Umiejętności
Employer Branding
Sourcing
rekrutacja
Języki
angielski
ojczysty
Doświadczenie zawodowe
Recruitment Manager
Weetabix
Weetabix Food Company jest częścią spółki Post Holdings, Inc. Weetabix jest wiodącym producentem płatków śniadaniowych w Wielkiej Brytanii.
Osiągnięcia
Zmniejszenie korzystania z usług zewnętrznej agencji rekrutacyjnej o 50% w okresie krótszym niż 12 miesięcy poprzez wprowadzenie bezpośredniego pozyskiwania kandydatów, coachingu oraz podnoszenia kwalifikacji członków zespołu.
Polepszenie Kluczowych Wskaźników Efektywności np. skrócenie czasu na złożenie oferty w przypadku kluczowych rekrutacji o 30 dni; Obniżenie kosztów związanych z rekrutacją o £1800 za osobę dzięki wprowadzeniu innowacji do procesu rekrutacji w celu zwiększenia jego atrakcyjności, a także podniesienie umiejętności menedżerów liniowych jeżeli chodzi o proces rekrutacji oraz związanych z nim decyzji.
Wyróżnienie przez CEO za moją pracę z mediami społecznościowymi, podniesienie jakości i skuteczności kampanii z użyciem mediów społecznościowych i w rezultacie zaoszczędzenie £150 000 funtów w okresie krótszym 12 miesięcy.
Prowadzenie przetargu na nowy system ATS oraz jego implementacja, który cieszy się szerokim uznaniem w całej organizacji dzięki doskonałemu wykorzystaniu.
Prowadzenie wykładów na temat budowania marki pracodawcy (Employer Branding) na znanych międzynarodowych konferencjach
Obowiązki
Opracowanie i wdrożenie strategii rekrutacji dla całej firmy od prowadzenia procesów selekcji, wyborów agencji i negocjacji terminów / kontraktów poprzez decydowanie o używanej technologii i przygotowywaniu kampanii.
Tworzenie i zarządzanie marką pracodawcy (Employer Branding) w połączeniu z mediami społecznościowymi - decyzja o wyborze odpowiednich środków promocji.
Osiągnięcia
Zmniejszenie korzystania z usług zewnętrznej agencji rekrutacyjnej o 50% w okresie krótszym niż 12 miesięcy poprzez wprowadzenie bezpośredniego pozyskiwania kandydatów, coachingu oraz podnoszenia kwalifikacji członków zespołu.
Polepszenie Kluczowych Wskaźników Efektywności np. skrócenie czasu na złożenie oferty w przypadku kluczowych rekrutacji o 30 dni; Obniżenie kosztów związanych z rekrutacją o £1800 za osobę dzięki wprowadzeniu innowacji do procesu rekrutacji w celu zwiększenia jego atrakcyjności, a także podniesienie umiejętności menedżerów liniowych jeżeli chodzi o proces rekrutacji oraz związanych z nim decyzji.
Wyróżnienie przez CEO za moją pracę z mediami społecznościowymi, podniesienie jakości i skuteczności kampanii z użyciem mediów społecznościowych i w rezultacie zaoszczędzenie £150 000 funtów w okresie krótszym 12 miesięcy.
Prowadzenie przetargu na nowy system ATS oraz jego implementacja, który cieszy się szerokim uznaniem w całej organizacji dzięki doskonałemu wykorzystaniu.
Prowadzenie wykładów na temat budowania marki pracodawcy (Employer Branding) na znanych międzynarodowych konferencjach
Obowiązki
Opracowanie i wdrożenie strategii rekrutacji dla całej firmy od prowadzenia procesów selekcji, wyborów agencji i negocjacji terminów / kontraktów poprzez decydowanie o używanej technologii i przygotowywaniu kampanii.
Tworzenie i zarządzanie marką pracodawcy (Employer Branding) w połączeniu z mediami społecznościowymi - decyzja o wyborze odpowiednich środków promocji.
Recruitment Specialist
Greencore Group (załóż profil)
Greencore to wiodąca firma z branży spożywczej, której roczne obroty przekraczają 1,2 miliardy funtów. Oddział Northampton produkuje kanapki dla M&S i ma ponad 1400 pracowników, których liczba rośnie wraz z otwarciem nowej fabryki w drugim kwartale 2016 r.
