Łukasz Rek

Administrator Systemów Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Oprogramowanie BMC Cascade Data Loss Protection DLP Platforma Documentum Wirtualizacja VMware Certified Professional on vSphere 4

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PGNiG S.A.
Administrator Systemów Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
• Administracja systemami bezpieczeństwa:
• McAfee – bezpieczeństwo systemów, stacji roboczych i sieci:
Antywirus i antyspyware (VirusScan),
Szyfrowanie dysków (EEPC),
Zabezpieczanie danych (DLP),
Konsola zarządzania (ePO),
System firewall dla poczty korporacyjnej,
Skaner bezpieczeństwa (Voulnerability Manager);
• BMC - automatyka i zarządzanie,
System Zarządzania Tożsamością (IDM),
Service Request Manager (SRM);
• EMC – system zarządzania obiegiem dokumentów:
eKancelaria (Documentum);
• Oracle – zarządzanie dostępem do dokumentów i danych:
Information Rights Management (IRM);
• Riverbed – monitorowanie sieci komputerowych;
• Wykrywanie anomalii (Cascade);
• Intellinx (pilot) – monitorowanie fraudow;

• Zarządzanie infrastrukturą serwerową na potrzeby ww. systemów oraz administrowanie, audytowanie
i monitorowanie innych systemów pod kątem bezpieczeństwa:
• Infrastruktura wirtualna VMWare,
• Infrastruktura Microsoft Windows Server,
• Active Directory,
• Nadzór nad infrastrukturą sprzętową;

• Miękkie aspekty zarządzania bezpieczeństwem teleinformatycznym:
• Opracowywanie dokumentów oraz instrukcji,
• Współpraca w zakresie rozwiązań technicznych
i organizacyjnych,
• Projektowanie i wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo,
• Prowadzenie wdrożeń pod kątem technicznym,
• Obsługa zgłoszeń i incydentów bezpieczeństwa.
PGNiG S.A.
Koordynator Działu Wsparcia Użytkowników
• Koordynowanie działań Działu Wsparcia Użytkowników,
• Kontakt z firmami zewnętrznymi,
• Doradztwo techniczne w sprawach zakupu nowego sprzętu komputerowego,
• Przygotowanie specyfikacji technicznych dla potrzeb przetargów publicznych,
• Kierownik projektu VOD (Vista Deployment) w PGNiG SA. Projekt miał na celu sprawdzenie możliwości migracji systemów operacyjnych znajdujących się w Centrali Spółki do systemu Vista,
• Udział w pracach mających na celu stworzenie Księgi Standardów Informatycznych,
• Przygotowanie Katalogu Usług (wybranych części dotyczących prac Działu Wsparcia Użytkowników).
PGNiG S.A.
Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników
• Wsparcie informatyczne pracowników PGNiG S.A. – Centrala,
• Konfiguracja komputerów stacjonarnych i przenośnych,
• Obsługa systemu rejestracji realizacji zleceń,
• Udział w projektach IT,
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników PGNiG S.A.,
• Testy nowinek technologicznych - urządzenia PDA, sprzęt mobilny.
Logo
Manager operacyjny, Administrator IT
Mobil-World
Logo
Administrator - Sprzedawca
P.P.U.H Kizbud
Opieka nad strona www
Nadzór nad działaniem siecią lokalną
Obsługa klientów korporacyjnych

Szkolenia i kursy

Interconnecting Cisco Network Devices Part 1
Interconnecting Cisco Network Devices Part 2
ITIL Foundation - zarządzanie infrastrukturą IT
Apollo 13 - an ITSM case experience
Symulacja PoleStar*ITSM V3
MS-5118 + MS-5119 Maintaining and Troubleshooting Windows Vista Computers + Supporting the Windows Vista Operating System and Applications
MS-2274 Managing a Microsoft Windows Server 2003 Environment
MS-2275 Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
MS-2276 + MS-2277: Implementing a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Hosts + Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Services
MS-6420 Fundamentals of a Windows Sever 2008 Network Infrastructure and Application Platform
MS-6421 Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Networtk Infrastructure
MS-6425 Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services
MS-6427 Configuring and Troubleshooting Internet Information Services in Windows Server® 2008
MS-6433 Planning and Implementing Windows Server 2008
MS-
VMware View: Install, Configure, Manage (View 3.0, ESX/ESXi 3,5, vCenter Server 2.5)
VMware vSphere: Install, Configure, Manage [V5]
VMware vSphere: Troubleshooting [V4.x]
D8L75 - IBM Lotus Domino 8.5 System Administration Operating Fundamentals
D8L76 - Building the IBM Lotus Domino 8.5 Infrastructure
D8L77 - Managing IBM Lotus Domino 8.5 Servers and Users
IntruShield IPS - TRN-NET-TCL4 - McAfee Network Security Platform Training

Edukacja

Logo
Teleinformatyka, magisterskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Energia

Zainteresowania

Sporty: skoki na linie, body building, kolarstwo, piłka nożna (uprawnienia sędziowskie).
Apple Inc., nowinki techniczne, dietetyka.

Organizacje

Okręgowy Związek Piłki Nożnej w Płocku - Sędzia

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
seks
seks
Grupa dla aktywnych seksualnie oraz dla tych, którzy chcą być aktywni... Dla fantazjujących i flirtujących, dla mniej i bardziej wyuzdanych, dla tych o różnych preferencjach.