Lidia Gajda

HR specialist / Brewery Golden Dog
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Word excel obsługa programu Płatnik znajomość programu kadrowo-płacowego TETA

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. kadr i płac
Silesia Brau Gastro sp. z o.o.
- kształtowanie polityki kadrowej w firmie
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,
– opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie,
– kierowanie ewidencją czasu pracy,
– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,
– obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy
– ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych,
– nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,
– rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń, dokonywanie wpłat,
–przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd – firma, informowanie kierownictwa o powstałych zależnościach i zobowiązaniach,
–asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, ZUS, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,
– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie ewidencji przydzielanych środków BHP,
– obsługa programu płacowo-kadrowego wykorzystywanego przez firmę,
– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
– rekrutacja pracowników na wszystkich szczeblach, w tym: a) prowadzenie rekrutacji pracowników z Ukrainy na potrzeby firmy, b) przygotowanie kompleksowej dokumentacji związanej z legalizacją pracy pracowników z Ukrainy w Polsce, a także związanej z uzyskaniem wizy na przyjazd do Polski c) stała opieka nad pracownikami z Ukrainy: zorganizowanie mieszkania, kont bankowych itp.
– tworzenie wszelkich regulaminów związanych z zatrudnionymi pracownikami np.: Regulamin Pracy, Regulamin Odbywania Podróży Służbowych, itp.
Logo
Asystentka zarządu
ITC Development Sp. z o.o.
- kontakt z Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego, Miejskim Konserwatorem Zabytków, Plastykiem Miejskim, SANEPID-em, MPWIK, ZDIUM, ZZK, TAURON, PGNiG, ZGKiKM. We wszystkich tych instytucjach prowadziłam procesy uzyskiwania pozwoleń na budowę, przebudowę lub remont budynków często objętych ochroną konserwatorską.
- zawieranie wszelkich umów z dostawcami mediów (energia, wodociągi, Alba, firmy ubezpieczeniowe, itd.),
-przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego, obsługa kadrowa firmy (deklaracje ZUS ), rozliczanie godzin pracy pracowników,
- windykacja należności, kontakt z Kancelariami Prawnymi.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia