Umiejętności
Event Management
Microsoft Office
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Prawo jazdy kat B
Niemiecki
Angielski
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. personalnych
Przygotowanie dokumentacji i prowadzenie obsługi procesu nawiązywania i wygaśnięcia stosunku pracy
Rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pod kątem zgodności z prawem pracy
Monitorowanie stopnia wykorzystania urlopów pracowników i raportowanie wykorzystania urlopów
Prowadzenie bieżącej obsługi Pracowników i byłych Pracowników w zakresie ustalania uprawnień wynikających ze stosunku pracy oraz wystawianie niezbędnej dokumentacji
Planowanie oraz kontrolowanie ważności badań lekarskich oraz kierowanie na badania lekarskie
Obsługa procesu przyznawania Pracownikom nagród, odznaczeń i udzielanie kar porządkowych
Przygotowanie sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia
Wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego SAP
Identyfikacja potencjalnych niezgodności w obszarze ZZL z wymaganiami prawnymi
Przygotowywanie raportów dotyczących podróży służbowych Pracowników oraz wykorzystania Zakładowego Funduszu Socjalnego
Współpraca z Biurem Naliczania Wynagrodzeń w zakresie przygotowania i przekazywania danych niezbędnych do prawidłowego naliczania wynagrodzeń
Prowadzenie bieżącej obsługi w zakresie wczasów profilaktyczno-leczniczych
Prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS, kompletowanie, uzupełnianie wniosków Pracowników o dofinansowania z ZFŚS
Organizowanie i prowadzenie zebrań Zakładowej Komisji Socjalnej
Rozpatrywanie wniosków o Zapomogi i Pożyczki dla Pracowników
Tworzenie Protokołów i Załączników z Posiedzeń Komisji
Socjalnej
Stały kontakt z Pracownikami, bieżące przekazywanie Pracownikom decyzji Komisji
Koordynacja podróży służbowych Oddziału również pod kątem ekonomicznym
Rejestrowanie podróży służbowych w systemie komputerowym oraz prowadzenie Rejestru delegacji
Rezerwowanie Hoteli dla Pracowników Spółki
Wykonywanie zlecenia zapłaty za noclegi
Opisywanie faktur za podróże służbowe Pracowników oraz pobyt w Hotelach
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w aktach osobowych
Koordynacja spotkań biznesowych
Opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym
Przyjmowanie, rejestrowanie, dbanie o precyzyjny obieg dokumentacji w Oddziale oraz wysyłanie poczty
Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji
Przygotowywanie zebrań i konferencji oraz ich obsługa
Na bieżąco śledzenie zmian Zarządzeń i Regulaminów
Dbanie o wizerunek Sekretariatu
Koordynacja benefitów MultiSport
Tworzenie umów dla Pracowników o zakazie konkurencji
Organizacja firmowych akcji charytatywnych
Rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pod kątem zgodności z prawem pracy
Monitorowanie stopnia wykorzystania urlopów pracowników i raportowanie wykorzystania urlopów
Prowadzenie bieżącej obsługi Pracowników i byłych Pracowników w zakresie ustalania uprawnień wynikających ze stosunku pracy oraz wystawianie niezbędnej dokumentacji
Planowanie oraz kontrolowanie ważności badań lekarskich oraz kierowanie na badania lekarskie
Obsługa procesu przyznawania Pracownikom nagród, odznaczeń i udzielanie kar porządkowych
Przygotowanie sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia
Wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego SAP
Identyfikacja potencjalnych niezgodności w obszarze ZZL z wymaganiami prawnymi
Przygotowywanie raportów dotyczących podróży służbowych Pracowników oraz wykorzystania Zakładowego Funduszu Socjalnego
Współpraca z Biurem Naliczania Wynagrodzeń w zakresie przygotowania i przekazywania danych niezbędnych do prawidłowego naliczania wynagrodzeń
Prowadzenie bieżącej obsługi w zakresie wczasów profilaktyczno-leczniczych
Prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS, kompletowanie, uzupełnianie wniosków Pracowników o dofinansowania z ZFŚS
Organizowanie i prowadzenie zebrań Zakładowej Komisji Socjalnej
Rozpatrywanie wniosków o Zapomogi i Pożyczki dla Pracowników
Tworzenie Protokołów i Załączników z Posiedzeń Komisji
Socjalnej
Stały kontakt z Pracownikami, bieżące przekazywanie Pracownikom decyzji Komisji
Koordynacja podróży służbowych Oddziału również pod kątem ekonomicznym
Rejestrowanie podróży służbowych w systemie komputerowym oraz prowadzenie Rejestru delegacji
Rezerwowanie Hoteli dla Pracowników Spółki
Wykonywanie zlecenia zapłaty za noclegi
Opisywanie faktur za podróże służbowe Pracowników oraz pobyt w Hotelach
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w aktach osobowych
Koordynacja spotkań biznesowych
Opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym
Przyjmowanie, rejestrowanie, dbanie o precyzyjny obieg dokumentacji w Oddziale oraz wysyłanie poczty
Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji
Przygotowywanie zebrań i konferencji oraz ich obsługa
Na bieżąco śledzenie zmian Zarządzeń i Regulaminów
Dbanie o wizerunek Sekretariatu
Koordynacja benefitów MultiSport
Tworzenie umów dla Pracowników o zakazie konkurencji
Organizacja firmowych akcji charytatywnych
Analityk- Pracownik ds. kadr
ZBE sp. z o.o.
