Umiejętności
Coaching
Rozwój Zasobów Ludzkich
Savoir-vivre
Merchandising
Networking
Zarządzanie wizerunkiem osobistym
Rekrutacja
projektowanie szkoleń
Badanie potrzeb szkoleniowych
prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętnosci miękkich
ewaluacja procesów szkoleniowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Adiunkt
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Opracowywanie oraz prowadzenie zajęć dla studentów z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, coachingu, metodyki i teoretycznych podstaw doradztwa personalnego (kompetencje w dor. personalnym, procesy selekcji i rekrutacji, outsourcing, audyt funkcji personalnej, proces szkolenia pracowników, ocena pracownicza, motywowanie, outplacement) pedagogiki zakładu pracy, warsztatów komunikacji interpersonalnej, treningów personalnych.
Opracowanie programów praktyki studenckiej śródrocznej, zawodowej i pedagogicznej.
Opracowanie programów praktyki studenckiej śródrocznej, zawodowej i pedagogicznej.
Ekspert ds. HR
Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny
Weryfikacja oczekiwań i możliwości pracodawców na terenie BPPT i z nim współpracujących w zakresie organizacji staży.
Opracowanie programów staży w poszczególnych przedsiębiorstwach.
Opracowanie scenariuszy rozmów, punktacji oraz metodologii.
Udział w procesie rekrutacji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi stażystami.
Udział w spotkaniach informacyjnych dla potencjalnych uczestników projektu.
Wizyty nadzorujące w firmach obejmujące współpracę z działami personalnymi opiekunami wyznaczonymi w firmach w zakresie kierowania pracą ucznia i procesem zdobywania umiejętności, weryfikację zgodności z programem staży.
Przygotowanie raportów z odbytych staży.
Opracowanie programów staży w poszczególnych przedsiębiorstwach.
Opracowanie scenariuszy rozmów, punktacji oraz metodologii.
Udział w procesie rekrutacji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi stażystami.
Udział w spotkaniach informacyjnych dla potencjalnych uczestników projektu.
Wizyty nadzorujące w firmach obejmujące współpracę z działami personalnymi opiekunami wyznaczonymi w firmach w zakresie kierowania pracą ucznia i procesem zdobywania umiejętności, weryfikację zgodności z programem staży.
Przygotowanie raportów z odbytych staży.
Koordynator ds. szkoleń i rozwoju zawodowego
Coach, trener rozwoju podmiotowości, trener etykiety. Współtworzy firmę od podstaw - zajmuje się analizą rynku szkoleniowego, tworzy oferty szkoleniowe, organizuje szkolenia i dokonuje ich ewaluacji, odpowiada za kontakt z klientem i zabiegi marketingowe. Koordynuje zespołem trenerów współpracujących z firmą. Specjalizuję się w indywidualnym coachingu - life coaching, coaching rozwojowy, coaching wizerunkowy. Trener szkoleń miękkich z zakresu komunikacji i autoprezentacji.
Trener / Wykładowca
Uniwersytet Otwarty Bydgoskiej Szkoły Wyższej
Prowadzenie wykładów i warsztatów tematycznie związanych z umiejętnościami społecznymi - komunikacja, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, savoir-vivre, autoprezentacja.
Prowadzenie kursów i szkoleń z wykorzystaniem metod arteterapii dotyczących tematyki:
- florystyka i bukieciarstwo,
- praca z gliną,
- dekupaż,
- quilling i inne metody papieroplastyki,
- ozdoby z makaronu,
Prowadzenie kursów i szkoleń z wykorzystaniem metod arteterapii dotyczących tematyki:
- florystyka i bukieciarstwo,
- praca z gliną,
- dekupaż,
- quilling i inne metody papieroplastyki,
- ozdoby z makaronu,
p.o. koordynatora ds. promocji
Budowanie znajomości marki IPT. Przygotowywanie kampanii informacyjnej i rekrutacyjnej. Współpraca z mediami. Negocjowanie umów na ogłoszenia prasowe i radiowe. Przygotowywanie kampanii outdoorowych. Promowanie Instytutu na targach edukacyjnych itp. Organizacja ewentów związanych z edukacją i rozwojem.
