Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trading Manager
Wsparcie w przygotowaniu startegii negocjacji dla port folio Grupy oraz nadzór nad realizacją kontraktow z partnerami biznesowymi.
1. Współpraca z zespołami klienckimi
2. Współpraca z partnerami zewnętrznymi
3. Analiza rynku mediowego w skali makro
4. Analiza rynku mediowego w skali mikro
5. Pozyskiwanie nowych Klientów - przygotowanie warunków przetargowych
6. Nadzór zespołów klienckich w zakresie realizacji strategii zakupowej i wynegocjowanych kosztów
7. Bezpośredni kontakt z nadawcami/wydawcami w obszarze bieżącej wspólpracy
1. Współpraca z zespołami klienckimi
2. Współpraca z partnerami zewnętrznymi
3. Analiza rynku mediowego w skali makro
4. Analiza rynku mediowego w skali mikro
5. Pozyskiwanie nowych Klientów - przygotowanie warunków przetargowych
6. Nadzór zespołów klienckich w zakresie realizacji strategii zakupowej i wynegocjowanych kosztów
7. Bezpośredni kontakt z nadawcami/wydawcami w obszarze bieżącej wspólpracy
Właściciel
Doradztwo Prawne i Gospodarcze Łukasz Karwacki
Kompleksowa obsługa prawna firm oraz consulting,
Opiniowanie i sporządzanie umów,
Porady i opinie prawne,
Opiniowanie korespondencji,
Udzielanie telefonicznych porad i konsultacji prawnych,
Udział w negocjacjach z kontrahentami,
Obsługa spółek,
Zakładanie spółek,
Analiza SWOT przedsiębiorstwa.
Opiniowanie i sporządzanie umów,
Porady i opinie prawne,
Opiniowanie korespondencji,
Udzielanie telefonicznych porad i konsultacji prawnych,
Udział w negocjacjach z kontrahentami,
Obsługa spółek,
Zakładanie spółek,
Analiza SWOT przedsiębiorstwa.
Specjalista ds. Sprzedaży Czasu Antenowego
Obowiązki:
kompleksowa obsługa Domów Mediowych (ZOG, Media Direction, OMG)
tworzenie oraz prowadzenie prezentacji handlowych i spotkania z klientami
booking kampanii reklamowych
sprzedaż czasu reklamowego
ścisła współpraca z działami marketingu, produkcji oraz z działem prawnym i działem traffic
kompleksowa obsługa Domów Mediowych (ZOG, Media Direction, OMG)
tworzenie oraz prowadzenie prezentacji handlowych i spotkania z klientami
booking kampanii reklamowych
sprzedaż czasu reklamowego
ścisła współpraca z działami marketingu, produkcji oraz z działem prawnym i działem traffic
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Sport, Media, PR, Consulting, Finanse
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.