Osiągnięcia
Wykorzystanie technik bezpośredniego pozyskiwania kandydatów za pomocą wyszukiwarek internetowych, reklam, mediów społecznościowych (w tym szerokiego korzystania z licencji LinkedIn Recruiter) i baz danych CV. Wynikiem tego jest zmniejszenie korzystania z usług agencji do 10% czego efektem jest zmniejszenie kosztów o ponad £750 000 w ciągu 12 miesięcy.
Wykorzystanie Lean Six Sigma (poziom Green Belt) do opracowania najlepszych praktyk w procedurach rekrutacji poprzez analizę statystyczną procesu, w tym opracowanie standardowych dokumentów dotyczących praktyki operacyjnej.
Wprowadzenie rozmów o pracę z wykorzystaniem metody Video Interviewing w celu poprawienia efektywności procesu rekrutacji.
Obowiązki
Prowadzenie rekrutacji w tym bezpośrednia odpowiedzialność za całą rekrutację kadr na wyższe stanowiska i prowadzenie zespołu odpowiedzialnego za rekrutację pracowników młodszych stażem.
Zarządzanie zespołem 3 osób
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z siecią agencji w celu zapewnienia mechanizmu wsparcia w razie zajścia takiej potrzeby.
Przygotowywanie i prezentowanie danych rekrutacyjnych i statystyk przed zarządem lokalnym i zarządem grupy.
Ścisła współpraca z zespołami i zarządem w celu zrozumienia bieżących wymagań i przyszłych potrzeb związanych z zatrudnieniem.
Praca z kierownictwem liniowym w zakresie technik przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych a także wsparcie ich w procesie rekrutacji.
Osiągnięcia
Wykorzystanie technik bezpośredniego pozyskiwania kandydatów za pomocą wyszukiwarek internetowych, reklam, mediów społecznościowych (w tym szerokiego korzystania z licencji LinkedIn Recruiter) i baz danych CV. Wynikiem tego jest zmniejszenie korzystania z usług agencji do 10% czego efektem jest zmniejszenie kosztów o ponad £750 000 w ciągu 12 miesięcy.
Wykorzystanie Lean Six Sigma (poziom Green Belt) do opracowania najlepszych praktyk w procedurach rekrutacji poprzez analizę statystyczną procesu, w tym opracowanie standardowych dokumentów dotyczących praktyki operacyjnej.
Wprowadzenie rozmów o pracę z wykorzystaniem metody Video Interviewing w celu poprawienia efektywności procesu rekrutacji.
Obowiązki
Prowadzenie rekrutacji w tym bezpośrednia odpowiedzialność za całą rekrutację kadr na wyższe stanowiska i prowadzenie zespołu odpowiedzialnego za rekrutację pracowników młodszych stażem.
Zarządzanie zespołem 3 osób
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z siecią agencji w celu zapewnienia mechanizmu wsparcia w razie zajścia takiej potrzeby.
Przygotowywanie i prezentowanie danych rekrutacyjnych i statystyk przed zarządem lokalnym i zarządem grupy.
Ścisła współpraca z zespołami i zarządem w celu zrozumienia bieżących wymagań i przyszłych potrzeb związanych z zatrudnieniem.
Praca z kierownictwem liniowym w zakresie technik przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych a także wsparcie ich w procesie rekrutacji.
Account Manager - Direct Sourcing
Talent Works International
Talent Works International jest jednym z wiodących światowych agencji do pozyskiwania talentów, wywiadów rekrutacyjnych i employer brandingu, umożliwiając firmom identyfikację i zaangażowanie talentu w najbardziej proaktywny, ukierunkowany i opłacalny sposób.
Osiągnięcia
Kluczowy kontakt z klientem i zarządzanie kontem PepsiCo, SABMiller i Premier Oil we wszystkich funkcjach i we wszystkich regionach. Kluczowe relacje z SABMiller w Polsce, Austrii, Niemczech, Czechach i na Słowacji.
Zidentyfikowanie i wstępna rozmowa z około 500 osobami w FMCG / Retail Marketing, w celu zbudowania puli potencjalnych kandydatów a także pozyskanie ich opinii na temat marki - pomoc w zrozumieniu w jaki sposób są postrzegani na rynku.
Zarządzanie zespołem 7 specjalistów w celu zidentyfikowanie ponad 1000 potencjalnych kandydatów w branży FMCG R&D na terenie Wielkiej Brytanii i Europy
Nagroda Pracownika Roku 2011 i 2013 przyznawanego przez współpracowników co demonstruje moje umiejętności pracy w grupie
Obowiązki
Bezpośrednie pozyskiwanie kandydatów do różnych projektów w branży FMCG, ropy naftowej i gazu, finansów, technologii i budownictwa z wykorzystaniem wielu metod badawczych rynku, pozyskiwanie telefoniczne, eksploracja danych, tworzenie sieci kontaktów i media społecznościowe.
