Łukasz Janikowski

Junior Key Account Manager, CEDC
Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Umiejętności

Pewność siebie Komunikatywność Kreatywność Microsoft Office Zarządzanie Sprzedażą Radzenie sobie w stresie nastawienie na cel Nastawienie na klienta Dyspozycyjność i zaangażowanie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa CEDC
Junior Key Account Manager
 Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami sieciowymi, franczyzowymi kanału stacji paliw oraz koordynowanie współpracy pomiędzy wybranymi klientami hurtowymi, a sieciami stacji paliw,
 Organizacja, nadzór oraz rozliczanie promocji w oparciu o przyznane budżety oraz zgodnie z polityką marketingową firmy,
 Realizacja celów sprzedażowych i marżowych według określonych grup profitowych,
 Wdrażanie u klientów nowości produktowych zgodnie z obowiązującą polityką handlową,
 Tworzenie kwartalnych, rocznych planów i strategii współpracy z Klientami,
 Przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych podsumowań w oparciu o dane sprzedażowe, Nielsen, CMR,
 Współtworzenie, a następnie wdrażanie aktywności promocyjnych z działem Trade Marketingu,
 Szukanie rozwiązań wspomagających sprzedaż, a następnie wdrażanie u klientów
- Największy Sukces : 60% udziału w rynku stacji paliw
Grupa CEDC
Reprezentant handlowy
 Bezpośrednie projektowanie oraz wdrażanie promocji na poziomie lokalnym, koordynowanie przebiegu oraz prawidłowe raportowanie,
 Wsparcie przy procesie planowania promocji w kanale nowoczesnym (Discount, HM, SM, C&C)
 Implementowanie i egzekwowanie przygotowanych aktywności promocyjnych na poziomie kanału sprzedaży
 Poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność, sprzedaż oraz udziały rynkowe marek,
 Koordynowanie, nadzorowanie pracy podległych serwisantów oraz wyznaczanie kierunku ich działań,
 Efektywne zarządzanie budżetem wspierającym sprzedaż,
 Tworzenie rekomendacji działań na podstawie analiz rynku w oparciu o dane z badań rynkowych (AC Nielsen)
 Realizacja miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych planów wolumenowych w oparciu o bieżące trendy rynkowe.
Carlsberg Polska
Młodszy Przedstawiciel ds. Sprzedaży
 Udział przy opracowywaniu oraz wdrażanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż w kanale tradycyjnym,
 Odpowiedzialność za realizację miesięcznych zadań ilościowych oraz jakościowych,
 Prawidłowe wykorzystanie budżetu wspierającego działania promocyjne,
 Zapewnienie odpowiedniej dystrybucji materiałów reklamowych i promocyjnych,
 Dbanie o utrzymywanie standardów merchandisingowych,
 Monitorowanie rynku lokalnego oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów,
 Wykonywanie miesięcznych planów sprzedażowych uwzględniając parytet produktów nisko-marżowych oraz wysoko-marżowych.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Politechnika Poznańska
Logo
Transport, inżynierskie
Politechnika Szczecińska

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie

Zainteresowania

Muzyka, Narciarstwo, Jazda na rowerze.