGRAM MŁODZIEŻ” – Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich „OPUS"
„Proces rekrutacji pracownika” – firma „FOCUS”
„Komunikacja w zarządzaniu projektem” – Studenckie Biuro Karier „Profil”
„Budowanie zespołu (team building)” - Studenckie Biuro Karier „Profil”
„Tworzenie projektów i wypełnianie wniosków – PROGRAM MŁODZIEŻ” – Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich „OPUS"
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Historia XVII wieku, dzieje Rzeczpospolitej Obojga Narodów - polityki, obyczajów i wojskowości, gra na gitarze
Organizacje
Założyciel i członek Stowarzyszenia Inicjatyw Socjologicznych „Interakcja” – współorganizacja konferencji, badań socjologicznych, paneli dyskusyjnych; budowanie wizerunku Stowarzyszenia, promocja w mediach, organizacja i koordynacja konferencji oraz szkoleń dla członków Stowarzyszenia, uczestnictwo w Zarządzie Stowarzyszenia jako vice-przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.