Wypowiedzi
-
Szkolenia na 5000? :) słabo....
to ja też mogę szkolić, tylko nie chcę :)Łukasz Rzepiński edytował(a) ten post dnia 28.04.11 o godzinie 12:13 -
w Polsce jeśli aplikacja jest atrakcyjna to nie problem - inwestujesz 200pln w reklamy na FB a potem samo się rozchodzi;
na rynku UK lub US z moich doświadczeń promuje się o wiele drożej i trudniej -
Masz rację, kasuję moje posty. Jeśli nie potrafisz skorzystać z tych informacji a jedynie się obrażasz to masz problem.
Za guru się nie uważam ale aplikacja którą znalazłeś nie jest moją jedyną.
W każdym razie życzę powodzenia z aplikacją. Rynek polski jest chłonny i ciągle przyjmuje z powodzeniem nowe aplikacje.Łukasz Rzepiński edytował(a) ten post dnia 17.02.11 o godzinie 09:54 -
-Łukasz Rzepiński edytował(a) ten post dnia 17.02.11 o godzinie 09:38
-
Masz różne opcje zależy od budżetu.
Wykup reklam w FB, wykup reklam w sieciach reklamowych wyspecjalizowanych w Facebooku, CPA, crosspromocje z innymi aplikacjami, sieci wymiany linków, wykupywanie postów na popularnych fanpage'ach oraz partyzantka czyli to co wymieniłeś: fanpage, znajomi.Łukasz Rzepiński edytował(a) ten post dnia 15.02.11 o godzinie 14:49 -
Można nawet opracować wzór rozchodzenia bodźca sieciowego.
Ilość rozejść bodźca (np postu na wall) = [współczynnik wpływu danej osoby] * [atrakcyjność bodźca, czyli aplikacji]
Przy dużej próbie ludzi współczynnik wpływu można pominąć i przyjąć średnio 1. To teraz współczynnik atrakcyjności bodźca musi być większe niż 1. Czyli 1 post musi wygenerować przynajmniej 1.1 wejść aby aplikacja się rozchodziła.
I drugi parametr: współczynnik polecenia. Bo 1.1 osób wejdzie ale załóżmy że poleci jednie 0.5 i już kula się zatrzymuje. Zatem można wprowadzić obowiązkowe posty na wall (niezgodne z regulaminem ale trudno) obniżając nieco wspólczynnik atrakcyjności.
Dlatego koniecznie prowadź statystyki postów na wall, zaproszeń i ile osób zareagowało na pojedynczy post. -
Wszystko zależy jaki aplikacja ma współczynnik atrakcyjności.
Kiedyś wypuściłem aplikację która osiągnęła 200.000 użytkowników po prostu polecając ją 1 osobie (która miała 200 znajomych).
Zatem po prostu poleć aplikację znajomym - zbadaj statystyki ile osób używało.
Możesz ją także skonstruować tak że wiadomo z przejścia przez walla kto polecił.
Ostatecznie możesz wykupić "boosta" reklam na FB; chyba masz ze 100pln żeby nabyć kilkaset klików? Zawsze możesz kupić kupon na ebayu
Jeżeli nie chwyci to po prostu znaczy że owa atrakcyjność nie tak wysoka jak zakładana.Łukasz Rzepiński edytował(a) ten post dnia 15.02.11 o godzinie 12:06 -
Ewelina Dziubińska:
No problem ;)
A jednak niektórzy będą go mieli bez tej aplikacyjki.
Niemniej to jest prawdziwa rewolucja. Pojawi się więcej gier i aplikacji w tabach. Sam mam już parę pomysłów na aplikacje wklejane do tabów których to dotychczas nie dało się zrealizować. -
No agencje, szykujcie się. Koniec prostego dodawania static FBML to fanpages.
Od 11 marca Facebook blokuje FBML i zamiast tego należy dodawać aplikacje Iframe.
http://developers.facebook.com/blog/post/462 -
A radzicie sobie z aplikacją Statyczny FBML?
Jeśli tak to musicie utworzyć zakładkę i wstawić kod FBML dla wtyczki comments:
<fb:comments xid="tutajjakisindentyfikator" canpost="true" candelete="false" publish_feed="false" title="Wstaw jakiś tytuł">
</fb:comments>
Za pomoc poproszę whisky lub koniak
Aha to coś z gwiazdkami - to działa tylko przy ocenianiu aplikacji. Zatem commentsy muszą wystarczyc.Łukasz Rzepiński edytował(a) ten post dnia 07.02.11 o godzinie 14:22 -
co prawda ilościowo jest nienajgorzej:
22. Poland 5 282 040 +795 230 wzrost: +15.06% penetracja: 13.73%
to podstawowa różnica to budżety reklamowe na użytkownika : i tu jest fatalnie - sieci reklamowe za użytkownika z USA lub UK płacą 10 razy więcej. -
--------------- wiad skasowanaŁukasz Rzepiński edytował(a) ten post dnia 02.02.11 o godzinie 12:20
-
Mam taką aplikację, pierwsza i najbardziej "fancy" jaką napisałem.
Polega ona na zgraniu Google StreetView oraz możliwości Facebooka.
Wewnątrz aplikacji możemy robić to co w StreetView czyli spacerować po mapie, ruszać kamerą a ostatecznie zapisać miejsce którego miniaturka pojawi się na naszej tablicy (zrzut z kamery nie jest dokładny).
Problem w tym że choć aplikacja ma bardzo ciekawy pomysł jakoś nie rozchodzi się. Może ktoś miałby pomysł na jej wykorzystanie lub jak ją zmienić?
Tutaj przykładowo jak wygląda miejsce dodane do ulubionych w tej aplikacji:
http://apps.facebook.com/favoriteworldplaces/view.php?... (Nowy Jork)
Pałac Zimowy w St Petersburgu: http://apps.facebook.com/favoriteworldplaces/view.php?... -
Ale dozwolone jest informowanie userów przez 3rd party application, a Static FBML się do nich zalicza.
-
Możesz mieć dostęp tylko do znajomych osoby aktualnie korzystającej z aplikacji.
Do znajomych ich znajomych nie ma dostępu. -
No to Empik dowalił - nie przeczytali regulaminu dotyczącego konkursów. Jeden mail do Facebooka i zamkną im fanpage.
-
Ciekawostka... u mnie ta opcja jest ale osoby są wyszarzone i nie można ich wybierać, pewnie niedługo wróci do normy
-
usunie ktoś tę wypowiedź i poniższą tam gdzie jej miejsce?
-
Nie ma takiej możliwości.
-
od $200 do kilkudziesięciu tysięcy jeżeli jest to np grupa fanatycznych wielbicieli iphoneów