Łukasz Pączkowski

Kierownik działu PR i marketingu
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik działu PR i marketingu
BioPoint M. Jankowski M. Niewiadomska, Spółka Jawna
Logo
grafik
Wielkoformatowy Druk Cyfrowy Elit Print Studio Elbląg
Tworzenie projektów graficznych:
- logotypy
- reklamy
- banery
- plakaty itd.
- praca w programie Adobe Photoshop CS3
- tworzenie stron internetowych (szata graficzna)
Logo
fotograf
KeyFilm - Wideofilmowanie i Fotografia Ślubna, Działdowo
współpracownik

- Fotografia plenerowa
- Fotografia studyjna
- Fotografia reportażowa
- Obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop
Gazeta Olsztyńska
Project Manager
od 2012
Manager ds. nowych produktów w tygodnikach lokalnych, Gazeta Olsztyńska
- tworzenie wydań specjalnych
- tworzenie produktów niestandardowych
- organizacja eventów
- współpraca z klientami

05.2011 - 12.2011
Manager kontentu redakcyjnego serwisów i tygodników lokalnych, Gazeta Olsztyńska
- odpowiedzialność za jakość materiałów prasowych w tygodnikach lokalnych i na internetowych serwisach miejskich i gminnych
- odpowiedzialność za sprzedaż egzemplarzową tygodników lokalnych i statystyki unikalnych użytkowników internetowych serwisów miejskich i gminnych
- szkolenia dziennikarzy printowych i internetowych
- tworzenie i wdrażanie produktów specjalnych i wydań niestandardowych
- promocja serwisów na portalach społecznościowych (Facebook, NK, Twitter, Blip)

03.2010 - 05.2011
Manager ds. serwisów internetowych i aktywizacji społeczności
- wdrażanie Projektu 116 Gmin
- uruchamianie internetowych serwisów miejskich i gminnych w ramach Projektu 116 Gmin
- odpowiedzialność za jakość materiałów prasowych na serwisach miejskich i gminnych
- tworzenie, edycja i montowanie materiałów wideo na potrzeby serwisów internetowych
- odpowiedzialność za statystyki unikalnych użytkowników na internetowych serwisach miejskich i gminnych
- promocja serwisów na portalach społecznościowych (Facebook, NK, Twitter, Blip)
- pozyskiwanie freelancerów do współpracy z serwisami miejskimi i gminnymi
- szkolenia dziennikarstwa internetowego dla freelancerów i dziennikarzy
- szkolenia dziennikarstwa internetowego dla klas dziennikarskich w szkołach średnich, gimnazjalnych i podstawowych

2004-2010
Dziennikarz i fotoreporter, Gazeta Nowomiejska i Gazeta Olsztyńska
- pisanie artykułów o charakterze społecznym, kryminalnym, interwencyjnym, informacyjnym i sportowym
- fotografowanie wydarzeń sportowych, obrazowanie artykułów
- tworzenie treści redakcyjnych i aktualizowanie serwisów internetowych
- tworzenie, edycja i montowanie materiałów wideo na potrzeby serwisów internetowych
- organizacja i prowadzenie eventów: Sportowiec Roku Powiatu Nowomiejskiego, turnieje sportowe
- szkolenia dziennikarstwa prasowego dla klas dziennikarskich w szkołach średnich, gimnazjalnych i podstawowych
Logo
stażysta
Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
stażysta w dziale księgowości

Szkolenia i kursy

11.2009 - Szkolenia e-dytor. Akademia Interaktywnych Mediów. Szkolenie dla kadr Grupy Medialnej Gazeta Olsztyńska

- "Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi komunikacji", trener Krzysztof Urbanowicz

10.2009 - Szkolenia e-dytor. Akademia Interaktywnych Mediów. Szkolenie dla kadr Grupy Medialnej Gazeta Olsztyńska

- "Zarządzanie sobą w czasie", trener Wojciech Grzybowski

09.2009 - Szkolenia e-dytor. Akademia Interaktywnych Mediów. Szkolenie dla kadr Grupy Medialnej Gazeta Olsztyńska

- "Skuteczna komunikacja. Jak zdobyć informacje nie do zdobycia", trener Anna Urbańska


05.2009 - Szkolenia e-dytor. Akademia Interaktywnych Mediów. Szkolenie dla kadr Grupy Medialnej Gazeta Olsztyńska

- „Jak pisać wywiad, sylwetkę, reportaż”, trener Irena Wiszniewska-Buvet

04.2009 - Szkolenia e-dytor. Akademia Interaktywnych Mediów. Szkolenie dla kadr Grupy Medialnej Gazeta Olsztyńska

- „Jak pisać tematy czołówkowe”, trener Krzysztof Urbanowicz

- „Jak pisać, by być czytanym w internecie”, trener Krzysztof Urbanowicz

- „Jak robić materiał video/multimedialny na strony www”, trener Krzysztof Urbanowicz

02.2009 - Szkolenia e-dytor. Akademia Interaktywnych Mediów. Szkolenie dla kadr Grupy Medialnej Gazeta Olsztyńska

- „Jak pisać, by być czytanym”, trener Krzysztof Urbanowicz

04.2008 - Mediapolis Sp. z o.o.

- „Jak pisać, by być czytanym”, trener Krzysztof Urbanowicz

05.2006 r. - Mediapolis Sp. z o.o.

- „Jak pisać, by być czytanym”, trener Krzysztof Urbanowicz

Edukacja

Logo
Politologia, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia

Zainteresowania

fotografia, internet, sport

Inne

Nagroda "Złota 10 Grupy Medialnej 2009", Olsztyn, grudzień 2009.

Dobra znajomość MS Office.

Bardzo dobra znajomość programu Adobe Photoshop CS3 i starszych

Dobra znajomość programu Ulead VideoStudio 11

Bardzo dobra znajomość środowiska Windows i dobra znajomość środowiska Mac OS X (wersja 10.4.11)

Prawo jazdy- kat B

bezwzrokowe i szybkie pisanie na komputerze

konferansjerka i występy publiczne

Umiejętność redagowania artykułów prasowych, pisania artykułów prasowych o tematyce sportowej, społecznej i wydarzeniowej. Umiejętność pisania reportażu. Internet (zarządzanie portalem www.nowemiasto.wm.pl, blogiem www.paczkowski.wm.pl, twórca strony www.aga-team.pl i www.keyfilm.com.pl), grafika komputerowa, fotografia artystyczna, krajobrazowa, portretowa, sportowa i reporterska. Sport – kolarstwo, siatkówka, piłka nożna, koszykówka, pływanie, skating. Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespole jak i na samodzielnym stanowisku, łatwość w organizacji ludzi, kreatywność, rzetelność, szybkość uczenia się, dyspozycyjność, punktualność, zaangażowanie.

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów. FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.