Łukasz Kałat

Łukasz Kałat

Specjalista ds zatowarowania sieci
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BARTEK S.A.
Specjalista ds. zatowarowania sieci
- zarządzanie produktem w sieci sklepów Bartek
- opracowywanie planów oraz kompleksowa organizacja zatowarowania całej sieci sprzedażowej Bartek (37 sklepy własne + 17 sklepów franczyzowych)
- przygotowanie wszystkich zamówień na dany sezon na podstawie informacji zewnętrznych, badania rynku i sprzedaży
-analiza sprzedaży i raportowanie na poziomie danych systemowych i tendencji rynku
wycena i wybór kolekcji produktów Bartek na rynek Polski, wdrażanie nowych produktów do sieci sklepów Bartek
-analiza charakterystyki i możliwości ekspozycyjnych poszczególnych salonów
-analizy rotacji towarowej
- realizacja strategii firmy Bartek w zakresie wyboru oraz wprowadzania do sklepów obuwia marek obcych (Puma, Geox, Keen, Columbia, Crocs, Emu i inne)
-opracowywanie planu zatowarowania z uwzględnieniem wszystkich czynników
- planowanie celów sprzedażowych dla sieci detalicznej
- analiza stanów magazynowych oraz opracowywanie planów, harmonogramów oraz instrukcji wymiany towarowej
-kontrola poprawności cen i określenie poziomu opłacalności poszczególnych grup towarowych
-analiza wyników sprzedażowych, marży, rotacji magazynowej i innych wskaźników efektywności dla nadzorowanego obuwia oraz rentowności poszczególnych produktów
- stała współpraca z właścicielami sklepów franczyzowych w zakresie zatowarowania oraz polityki
BARTEK S.A.
Regionalny Przedstawiciel ds. Rynku Multibrandowego
- pozyskiwanie nowych klientów mulitibrandowych
- realizacja polityki handlowej na podległym obszarze, region – północno centralny
- utrzymanie kontaktów handlowych z przydzielona grupa klientów, regularne pozyskiwanie zamówień, domówień oraz nadzór nad ich poprawną realizacją
- nadzór nad przepływem dokumentacji handlowej
- monitoring i regulacja płatności przydzielonych klientów
- analiza danych sprzedaży w obsługiwanych sklepach oraz ocena i opiniowanie możliwości sprzedażowych (rating) w najbliższej przyszłości
- analizowanie procesu zaopatrzenia oraz comiesięczny monitoring stanów magazynowych w przydzielonych sklepach multibrandowych
- analizowanie przebiegu sprzedaży pod kątem zachowania ciągłości ilościowej – asortymentowej, stałe pogłębianie oferty znajdującej się w sklepie multibrandowym

Szkolenia i kursy

- Planowanie asortymentu i budżetu zakupów - Ilona Kulikowska
- Techniki sprzedaży z elementami obsługi klienta – Konrad Pluciński
- Ocena jakości produktów w świetle ustaw i norm jakościowych – Rzeczoznawca Elżbieta Turzyńska Kijek
- Komunikacja interpersonalna w sprzedaży i obsłudze klienta – Edu Partners
- Negocjacje handlowe – Edu Partners
- Wpływ obuwia na rozwój stopy dziecka - CLPO
- Obuwie dla dzieci - CLPO
- Komunikacja i organizacja czasu – Edu Partners

Edukacja

Logo
Zarządzanie Ruchem Lotniczym, magisterskie
Akademia Obrony Narodowej w Warszawie

Grupy

Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.