Umiejętności
Microsoft Office
System Windows
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Asystent ds. obsługi zapytań i dyspozycji
Nest Bank S.A.
Asystent ds. obsługi zapytań i dyspozycji
Korespondencyjna oraz telefoniczna obsługa Klientów, zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami
wewnętrznymi
•
Analiza powierzonych zadań oraz wypracowanie najkorzystniejszego • rozwiązania
• Współpraca z poszczególnymi działami banku
• Udzielanie odpowiedzi na zapytania oraz dyspozycje Klientów
• Udzielanie odpowiedzi na przekazane do banku zapytania instytucji zewnętrznych
Korespondencyjna oraz telefoniczna obsługa Klientów, zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami
wewnętrznymi
•
Analiza powierzonych zadań oraz wypracowanie najkorzystniejszego • rozwiązania
• Współpraca z poszczególnymi działami banku
• Udzielanie odpowiedzi na zapytania oraz dyspozycje Klientów
• Udzielanie odpowiedzi na przekazane do banku zapytania instytucji zewnętrznych
DORADCA TECHNICZNO – HANDLOWY
Doradca Fachowy Działu Entertainment
• Indywidualne podejście do Klienta oraz bezpośrednie doradztwo w zakresie zakupu
• Efektywna sprzedaż komplementarna
• Podnoszenie standardów firmy oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek
• Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
• Kontakt i negocjacje z przedstawicielami firm współpracujących
• Systematyczna analiza rynków konkurencyjnych
• Indywidualne podejście do Klienta oraz bezpośrednie doradztwo w zakresie zakupu
• Efektywna sprzedaż komplementarna
• Podnoszenie standardów firmy oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek
• Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
• Kontakt i negocjacje z przedstawicielami firm współpracujących
• Systematyczna analiza rynków konkurencyjnych
Szkolenia i kursy
Język Angielski poziom B2
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Inne