Łukasz Grzejszczyk

London, England, United Kingdom

Umiejętności

Hyper-V Microsoft SQL Server PHP Powershell Service Desk VMware Windows Server Adobe Photoshop Administracja Bazami Danych Bash scripting Grafika komputerowa Elektronika Automatyzacja procesu

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
IT Systems Administrator
Evolve Analytics
Logo
Inżynier produkcji
AMINA TECHNOLOGIES LTD
Trecom
Konsultant HelpDesk
- Member of the group providing IT services for key account client Mc Donald’s Poland
- Writing and revising procedures for the helpdesk
- Troubleshooting and diagnostics of software and hardware problems
- Installation and configuration of PowerEdge R310 and R320 Rack Servers
- Remote administration and helpdesk support for end user (RDP, TELNET, VNC)
- Active Directory management
- Virtualization (Hyper-V)
- Hardware and software migration
- Writing automation scripts for helpdesk
- Systems monitoring and maintenance (Windows XP, Widnows 7, Windows Server 2008 R2)
S&T Services Polska Sp. z o.o.
Konsultant HelpDesk
- Member of the group providing IT services for key account client Mc Donald’s Poland
- Writing and revising procedures for the helpdesk
- Troubleshooting and diagnostics of software and hardware problems
- Remote administration and helpdesk support (RDP, TELNET, VNC)
- Batch scripting, and automating frequent tasks using various scripting languages
- Systems monitoring and maintenance (Windows XP, 7)
- Collecting and reporting critical system incidents to 3rd line

Szkolenia i kursy

ISO27001 - Lead Implementer
Microsoft Technology Associate

Edukacja

Logo
Elektrotechnika, inżynierskie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
IT - Rozwój oprogramowania
Inne