Leszek Gracz

Uniwersytet Szczeciński, Katedra Marketingu Usług, Zakład Komunikacji Marketingowej
Szczecin, zachodniopomorskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Wiceprezes i członek założyciel
Polskie Stowarzyszenie Programu Neurologiki
Uniwersytet Szczeciński
adiunkt, Katedra Marketingu Usług, Zakład Komunikacji Marketingowej
Uniwersytet Szczeciński
od października 2008 Wydziałowy Koordynator Procesu Bolońskiego i punktacji ECTS oraz programu LLP Erasmus i MOST
od grudnia 2005 zatrudnienie jako adiunkt,
od 2003 roku prowadzenie zajęć również w języku angielskim.
Logo
Koordynator Projektów
DCS Sp. z o.o. Agencja Reklamowa Szczecin
odpowiedzialność za wykonanie i realizację całości przyjmowanych przez agencje zleceń BTL
Logo
praktykant
ABB Instal Sp. z o.o. O/Warszawa
zakończenie projektu z Finlandii, udział w targach Instal Expo 1999
Logo
praktykant
ABB Flakt div Lapinleimu, Toijala, Finlandia
badania rynku polskiego, wprowadzenie nowego produktu na rynek polski, przygotowanie targów Instal Expo’99

Edukacja

Logo
Ekonomia, specjalność marketing usług, doktorat
Uniwerstyet Szczeciński
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem