Łukasz Baczyński

Łódź, łódzkie

Umiejętności

Obsługa urządzeń biurowych samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Szybkie nawiązywanie kontaktów Umiejętności prowadzenia rozmów handlowych Szybkie przyswajanie nowej wiedzy Dyspozycyjność i zaangażowanie Pakiet MS Offfice Optymistycze nastawienie do pracy i otoczenia

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Zeltech Mechatronika Sp. z o.o.
Uzwajacz, przewijacz, impregnowacz
- nawijanie cewek
- zwojenie pakietów
- łączenie uzwojeń w pakiecie
- impregnacja
Logo
Brand Manager
On Lemon
- Bieżąca analiza aktualnego stanu kanału HoReCa vs. możliwości jego rozwoju
- Rozbudowa bazy klientów stałych w podziale na kategorie, oraz ich potencjał (CRM)
- Zbieranie danych sprzedażowych lokalnego rynku
- Analiza konkurencji, weryfikacja stanów zatowarowania sieci „MAKRO CASH AND CARRY”
- Organizowanie, oraz wsparcie eventów na podległym regionie wraz z czynną sprzedażą i promocją (zgodnie z założeniami budżetowymi)
- Weryfikacja i nadzór nad umowami, zawieranie umów z nowymi klientami i ich monitoring
- Tworzenie indywidualnych narzędzi marketingowych dla klientów
- Weryfikacja, oraz sciąganie należności od klientów na podległym terenie
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy
- Optymalizacja kosztów
Grupa CEDC
Specjalista ds. Rozwoju Rynku Gastronomii
- Nawiązywanie relacji i obsługa najważniejszych strategicznych klientów gastronomicznych na powierzonym terenie
- Dystrybucja, budowanie świadomości marki, merchandising produktów firmy
- Utrzymywanie dobrych relacji i współpraca z lokalnym hurtem
- Monitorowanie działań konkurencji
- Planowanie - realizacja (aktywnych/pasywnych) promocji, generowanie sprzedaży i budowanie ponadstandardowej widoczności promowanego produktu
- Prowadzenie szkoleń produktowych, realizacja kart menu, pomoc w otwieraniu działalności gastronomicznej „od A do Z”
Groupon
Sales Manager
- Współtworzenie i budowanie świadomości marki „GROUPON” na runku Polskim
- Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje warunków współpracy - zawieranie umów kooperacyjnych
- Realizacja planów sprzedażowych
- Monitorowanie działań konkurencji
- Budowanie trwałych relacji z klientami firmy
Logo
Manager
Klub "XIX"
- Współtworzenie i budowanie świadomości marki „GROUPON” na runku Polskim
- Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje warunków współpracy - zawieranie umów kooperacyjnych
- Realizacja planów sprzedażowych
- Monitorowanie działań konkurencji
- Budowanie trwałych relacji z klientami firmy
Logo
Manager
RC Union - klub muzyczny "Fever"
- Rekrutacja personelu, planowanie grafików pracy
- Koordynowanie pracy podległego zespołu
- Szkolenia produktowe
- Realizacja zamówień
- Prowadzenie negocjacji - zawieranie umów z przedstawicielami handlowymi
- Monitorowanie, realizacja założonych planów sprzedażowych
Logo
Barman, kierownik baru
RC Union - klub muzyczny "Lizard King"
- Sprzedaż bezpośrednia na barze
- Odpowiedzialność za realizacje zamówień
- Realizowanie programów promocyjnych w lokalu
- Nadzór nad grupą pracowników
- Szkolenia produktowe

Edukacja

Logo
Edukacja Obronna i Bezpieczenstwo Publiczne, magisterskie
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności

Zainteresowania

Miksologia, sprzęt - akcesoria GSM, literatura kryminalna, sporty rowerowe „MTB”