Szkolenia i kursy
Inteligencja motywacyjna w pracy trenera (20 h)
Metody identyfikacji potrzeb szkoleniowych (20 h)
Coaching jako narzędzie zarządzania zmianą (8 h)
Kurs coachingu (30 h)
Kurs wystąpień publicznych (30 h)
Kurs wykorzystywania technologii ICT w prowadzeniu zajęć (30h)
Kurs tworzenia prezentacji multimedialnych (30 h)
Kurs nowoczesnych form prowadzenia zajęć (30 h)
Opieka nad osobami starszymi (24 h)
Opieka nad dziećmi podczas wypoczynku z elementami animacji (16 h)
Podstawy technik perswazji (8 h)
Zarządzanie stresem (8 h)
Młodszy Trener – II stopień trenerski (20 h)
Rola pracownika socjalnego w zespole interdyscyplinarnym w opiece paliatywnej (17 h)
Konstruktywne rozwiązywanie konfliktu (18 h)
Metodyka pracy z podmiotem (20 h)
Negocjacje (20 h)
Wspomaganie pracy mózgu – terapia dźwiękiem i muzyką (8 h)
Zrozumieć siebie i innych – sztuka nawiązywania Kontaktu (18 h)
Działania twórcze (18 h)
Animator Rozwoju Podmiotowości – I stopień trenerski (64 h)
GENDER – Dialog Płci – Przemiana poprzez doświadczenia (24 h)
Metody identyfikacji potrzeb szkoleniowych (20 h)
Coaching jako narzędzie zarządzania zmianą (8 h)
Kurs coachingu (30 h)
Kurs wystąpień publicznych (30 h)
Kurs wykorzystywania technologii ICT w prowadzeniu zajęć (30h)
Kurs tworzenia prezentacji multimedialnych (30 h)
Kurs nowoczesnych form prowadzenia zajęć (30 h)
Opieka nad osobami starszymi (24 h)
Opieka nad dziećmi podczas wypoczynku z elementami animacji (16 h)
Podstawy technik perswazji (8 h)
Zarządzanie stresem (8 h)
Młodszy Trener – II stopień trenerski (20 h)
Rola pracownika socjalnego w zespole interdyscyplinarnym w opiece paliatywnej (17 h)
Konstruktywne rozwiązywanie konfliktu (18 h)
Metodyka pracy z podmiotem (20 h)
Negocjacje (20 h)
Wspomaganie pracy mózgu – terapia dźwiękiem i muzyką (8 h)
Zrozumieć siebie i innych – sztuka nawiązywania Kontaktu (18 h)
Działania twórcze (18 h)
Animator Rozwoju Podmiotowości – I stopień trenerski (64 h)
GENDER – Dialog Płci – Przemiana poprzez doświadczenia (24 h)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Inne
PUBLIKACJE NAUKOWE
Ł. Brzeziński, Coaching rodzicielski - sposób na bezpieczne dzieciństwo, [w:] Przegląd Naukowo Metodyczny. Edukacja dla bezpieczeństwa, rok IV numer 3/2011 (12), Poznań 2011, s. 112-122.
Ł. Brzeziński, Coaching - receptą na wsparcie w biznesie i rozwój pracowniczy, [w:] Przegląd Naukowo Metodyczny. Edukacja dla bezpieczeństwa, rok V numer 3/2012 (16), Poznań 2012, s.155-166.
Ł. Brzeziński, Age management and professional development [w:] R. Tomaszewska-Lipiec (ed)., Professional education in the context of knowledge based economy, Bydgoszcz 2013, s.199-212.
