Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
journalist
- journalist in local newspapers "Nasz Mazur”,"Gazeta Olsztyńska"
Szkolenia i kursy
- ITIL Managers Certificate in IT Service Management
- ITIL Expert in IT Service Management
- ITIL Expert in IT Service Management
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Inne
Zainteresowania
History of East Prussia state and region [formerly Ostpreussen(ger.), currently Warmia i Mazury(pol.) & Kaliningradskaja obłast (rus.)], travelling, football, rock music
Organizacje
The Key of Joy is disobedience :-D
Grupy
Agroturystyka
Agroturystyka - miejsca warte uwagi i takie, które lepiej omijać. Opisy, zdjęcia, wrażenia.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Bałkany
Grupa dla osób interesujących się historią, kulturą, językiem i wszystkim innym co związane z Bałkanami.
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Zmiana to projekt. Złożoność zmiany i otoczenia. Transformacje. Partycypacyjne zarządzanie. Wsparcie, praca grupowa,facylitacja. Zaangażowanie interesariuszy, opór przed zamianami, od czego zależy suk
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
ISO 20000
ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT Service Management. It is based on and is intended to supersede the earlier British Standard, BS 15000
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF