Umiejętności
Strop (budownictwo)
Commercial Interiors
Produkty konsumenckie
Content Marketing
Digital Marketing
E-commerce
Franchise Agreements
Franchising
Graphic Design
Interior Lighting
Marketing
Project Management
Public Relations
Social Marketing
Social Media
Social Media Marketing
Social Psychology
Trade Marketing
Design
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Planowanie strategiczne
Sprzedaż
Negocjacje kontraktu
Strategia biznesowa
Reklama
Sprzedaż bezpośrednia
Analiza biznesowa
Strategia marketingowa
negocjacje handlowe
Zarządzanie
Marketing internetowy
E-mail marketing
Logistyka międzynarodowa
Zarządzanie Sprzedażą
Komunikacja Marketingowa
Negocjacje z dostawcami
Umiejętności analityczne
Zarządzanie klientami
Marketing bezpośredni
Negocjacje z klientami
Analiza konkurencji
projektowanie
Negocjacje biznesowe
języki obce
Sprzedaż międzynarodowa
Planowanie projektów
Ekonomia
Zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Analiza rynku i konkurencji
Techniki sprzedaży i negocjacji
marketing produktu
Język angielski w biznesie
Komunikacja w Social Media
Social Media Strategy
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Prowadzenie szkoleń, prezentacji i konsultacji
Interior Photography
zarządzanie kapitałem
Negocjacje międzynarodowe
Stosunki międzynarodowe
design wnętrz
agencje reklamowe
biznes międzynarodowy
interiordesign
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 717350283
Varnish cache server
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy / Commercial Director
DPS STRETCH CEILINGS - PLAFONDS TENDUS - SUFITY NAPINANE
opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją; inspirowanie i organizacja działalności handlowej w kraju i zagranicą celem rozszerzenia kierunków sprzedaży; opracowywanie budżetu i zarządzanie działem sprzedaży; ocena, inicjowanie i rozwój nowych możliwości sprzedaży technologii; odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży; nadzorowanie i ustalenie sposobu opracowywania ofert dla odbiorców krajowych i zagranicznych; sporządzanie umów i dokumentacji na przetargi; analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży; opracowanie okresowych planów marketingowych, proponowanie działań i nadzór nad ich realizacją; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami; organizacja i nadzorowanie przebiegu wizyt gości krajowych i zagranicznych; przeprowadzanie skutecznych prezentacji i negocjacji handlowych; godne reprezentowanie firmy jako prelegent; organizowanie pracy przedstawicieli handlowych; pozyskiwanie nowych klientów, doradzanie im, prezentacje, negocjacje oraz sprzedaż produktów; budowanie relacji typu business to business, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla firmy; aktywna współpraca z innymi działami firmy, przygotowywanie raportów, prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych, udział lub prowadzenie konferencji
Edukacja
, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
, magisterskie
Śląska Międzynarodowa Szkoła Handlowa