Ł. Brzeziński, Coaching narzędziem rozwoju zawodowego pracowników, [w:] B. Pietrulewicz (red)., Problemy Profesjologii, Zielona Góra 2013 nr 2.
Ł. Brzeziński, Coaching – możliwość wykorzystania w edukacji, [w:] Przegląd Pedagogiczny, nr. 2, Bydgoszcz 2014, s. 166-175.
Ł. Brzeziński, Coaching emerytalny – perspektywa podejmowania dalszej aktywności, [w:] Przegląd Naukowo Metodyczny. Edukacja dla bezpieczeństwa, rok VIII numer 1/2015 (26), Poznań 2015, s. 165-174.
Ł. Brzeziński, B. Klemczak, Coaching jako nowoczesny styl komunikacji nauczyciela w procesie edukacji, [w:] Coaching, mentoring, tutoring - wyzwania dla edukacji XXI wieku, Warszawa 2016, s. 127-142.
Ł. Brzeziński, Zarządzanie talentami w organizacji, (w oczekiwaniu na publikację) 2016 r.
Ł. Brzeziński, Edukacja pracowników jako inwestycja współczesnych zakładów pracy, (w oczekiwaniu na publikację) 2017 r.
Ł. Brzeziński, Coaching rodzicielski - sposób na bezpieczne dzieciństwo, [w:] Przegląd Naukowo Metodyczny. Edukacja dla bezpieczeństwa, rok IV numer 3/2011 (12), Poznań 2011, s. 112-122.
Ł. Brzeziński, Coaching - receptą na wsparcie w biznesie i rozwój pracowniczy, [w:] Przegląd Naukowo Metodyczny. Edukacja dla bezpieczeństwa, rok V numer 3/2012 (16), Poznań 2012, s.155-166.
Ł. Brzeziński, Age management and professional development [w:] R. Tomaszewska-Lipiec (ed)., Professional education in the context of knowledge based economy, Bydgoszcz 2013, s.199-212.
Ł. Brzeziński, Coaching narzędziem rozwoju zawodowego pracowników, [w:] B. Pietrulewicz (red)., Problemy Profesjologii, Zielona Góra 2013 nr 2.
Ł. Brzeziński, Coaching – możliwość wykorzystania w edukacji, [w:] Przegląd Pedagogiczny, nr. 2, Bydgoszcz 2014, s. 166-175.
Ł. Brzeziński, Coaching emerytalny – perspektywa podejmowania dalszej aktywności, [w:] Przegląd Naukowo Metodyczny. Edukacja dla bezpieczeństwa, rok VIII numer 1/2015 (26), Poznań 2015, s. 165-174.
Ł. Brzeziński, B. Klemczak, Coaching jako nowoczesny styl komunikacji nauczyciela w procesie edukacji, [w:] Coaching, mentoring, tutoring - wyzwania dla edukacji XXI wieku, Warszawa 2016, s. 127-142.
Ł. Brzeziński, Zarządzanie talentami w organizacji, (w oczekiwaniu na publikację) 2016 r.
Ł. Brzeziński, Edukacja pracowników jako inwestycja współczesnych zakładów pracy, (w oczekiwaniu na publikację) 2017 r.
Grupy
Coaching Events
Grupa służy wymianie informacji na temat wydarzeń dotyczących tematyki coachingu. Np.: szkoleń, konferencji, szkół coachów itp.
Coaching internetowy GLOBUS
Otwarty na zmianę...
Jest to grupa zamknięta, ale kiedy się już tu dostaniesz, to gwarantuję Ci, że będziesz piorunująco zadowolony!
Będziesz mógł na własne oczy zobaczyć na czym polega coaching prz
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
Prace doktorskie habilitacyjne i inne
DOKTORAT. Forum dla doktorantów i doktorów oraz ludzi robiących habilitacje. Każdy zakres tematyczny.
www.doktoraty.com.pl