Umiejętności
szeroko rozumianego zarządzania pracą zespołu (przez zadania lub przez cele)
rekrutacji pracowników, budowy i rozwoju zespołów
dopasowania stylu zarządzania do poziomu rozwoju pracowników – przywództwo sytuacyjne
coachingu jako rozwoju talentów pracowników
organizacji czasu pracy i efektywnego działania pod presją czasu
zarządzania zmianami oraz konfliktami w zespole
przygotowywania oraz prowadzenia spotkań oraz prezentacji biznesowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału
- Zarządzanie procesem obsługi klientów przez zespół Doradców stacjonarnych i mobilnych, od samodzielnej rekrutacji po efektywny coaching pracowników
- wyznaczanie celów Doradcom oraz Asystentkom i wsparcie w ich wykonywaniu,
- realizowanie planów jakościowych i ilościowych,
- pozyskiwanie i współpraca z partnerami biznesowymi - deweloperami i biurami obrotu nieruchomościami
- udział w grupach projektowych
- zarządzanie wynikiem finansowym Oddziału
- wyznaczanie celów Doradcom oraz Asystentkom i wsparcie w ich wykonywaniu,
- realizowanie planów jakościowych i ilościowych,
- pozyskiwanie i współpraca z partnerami biznesowymi - deweloperami i biurami obrotu nieruchomościami
- udział w grupach projektowych
- zarządzanie wynikiem finansowym Oddziału
Kierownik Sprzedaży B2B
- udział w projekcie uruchomienia outband Call Center do sprzedaży B2B we Wrocławiu (wielkość pow. 100 stanowisk);
- zarządzanie procesem sprzedaży usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych: segmenty SME i SOHO;
- szeroko rozumiane zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem sprzedawców telefonicznych: od etapu samodzielnej rekrutacji pracowników aż do efektywnego coachingu;
- wyznaczanie celów sprzedażowych dla sprzedawców, wsparcie w ich osiąganiu oraz rozliczanie wykonania;
- realizowanie celów sprzedażowych przydzielonych przez Telekomunikację Polską i PTK Centertel;
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń adaptacyjnych i produktowych.
Dodatkowo:
- udział w grupie projektowej: „organizacja kanału sprzedaży telefonicznej do klienta biznesowego w TP”;
- udział w planowaniu i wdrażaniu projektu szkoleniowego „Akademia Telesprzedaży” z firmą JET
- członkostwo w grupach eksperckich;
- zarządzanie procesem sprzedaży usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych: segmenty SME i SOHO;
- szeroko rozumiane zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem sprzedawców telefonicznych: od etapu samodzielnej rekrutacji pracowników aż do efektywnego coachingu;
- wyznaczanie celów sprzedażowych dla sprzedawców, wsparcie w ich osiąganiu oraz rozliczanie wykonania;
- realizowanie celów sprzedażowych przydzielonych przez Telekomunikację Polską i PTK Centertel;
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń adaptacyjnych i produktowych.
Dodatkowo:
- udział w grupie projektowej: „organizacja kanału sprzedaży telefonicznej do klienta biznesowego w TP”;
- udział w planowaniu i wdrażaniu projektu szkoleniowego „Akademia Telesprzedaży” z firmą JET
- członkostwo w grupach eksperckich;
Przedstawiciel / Opiekun Handlowy B2B
- sprzedaż usług oraz rozwiązań telekomunikacyjnych do klientów biznesowych regionu Dolnego Śląska (usługi ISDN, transmisja danych IP VPN, dostęp do Internetu, usługi sieci mobilnej Orange, usługi sieci inteligentnej IN);
- utrzymywanie i pozyskiwanie nowych klientów;
- wdrażanie nowych rozwiązań łączności korporacyjnej
- utrzymywanie i pozyskiwanie nowych klientów;
- wdrażanie nowych rozwiązań łączności korporacyjnej
Szkolenia i kursy
"Wystąpienia publiczne i medialne". (Żarówka PRiMarketing, 2012)
"Performance Management System", (OBC, 2011/2012r)
"Coaching", (Nowe Motywacje, 2010r)
"Zarządzanie zmianą", (Nowe Motywacje, 2010r)
"Prowadzenie spotkań i zebrań" (Nowe Motywacje, 2010r)
"Budowanie długofalowej współpracy B2B" (Nowe Motywacje, 2010r)
"Rekrutacja i selekcja" (Nowe Motywacje, 2009r)
"Przywództwo sytuacyjne" (Nowe Motywacje, 2009r)
"Autorytet i budowanie zespołu" (Nowe Motywacje, 2009r)
"Zarządzanie przez cele" (Nowe Motywacje, 2009r)
„Kreatywne myślenie” (Telekomunikacja Polska, 2007r)
„Profesjonalna rekrutacja” (Telekomunikacja Polska, 2006r)
„Akademia Telesprzedaży” (JET, 2006r)
„Warsztat z Coachingu” (Telekomunikacja Polska, 2006r)
„Skuteczny Menedżer” (grupa House of Skills, 2006r.)
„SPIN – Technika Efektywnej Sprzedaży” (Huthwaite International, 2004 r.)
"Performance Management System", (OBC, 2011/2012r)
"Coaching", (Nowe Motywacje, 2010r)
"Zarządzanie zmianą", (Nowe Motywacje, 2010r)
"Prowadzenie spotkań i zebrań" (Nowe Motywacje, 2010r)
"Budowanie długofalowej współpracy B2B" (Nowe Motywacje, 2010r)
"Rekrutacja i selekcja" (Nowe Motywacje, 2009r)
"Przywództwo sytuacyjne" (Nowe Motywacje, 2009r)
"Autorytet i budowanie zespołu" (Nowe Motywacje, 2009r)
"Zarządzanie przez cele" (Nowe Motywacje, 2009r)
„Kreatywne myślenie” (Telekomunikacja Polska, 2007r)
„Profesjonalna rekrutacja” (Telekomunikacja Polska, 2006r)
„Akademia Telesprzedaży” (JET, 2006r)
„Warsztat z Coachingu” (Telekomunikacja Polska, 2006r)
„Skuteczny Menedżer” (grupa House of Skills, 2006r.)
„SPIN – Technika Efektywnej Sprzedaży” (Huthwaite International, 2004 r.)
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Rajdy rally-cross aut zdalnie sterowanych 1:10
Muzyka: aktywnie i biernie;
sport - piłka nożna, narciarstwo;
motoryzacja;
finanse osobiste;
wędkarstwo
Muzyka: aktywnie i biernie;
sport - piłka nożna, narciarstwo;
motoryzacja;
finanse osobiste;
wędkarstwo
Organizacje
Dolnośląska Liga Rajdowa RC - www.rc-dolnyslask.pl
Polski Związek Wędkarski
Polski Związek Wędkarski
Grupy
Akcjonariusz & Inwestor
Grupa dla akcjonariuszy, inwestorów, CFO, praktyków i pasjonatów, osób dla których istotne jest kreowanie wartości dla właścicieli/akcjonariuszy
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Formula 1 i Robert Kubica
F1 to najbardziej prestiżowe wyścigi na świecie, a wsród nich nasz kierowca.
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?