Łukasz Markowski

IT specialist (ITIL EXPERT in ITSM, IT Services)
Ożarów Mazowiecki, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
IT ITSM specialist
IT Services
ITSM Tools
Incident Management
Problem Management
Change Management
Orange Polska S.A.
Business Process Specialist
- manager in Printing Team - printing cost optimization
- business process managing & modeling;
- definition of needs for implementation of business processes in ITSM tools;
- instructions & training for IT staff,
Orange Polska S.A.
Service Delivery Manager
- IT service modeling and planning
- service level management
- instructions for IT support staff,
- support staff training
- co-operation with suppliers
Orange Polska S.A.
IT Service Specialist
- contact center infrastructure administration
- IT projects co-ordination
- user support
Edytor Spółka z o.o
journalist
- journalist in local newspapers "Nasz Mazur”,"Gazeta Olsztyńska"

Szkolenia i kursy

- ITIL Managers Certificate in IT Service Management
- ITIL Expert in IT Service Management

Edukacja

Logo
informatyka (IT technologies), studia podyplomowe
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
administracja (administrative law), magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
administracja (administrative law), licencjackie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Inne

Zainteresowania

History of East Prussia state and region [formerly Ostpreussen(ger.), currently Warmia i Mazury(pol.) & Kaliningradskaja obłast (rus.)], travelling, football, rock music

Organizacje

The Key of Joy is disobedience :-D

Grupy

Agroturystyka
Agroturystyka
Agroturystyka - miejsca warte uwagi i takie, które lepiej omijać. Opisy, zdjęcia, wrażenia.
Antyklerykalni
Antyklerykalni
Antyklerykalizm, ateizm.
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Bałkany
Bałkany
Grupa dla osób interesujących się historią, kulturą, językiem i wszystkim innym co związane z Bałkanami.
Best Practice User Group Polska
Best Practice User Group Polska
Best Practice User Group Polska
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Zmiana to projekt. Złożoność zmiany i otoczenia. Transformacje. Partycypacyjne zarządzanie. Wsparcie, praca grupowa,facylitacja. Zaangażowanie interesariuszy, opór przed zamianami, od czego zależy suk
Chorwacja
Chorwacja
Chorwacja - Adriatyk wakacje marzeń. Nasze wakacyjne wspomnienia.
FIGHTING CLUB
FIGHTING CLUB
Klub amatorów sztuk i sportów walki
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Historia
Historia
"Nie tylko historia urabia człowieka- człowiek urabia historię" Erich Fromm
ISO 20000
ISO 20000
ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT Service Management. It is based on and is intended to supersede the earlier British Standard, BS 15000
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF