Łukasz Jarosiński
Starszy Specjalista, Bank Pekao S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista - Inżynier wsparcia teleinformatycznego centrali
Udział w pracach pofuzyjnych
Tworzenie i optymalizacje działań w procesie wsparcia użytkownika końcowego
Analiza i rozwiązywanie problemów użytkowników dotyczących działania sprzętu komputerowego i systemów informatycznych
Współpraca z firmami świadczącymi usługi outsourcingowe oraz nadzór nad poprawnością wywiązywania się przez nie z umów SLA na rzecz banku.
Tworzenie i optymalizacje działań w procesie wsparcia użytkownika końcowego
Analiza i rozwiązywanie problemów użytkowników dotyczących działania sprzętu komputerowego i systemów informatycznych
Współpraca z firmami świadczącymi usługi outsourcingowe oraz nadzór nad poprawnością wywiązywania się przez nie z umów SLA na rzecz banku.
Starszy Specjalista - Inżynier wsparcia teleinformatycznego centrali
Tworzenie i optymalizacje działań w procesie wsparcia użytkownika końcowego
Analiza i rozwiązywanie problemów użytkowników dotyczących działania sprzętu komputerowego i systemów informatycznych
Współpraca z firmami świadczącymi usługi outsourcingowe oraz nadzór nad poprawnością wywiązywania się przez nie z umów SLA na rzecz banku.
Udział w procesie integracji systemów informatycznych na potrzeby fuzji banków BPH i Pekao
Analiza i rozwiązywanie problemów użytkowników dotyczących działania sprzętu komputerowego i systemów informatycznych
Współpraca z firmami świadczącymi usługi outsourcingowe oraz nadzór nad poprawnością wywiązywania się przez nie z umów SLA na rzecz banku.
Udział w procesie integracji systemów informatycznych na potrzeby fuzji banków BPH i Pekao
Administrator systemu VMS/Profile
Administracja systemem Open VMS
Zarządzanie systemem bankowym Profile 5.3 - przetwarzanie, kompilacja bazy, raporty
Prace przy wdrożeniu scentralizowanego systemu bankowego Profile 5.3, konwersje danych z systemu Tabo.
Udział w procesie integracji systemów informatycznych w procesie fuzji banków PBK i BPH
Zarządzanie systemem bankowym Profile 5.3 - przetwarzanie, kompilacja bazy, raporty
Prace przy wdrożeniu scentralizowanego systemu bankowego Profile 5.3, konwersje danych z systemu Tabo.
Udział w procesie integracji systemów informatycznych w procesie fuzji banków PBK i BPH
Z-ca kierownika ds. technicznych
Bieżąca obsługa sprzętu informatycznego klientów firmy.
Pozyskiwanie nowych klientów.
Zaopatrzenie
Pozyskiwanie nowych klientów.
Zaopatrzenie
Szkolenia i kursy
Administering MS Windows NT 4.0
Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Serwer
Supporting Users Running the Microsoft Windows XP Operating System
Udział w warsztatach i konferencjach organizowanych przez firmy – Symantec, Citrix, HP, Ontrack, Dell, Lexmark
Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Serwer
Supporting Users Running the Microsoft Windows XP Operating System
Udział w warsztatach i konferencjach organizowanych przez firmy – Symantec, Citrix, HP, Ontrack, Dell, Lexmark
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
birofilistyka, off-road, fotografika, wędkarstwo morskie
Inne
Umiejętności:
Administracja stacjami roboczymi opartymi na systemach Microsoft (NT, 2000, XP)
Umiejętność konfiguracji urządzeń związanych z siecią LAN, znajomość TCP/IP
Naprawa komputerów, drukarek, laptopów i wielu innych urządzeń niezbędnych w pracy biurowej
Znajomość pakietu MS Office, poczty Lotus Notes, oprogramowania wykorzystywanego w bankowości
Administracja stacjami roboczymi opartymi na systemach Microsoft (NT, 2000, XP)
Umiejętność konfiguracji urządzeń związanych z siecią LAN, znajomość TCP/IP
Naprawa komputerów, drukarek, laptopów i wielu innych urządzeń niezbędnych w pracy biurowej
Znajomość pakietu MS Office, poczty Lotus Notes, oprogramowania wykorzystywanego w bankowości
Grupy
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH.
http://www.bph.pl