Kompleksowe zarządzanie projektem, w tym wstępne badania branżowe; identyfikacja odpowiednich kandydatów w przedsiębiorstwach docelowych (w tym, w razie potrzeby, budowa schematów organizacyjnych); podejście, profilowanie i selekcja kandydatów w celu stworzenia listy; zarządzanie oczekiwaniami klientów oraz prezentacja wyników i wgląd w branżę.
Wynajdowanie narzędzi międzynarodowych obejmujących identyfikację nowych kanałów pozyskiwania zasobów, dostosowanie do odpowiednich metodologii Talent Works, wprowadzenie i szkolenie kolegów z zakresu najlepszych praktyk przy użyciu znalezionych narzędzi.
Kluczowe Projekty:
FMCG Brand Director – Kompania Piwowarska (Poland) – 100 zidentyfikowanych kandydatów, rola wypełniona;
Oil & Gas VP Finance – Premier Oil – Indonesia – 30 zidentyfikowanych kandydatów, rola wypełniona;
FMCG IS Manager – SABMiller - Netherlands – 50+ zidentyfikowanych kandydatów, rola wypełniona;
FMCG VP Marketing – Kompania Piwowarska – Europa – 100+ zidentyfikowanych kandydatów, rola wypełniona
Osiągnięcia
Kluczowy kontakt z klientem i zarządzanie kontem PepsiCo, SABMiller i Premier Oil we wszystkich funkcjach i we wszystkich regionach. Kluczowe relacje z SABMiller w Polsce, Austrii, Niemczech, Czechach i na Słowacji.
Zidentyfikowanie i wstępna rozmowa z około 500 osobami w FMCG / Retail Marketing, w celu zbudowania puli potencjalnych kandydatów a także pozyskanie ich opinii na temat marki - pomoc w zrozumieniu w jaki sposób są postrzegani na rynku.
Zarządzanie zespołem 7 specjalistów w celu zidentyfikowanie ponad 1000 potencjalnych kandydatów w branży FMCG R&D na terenie Wielkiej Brytanii i Europy
Nagroda Pracownika Roku 2011 i 2013 przyznawanego przez współpracowników co demonstruje moje umiejętności pracy w grupie
Obowiązki
Bezpośrednie pozyskiwanie kandydatów do różnych projektów w branży FMCG, ropy naftowej i gazu, finansów, technologii i budownictwa z wykorzystaniem wielu metod badawczych rynku, pozyskiwanie telefoniczne, eksploracja danych, tworzenie sieci kontaktów i media społecznościowe.
Kompleksowe zarządzanie projektem, w tym wstępne badania branżowe; identyfikacja odpowiednich kandydatów w przedsiębiorstwach docelowych (w tym, w razie potrzeby, budowa schematów organizacyjnych); podejście, profilowanie i selekcja kandydatów w celu stworzenia listy; zarządzanie oczekiwaniami klientów oraz prezentacja wyników i wgląd w branżę.
Wynajdowanie narzędzi międzynarodowych obejmujących identyfikację nowych kanałów pozyskiwania zasobów, dostosowanie do odpowiednich metodologii Talent Works, wprowadzenie i szkolenie kolegów z zakresu najlepszych praktyk przy użyciu znalezionych narzędzi.
Kluczowe Projekty:
FMCG Brand Director – Kompania Piwowarska (Poland) – 100 zidentyfikowanych kandydatów, rola wypełniona;
Oil & Gas VP Finance – Premier Oil – Indonesia – 30 zidentyfikowanych kandydatów, rola wypełniona;
FMCG IS Manager – SABMiller - Netherlands – 50+ zidentyfikowanych kandydatów, rola wypełniona;
FMCG VP Marketing – Kompania Piwowarska – Europa – 100+ zidentyfikowanych kandydatów, rola wypełniona
Assistant Manager
Moto Hospitality
Commencing employment with Burger King as a General Assistant whilst at College and University. A series of promotions led to becoming the Assistant Department Manager
Team working skills were developed whilst working within this fast paced, high stress team environment
Team working skills were developed whilst working within this fast paced, high stress team environment
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Grupy
Triathlon
Triathlon wszechstronna dyscyplina sportowa będąca kombinacją pływania, kolarstwa i biegania.
Triathlon rozgrywany jest na kilku dystansach:
Triathlon Sprinterski: 0,75 km pływania / 20 k