Umiejętności
Pewność siebie
Komunikatywność
Kreatywność
Microsoft Office
Zarządzanie Sprzedażą
Radzenie sobie w stresie
nastawienie na cel
Nastawienie na klienta
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Key Account Manager
Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami sieciowymi, franczyzowymi kanału stacji paliw oraz koordynowanie współpracy pomiędzy wybranymi klientami hurtowymi, a sieciami stacji paliw,
Organizacja, nadzór oraz rozliczanie promocji w oparciu o przyznane budżety oraz zgodnie z polityką marketingową firmy,
Realizacja celów sprzedażowych i marżowych według określonych grup profitowych,
Wdrażanie u klientów nowości produktowych zgodnie z obowiązującą polityką handlową,
Tworzenie kwartalnych, rocznych planów i strategii współpracy z Klientami,
Przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych podsumowań w oparciu o dane sprzedażowe, Nielsen, CMR,
Współtworzenie, a następnie wdrażanie aktywności promocyjnych z działem Trade Marketingu,
Szukanie rozwiązań wspomagających sprzedaż, a następnie wdrażanie u klientów
- Największy Sukces : 60% udziału w rynku stacji paliw
Organizacja, nadzór oraz rozliczanie promocji w oparciu o przyznane budżety oraz zgodnie z polityką marketingową firmy,
Realizacja celów sprzedażowych i marżowych według określonych grup profitowych,
Wdrażanie u klientów nowości produktowych zgodnie z obowiązującą polityką handlową,
Tworzenie kwartalnych, rocznych planów i strategii współpracy z Klientami,
Przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych podsumowań w oparciu o dane sprzedażowe, Nielsen, CMR,
Współtworzenie, a następnie wdrażanie aktywności promocyjnych z działem Trade Marketingu,
Szukanie rozwiązań wspomagających sprzedaż, a następnie wdrażanie u klientów
- Największy Sukces : 60% udziału w rynku stacji paliw
Reprezentant handlowy
Bezpośrednie projektowanie oraz wdrażanie promocji na poziomie lokalnym, koordynowanie przebiegu oraz prawidłowe raportowanie,
Wsparcie przy procesie planowania promocji w kanale nowoczesnym (Discount, HM, SM, C&C)
Implementowanie i egzekwowanie przygotowanych aktywności promocyjnych na poziomie kanału sprzedaży
Poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność, sprzedaż oraz udziały rynkowe marek,
Koordynowanie, nadzorowanie pracy podległych serwisantów oraz wyznaczanie kierunku ich działań,
Efektywne zarządzanie budżetem wspierającym sprzedaż,
Tworzenie rekomendacji działań na podstawie analiz rynku w oparciu o dane z badań rynkowych (AC Nielsen)
Realizacja miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych planów wolumenowych w oparciu o bieżące trendy rynkowe.
Wsparcie przy procesie planowania promocji w kanale nowoczesnym (Discount, HM, SM, C&C)
Implementowanie i egzekwowanie przygotowanych aktywności promocyjnych na poziomie kanału sprzedaży
Poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność, sprzedaż oraz udziały rynkowe marek,
Koordynowanie, nadzorowanie pracy podległych serwisantów oraz wyznaczanie kierunku ich działań,
Efektywne zarządzanie budżetem wspierającym sprzedaż,
Tworzenie rekomendacji działań na podstawie analiz rynku w oparciu o dane z badań rynkowych (AC Nielsen)
Realizacja miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych planów wolumenowych w oparciu o bieżące trendy rynkowe.
Młodszy Przedstawiciel ds. Sprzedaży
Udział przy opracowywaniu oraz wdrażanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż w kanale tradycyjnym,
Odpowiedzialność za realizację miesięcznych zadań ilościowych oraz jakościowych,
Prawidłowe wykorzystanie budżetu wspierającego działania promocyjne,
Zapewnienie odpowiedniej dystrybucji materiałów reklamowych i promocyjnych,
Dbanie o utrzymywanie standardów merchandisingowych,
Monitorowanie rynku lokalnego oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów,
Wykonywanie miesięcznych planów sprzedażowych uwzględniając parytet produktów nisko-marżowych oraz wysoko-marżowych.
Odpowiedzialność za realizację miesięcznych zadań ilościowych oraz jakościowych,
Prawidłowe wykorzystanie budżetu wspierającego działania promocyjne,
Zapewnienie odpowiedniej dystrybucji materiałów reklamowych i promocyjnych,
Dbanie o utrzymywanie standardów merchandisingowych,
Monitorowanie rynku lokalnego oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów,
Wykonywanie miesięcznych planów sprzedażowych uwzględniając parytet produktów nisko-marżowych oraz wysoko-marżowych.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
Muzyka, Narciarstwo, Jazda na rowerze.