Dbałość o obieg dokumentów w firmie
Odpowiedzialność za wdrażanie systemu EMAS inaczej ISO 1401
Rozliczanie czasu pracy pracowników fizycznych i umysłowych
Tworzenie kart pracy pracowników
Przygotowywanie rejestrów umów aktywnych i nieaktywnych Spółki
Tworzenie baz danych kwalifikacji pracowników
Przygotowywanie zamówień
Dbałość o korespondencje przychodzącą i wychodzącą
Działania marketingowe – przygotowywanie materiałów reklamowych
Organizowanie imprez firmowych
Przygotowywanie szkoleń dla pracowników
Odpowiedzialność za Dokumentację Cen Transferowych
Tworzenie dokumentacji kart przekazywania odpadów oraz realizacja raportów dotyczących ochrony środowiska do GUS
Wprowadzanie danych oraz zmian w programie Xpertis.
Kontrola oraz dbałość o uzupełnianie zapasów biurowych
Odpowiedzialność za wdrażanie systemu EMAS inaczej ISO 1401
Rozliczanie czasu pracy pracowników fizycznych i umysłowych
Tworzenie kart pracy pracowników
Przygotowywanie rejestrów umów aktywnych i nieaktywnych Spółki
Tworzenie baz danych kwalifikacji pracowników
Przygotowywanie zamówień
Dbałość o korespondencje przychodzącą i wychodzącą
Działania marketingowe – przygotowywanie materiałów reklamowych
Organizowanie imprez firmowych
Przygotowywanie szkoleń dla pracowników
Odpowiedzialność za Dokumentację Cen Transferowych
Tworzenie dokumentacji kart przekazywania odpadów oraz realizacja raportów dotyczących ochrony środowiska do GUS
Wprowadzanie danych oraz zmian w programie Xpertis.
Kontrola oraz dbałość o uzupełnianie zapasów biurowych
Konsultant ds. Rekrutacji
Przeprowadzanie rozmów z osobami bezrobotnymi, prowadzenie akt osobowych.
Wprowadzanie danych oraz zmian w programie SAP.
Rekrutacje tymczasowe i zagraniczne.
Organizowanie Giełdy Pracy.
Marketing personalny.
Weryfikacja językowa kandydatów starających się o wyjazdy zarobkowe za granice.
Tworzenie materiałów promocyjnych.
Kontaktowanie się z jednostkami samorządowymi jak MOPS,GOPS, Urzędy Pracy.
Prowadzenie grupowych spotkań informacyjnych dla bezrobotnych.
Kierowanie na badania lekarza medycyny pracy oraz szkolenia BHP.
Działania marketingowe.
Tworzenie ofert pracy.
Utrzymywanie stałych relacji z klientami
Wprowadzanie danych oraz zmian w programie SAP.
Rekrutacje tymczasowe i zagraniczne.
Organizowanie Giełdy Pracy.
Marketing personalny.
Weryfikacja językowa kandydatów starających się o wyjazdy zarobkowe za granice.
Tworzenie materiałów promocyjnych.
Kontaktowanie się z jednostkami samorządowymi jak MOPS,GOPS, Urzędy Pracy.
Prowadzenie grupowych spotkań informacyjnych dla bezrobotnych.
Kierowanie na badania lekarza medycyny pracy oraz szkolenia BHP.
Działania marketingowe.
Tworzenie ofert pracy.
Utrzymywanie stałych relacji z klientami
Projekty
Licytacja na leczenie Julii
Julia i jej mama Marlena są moimi sąsiadkami. Dopiero po latach dowiedziałam się przypadkiem przez co przechodzą te wspaniałe kobiety za ścianą. Julia ma 12 lat i choruje na mukowiscydoze, osteoporoze, celiakie, cukrzyce, niedoczynność tarczycy oraz ma poważne problemy z wątrobą.
Utworzyłam grupę Licytacja na leczenie Julii, ponieważ chociaż w ten sposób chciałabym im pomóc.
Harmonogram aukcji:
Z uwagi na hojność osób przekazujących przedmioty na licytacje postanowiliśmy utworzyć drugą edycję licytacji.
START II Etapu Licytacji - piątek 15.04.16. - KONIEC 01.05.16. o godzinie 20.00 czasu Facebookowego!!! :)
Lista zwycięzców zostanie udostępniona na Grupie Licytacja na leczenie Julii zaraz po zakończeniu aukcji!
Utworzyłam grupę Licytacja na leczenie Julii, ponieważ chociaż w ten sposób chciałabym im pomóc.
Harmonogram aukcji:
Z uwagi na hojność osób przekazujących przedmioty na licytacje postanowiliśmy utworzyć drugą edycję licytacji.
START II Etapu Licytacji - piątek 15.04.16. - KONIEC 01.05.16. o godzinie 20.00 czasu Facebookowego!!! :)
Lista zwycięzców zostanie udostępniona na Grupie Licytacja na leczenie Julii zaraz po zakończeniu aukcji!
Zakres obowiązków
Organizacja licytacji, poszukiwanie sponsorów, tworzenie plakatów, wystawianie fantów na licytacje, rozliczanie licytacji.
Szkolenia i kursy
od 10.2017r. – aktualnie uczęszczam na kwalifikacyjny kurs zawodowy – Technik rachunkowości w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. St. Staszica w Koszalinie - Prowadzenie rachunkowości oraz Rozliczanie wynagrodzeń i danin publicznych
03.2017r. – Stowarzyszenie Księgowych – ukończenie kursu Kadr i Płac
04.2016r. – Dźwirzyno - ukończenie szkolenia kwalifikacyjnego multiagenta ubezpieczeniowego Vienna Insurance Group, Capitol i Compensa.
03.2017r. – Stowarzyszenie Księgowych – ukończenie kursu Kadr i Płac
04.2016r. – Dźwirzyno - ukończenie szkolenia kwalifikacyjnego multiagenta ubezpieczeniowego Vienna Insurance Group, Capitol i Compensa.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zainteresowania
Zwierzęta, jazda na rowerze, psychologia.
Organizacje
Ratowanie zwierząt