Linda Skibińska

Specjalista ds.kadr
Koszalin, zachodniopomorskie

Umiejętności

Event Management Microsoft Office Zarządzanie zasobami ludzkimi Prawo jazdy kat B Niemiecki Angielski

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

PSG Sp. z o.o.
Specjalista ds. personalnych
 Przygotowanie dokumentacji i prowadzenie obsługi procesu nawiązywania i wygaśnięcia stosunku pracy
 Rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pod kątem zgodności z prawem pracy
 Monitorowanie stopnia wykorzystania urlopów pracowników i raportowanie wykorzystania urlopów
 Prowadzenie bieżącej obsługi Pracowników i byłych Pracowników w zakresie ustalania uprawnień wynikających ze stosunku pracy oraz wystawianie niezbędnej dokumentacji
 Planowanie oraz kontrolowanie ważności badań lekarskich oraz kierowanie na badania lekarskie
 Obsługa procesu przyznawania Pracownikom nagród, odznaczeń i udzielanie kar porządkowych
 Przygotowanie sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia
 Wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego SAP
 Identyfikacja potencjalnych niezgodności w obszarze ZZL z wymaganiami prawnymi
 Przygotowywanie raportów dotyczących podróży służbowych Pracowników oraz wykorzystania Zakładowego Funduszu Socjalnego
 Współpraca z Biurem Naliczania Wynagrodzeń w zakresie przygotowania i przekazywania danych niezbędnych do prawidłowego naliczania wynagrodzeń
 Prowadzenie bieżącej obsługi w zakresie wczasów profilaktyczno-leczniczych
 Prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS, kompletowanie, uzupełnianie wniosków Pracowników o dofinansowania z ZFŚS
 Organizowanie i prowadzenie zebrań Zakładowej Komisji Socjalnej
 Rozpatrywanie wniosków o Zapomogi i Pożyczki dla Pracowników
 Tworzenie Protokołów i Załączników z Posiedzeń Komisji
Socjalnej
 Stały kontakt z Pracownikami, bieżące przekazywanie Pracownikom decyzji Komisji
 Koordynacja podróży służbowych Oddziału również pod kątem ekonomicznym
 Rejestrowanie podróży służbowych w systemie komputerowym oraz prowadzenie Rejestru delegacji
 Rezerwowanie Hoteli dla Pracowników Spółki
 Wykonywanie zlecenia zapłaty za noclegi
 Opisywanie faktur za podróże służbowe Pracowników oraz pobyt w Hotelach
 Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w aktach osobowych
 Koordynacja spotkań biznesowych
 Opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym
 Przyjmowanie, rejestrowanie, dbanie o precyzyjny obieg dokumentacji w Oddziale oraz wysyłanie poczty
 Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji
 Przygotowywanie zebrań i konferencji oraz ich obsługa
 Na bieżąco śledzenie zmian Zarządzeń i Regulaminów
 Dbanie o wizerunek Sekretariatu
 Koordynacja benefitów MultiSport
 Tworzenie umów dla Pracowników o zakazie konkurencji
 Organizacja firmowych akcji charytatywnych
Logo
Analityk- Pracownik ds. kadr
ZBE sp. z o.o.
 Dbałość o obieg dokumentów w firmie
 Odpowiedzialność za wdrażanie systemu EMAS inaczej ISO 1401
 Rozliczanie czasu pracy pracowników fizycznych i umysłowych
 Tworzenie kart pracy pracowników
 Przygotowywanie rejestrów umów aktywnych i nieaktywnych Spółki
 Tworzenie baz danych kwalifikacji pracowników
 Przygotowywanie zamówień
 Dbałość o korespondencje przychodzącą i wychodzącą
 Działania marketingowe – przygotowywanie materiałów reklamowych
 Organizowanie imprez firmowych
 Przygotowywanie szkoleń dla pracowników
 Odpowiedzialność za Dokumentację Cen Transferowych
 Tworzenie dokumentacji kart przekazywania odpadów oraz realizacja raportów dotyczących ochrony środowiska do GUS
 Wprowadzanie danych oraz zmian w programie Xpertis.
 Kontrola oraz dbałość o uzupełnianie zapasów biurowych
Randstad Polska
Konsultant ds. Rekrutacji
 Przeprowadzanie rozmów z osobami bezrobotnymi, prowadzenie akt osobowych.
 Wprowadzanie danych oraz zmian w programie SAP.
 Rekrutacje tymczasowe i zagraniczne.
 Organizowanie Giełdy Pracy.
 Marketing personalny.
 Weryfikacja językowa kandydatów starających się o wyjazdy zarobkowe za granice.
 Tworzenie materiałów promocyjnych.
 Kontaktowanie się z jednostkami samorządowymi jak MOPS,GOPS, Urzędy Pracy.
 Prowadzenie grupowych spotkań informacyjnych dla bezrobotnych.
 Kierowanie na badania lekarza medycyny pracy oraz szkolenia BHP.
 Działania marketingowe.
 Tworzenie ofert pracy.
 Utrzymywanie stałych relacji z klientami

Projekty

Licytacja na leczenie Julii
Julia i jej mama Marlena są moimi sąsiadkami. Dopiero po latach dowiedziałam się przypadkiem przez co przechodzą te wspaniałe kobiety za ścianą. Julia ma 12 lat i choruje na mukowiscydoze, osteoporoze, celiakie, cukrzyce, niedoczynność tarczycy oraz ma poważne problemy z wątrobą.

Utworzyłam grupę Licytacja na leczenie Julii, ponieważ chociaż w ten sposób chciałabym im pomóc.

Harmonogram aukcji:

Z uwagi na hojność osób przekazujących przedmioty na licytacje postanowiliśmy utworzyć drugą edycję licytacji.

START II Etapu Licytacji - piątek 15.04.16. - KONIEC 01.05.16. o godzinie 20.00 czasu Facebookowego!!! :)

Lista zwycięzców zostanie udostępniona na Grupie Licytacja na leczenie Julii zaraz po zakończeniu aukcji!
Zakres obowiązków
Organizacja licytacji, poszukiwanie sponsorów, tworzenie plakatów, wystawianie fantów na licytacje, rozliczanie licytacji.

Szkolenia i kursy

 od 10.2017r. – aktualnie uczęszczam na kwalifikacyjny kurs zawodowy – Technik rachunkowości w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. St. Staszica w Koszalinie - Prowadzenie rachunkowości oraz Rozliczanie wynagrodzeń i danin publicznych
 03.2017r. – Stowarzyszenie Księgowych – ukończenie kursu Kadr i Płac
 04.2016r. – Dźwirzyno - ukończenie szkolenia kwalifikacyjnego multiagenta ubezpieczeniowego Vienna Insurance Group, Capitol i Compensa.

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Politechnika Koszalińska
Logo
Zarządzanie marketingowe, licencjackie
Politechnika Koszalińska
Logo
Dziennikarstwo i PR, licencjackie
Politechnika Koszalińska

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace

Zainteresowania

Zwierzęta, jazda na rowerze, psychologia.

Organizacje

Ratowanie zwierząt