Łukasz Hemka

specjalista ds. sprzedaży, dexxon Poland Sp.ZO.O.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Dexxon Poland Sp. z o.o.
specjalista ds. sprzedaży
kompleksowa obsługa klientów sieciowych (Media Markt, Saturn) oraz dystrybutorów na terenie całej Polski. Kontrola realizacji zamówień oraz koordynacja procesu reklamacji z przydzielonymi klientami (byłem odpowiedzialny za stworzenie i wprowadzenie nowych procedur reklamacyjnych). Kontrola oraz rozliczanie bonusów marketingowych z przydzielonymi klientami. Współpraca z kupcami w sieciach handlowych (Carrefour, Real, Makro), wprowadzanie nowych produktów, oraz ustalanie promocji. Stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Codzienne raportowanie stanów magazynowych oraz ustalanie zapotrzebowania. Tworzenie zestawień i statystyk sprzedażowych.
Grupa PZU
Lider
nadzór nad pracą i poziomem wiedzy konsultantów oraz prowadzenie szkoleń z zakresu ubezpieczeń. Przejmowanie nietypowych i problematycznych rozmów z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i życiowych oraz sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.
Grupa Cyfrowy Polsat
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
obsługa infolinii Cyfrowego Polsatu w tym kontakt z klientem zewnętrznym, rozwiązywanie problemów klientów oraz promocja i sprzedaż usług.

Szkolenia i kursy

-szkolenie coachingowe
-profesjonalne techniki sprzedaży
-instruktor sportu i rekreacji ruchowej

Edukacja

Logo
Zarządzanie Logistyczne, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Zainteresowania

wschodnie sztuki walki (II Dan w Taekwon-do ITF), snowboard, motoryzacja, podróże

Organizacje

Poland Taekwon-do ITF Choi Jung Hwa

Inne

- łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi
- bardzo dobra organizacja pracy
- kreatywność
- determinacja w działaniu
- dyspozycyjność, punktualność
- zaangażowanie w wykonywaną pracę
- odporność na stres
- prawo jazdy kategorii „B" (od 2001 r.)
- obsługa komputera w środowiski Windows (MS Office, Adobe Photoshop)
- dobra znajomość programu SAP