Łukasz Baranowski

Młodszy Specjalista Zespołu HR - PKP Cargo Connect Sp. z o.o. (dawniej PS Trade Trans Sp. z o.o.)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

SAP FI SAP HR Szkolenia pracowników Obsługa programów pakietu MS Office 2003 - 2013 Motywowanie pracowników do efektywnych działań Obsługa programu TETA HRM sap zkl Przygotowanie programów motywacyjnych Kontrola oraz raportowanie wkaźników Prowadzenie teczek personalnych Administrowanie systemem kadrowo-płacowym Ewidencja czasu pracy i absencji Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej Obsługa programu TETA Constellation Sporządzanie regulaminu Pracy, Organizacyjnego, Funduszu Świadczeń Socjalnych

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKP CARGO CONNECT Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. HR
• pomoc w zmianach Regulaminów: Organizacyjnego, Wynagradzania, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w ramach współpracy z przedstawicielem Związków Zawodowych NSZZ „Solidarność” przy PKP S.A.,
• raportowanie do Centrali Grupy PKP Cargo Logistics,
• prowadzenie procesów rekrutacyjnych wraz z pełną dokumentacją kadrową,
• pełnienie funkcji Sekretarza w Zakładowej Komisji Funduszu Świadczeń Socjalnych (planowanie wydatków oraz nadzór nad realizacją świadczeń),
• współtworzenie budżetu Spółki,
• wdrażanie nowych rozwiązań i usprawnień kadrowo-płacowych,
• nadzór nad ocenami rocznymi pracowników Spółki,
• ustalanie ścieżek rozwojowych dla pracowników PSTT w oparciu o oceny indywidualne (wspólnie z kadrą zarządzającą),
• tworzenie/aktualizowanie procedur zgodnych z normami ISO,
• współpraca oraz koordynowanie działań TETA (Unit4TETA) oraz działu IT (Infomex),
• administracja użytkownikami TETA Constelation oraz TETA HRM.
PKP CARGO CONNECT Sp. z o.o.
Referent ds. HR i Administracji
• prowadzenie procesów rekrutacyjnych
• przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania pracowników
• organizacja szkoleń dla pracowników firmy
• nadzór nad ewidencją czasu pracy
• wdrażanie oraz udoskonalenia procesów HR w obszarze rozwoju pracowników, systemów ocen oraz programów motywacyjnych
• zarządzanie flotą samochodową
• wsparcie asystenckie na potrzeby Zarządu (tłumaczenia pisemne, organizacja spotkań)
Lidl Polska
Zastępca Kierownika Sklepu
• zarządzanie wydajnością pracy poprzez optymalizację czasu pracy pracowników (układanie grafików zgodne z zasadami prawa pracy i dopasowane do natężenia ruchu klientów)
• kierowanie zespołem 12 pracowników poprzez przydzielanie zadań dziennych
i jakościową kontrolę ich wykonania
• dostosowanie sklepu do zmian akcji promocyjnych (asortyment, optymalizacja przestrzeni sklepowej, kontrola poziomu cen)
• zamówienia towarów optymalizujące poziom zapasów (na bazie raportów rotacji)
• rozliczanie kasjerów oraz sporządzanie raportów utargów
• wdrażanie koncepcji HACCAP poprzez kontrole jakościowe asortymentu
• przeprowadzanie inwentaryzacji
AmRest Holdings SE
Zastępca Kierownika Restauracji (People Manager)
• prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska nie-managerskie
• przygotowanie, wdrożenie oraz ewaluacja programów motywacyjnych dla pracowników (komunikacja wyników do zespołu)
• przeprowadzanie procesu okresowych ocen pracowniczych i omawianie dalszych aspektów indywidualnego rozwoju
• zarządzanie procesem szkoleń i certyfikacja umiejętności pracowników
• prowadzenie teczek personalnych dla ok. 40 pracowników (m.in. umowy, świadectwa pracy, badania lekarskie, wnioski urlopowe)
• optymalizacja kosztów pracy poprzez efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich (zgodnie z wymogami prawa pracy oraz potrzebami kadrowymi restauracji)
• współpraca przy wdrażaniu nowych rozwiązań z zakresu administracji personalnej (system e-RB)
• odpowiedzialność za realizację celów korporacyjnych oraz raportowanie wyników (m.in. sprzedaż, koszty pracy, ilość transakcji/minutę, udział sprzedaży promocyjnej, szybkość obsługi)
• zarządzenie restauracją w obszarze operacyjnym
• zarządzanie kosztami: pracy, produktu (gospodarka magazynowa), środków trwałych
AmRest Holdings SE
Zastępca Kierownika Restauracji na Szkoleniu
• poznanie standardów i strategii firmy oraz zasad funkcjonowania restauracji
• praca funkcyjna na kluczowych stanowiskach
• samodzielne prowadzenie zmiany (zarządzanie ok. 30-osobowym zespołem)
• przeszkolenie teoretyczne oraz praktyczne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz administracji personalnej
ACCOR Polska
Asystent koordynatora działu gastronomii
• zarządzanie 12 pracownikami restauracji, kawiarni oraz baru
• zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta (współpraca
z Kierownikiem Restauracji oraz Szefem Kuchni)
• przygotowanie raportów sprzedażowo-zakupowych
• inwentaryzacja sprzętu i produktów
Logo
Kelner
Dom Polski Sp. z o.o.
Logo
Kelner
Gastro - Restauracja Staromiejska/Bawarska

Szkolenia i kursy

Metody i sposoby przeprowadzania procesów rekrutacyjnych
Sposoby prowadzenia teczek personalnych
Prawo pracy w praktyce
Techniki i sposoby motywowania pracowników
System kadrowo-płacowy e-RB
Microsoft Excel 2010 dla średniozaawansowanych
Obsługa kadrowo-płacowa w systemie TETA (Constelation + HRM)
Naliczanie wynagrodzenia dla początkujących z warsztatami i obsługą programu Płatnik wersja 9.0 (certyfikowane przez MEN)
Encyklopedia prawa pracy – edycja 2015

Edukacja

Logo
Kadry i płace w prawie i praktyce, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Nowoczesna Organizacja i Zarządzanie w Gastronomii, studia podyplomowe
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Hotelarstwo i Gastronomia, magisterskie
Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu
Logo
Turystyka, licencjackie
Politechnika Białostocka

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

podróże krajowe i zagraniczne
kultura pracy w krajach Dalekiego Wschodu (sposoby organizacji pracy oraz wykorzystanie zasobów ludzkich)
mineralogia

Inne

• TETA HR
• Windows – bardzo dobrze
• MS Office – bardzo dobrze
• program Gastro (obsługa POS)
• system Swan & Micros (obsługa POS)
• system e-RB (kadrowo-płacowy)
• prawo jazdy kat. B (uzyskanie uprawnień 2004 r.)
• aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna
• licencja pilota wycieczek (uzyskanie uprawnień 2002 r.)
• licencja opiekuna kolonijnego (uzyskanie uprawnień 2002 r.)

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
AmRest
AmRest
Grupa skupiająca obecnych i byłych pracowników firmy AmRest
BRANŻA GASTRONOMICZNA i HOTELARSKA
BRANŻA GASTRONOMICZNA i HOTELARSKA
Gastronomia i Hotelarstwo:Rekrutacje i Pracownicy
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ESPRESSO PRIMA CLASSE
ESPRESSO PRIMA CLASSE
Wasze opinie na temat kawy ESPRESSO PRIMA CLASSE, doświadczenia, sposoby parzenia, informacje o promocjach cenowych. Współpraca
HoReCa
HoReCa
Hotelarstwo, gastronomia, catering
HoReCa gastronomia
HoReCa gastronomia
Hotele-Restauracje-Catering
Human Resources/Public Relations
Human Resources/Public Relations
Menedżerowie działów HR i PR
Kelner i kelnerka
Kelner i kelnerka
Jeśli kiedykolwiek pracowałeś/aś jako kelner/ka, to forum dla Ciebie,
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist