Laurent Mazurek

Dyrektor ds Handlowych NEWMAT SAS
Suchy Las, wielkopolskie

Umiejętności

Strop (budownictwo) Commercial Interiors Produkty konsumenckie Content Marketing Digital Marketing E-commerce Franchise Agreements Franchising Graphic Design Interior Lighting Marketing Project Management Public Relations Social Marketing Social Media Social Media Marketing Social Psychology Trade Marketing Design Negocjacje zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Planowanie strategiczne Sprzedaż Negocjacje kontraktu Strategia biznesowa Reklama Sprzedaż bezpośrednia Analiza biznesowa Strategia marketingowa negocjacje handlowe Zarządzanie Marketing internetowy E-mail marketing Logistyka międzynarodowa Zarządzanie Sprzedażą Komunikacja Marketingowa Negocjacje z dostawcami Umiejętności analityczne Zarządzanie klientami Marketing bezpośredni Negocjacje z klientami Analiza konkurencji projektowanie Negocjacje biznesowe języki obce Sprzedaż międzynarodowa Planowanie projektów Ekonomia Zarządzanie marketingiem Badania marketingowe Analiza rynku i konkurencji Techniki sprzedaży i negocjacji marketing produktu Język angielski w biznesie Komunikacja w Social Media Social Media Strategy Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Prowadzenie szkoleń, prezentacji i konsultacji Interior Photography zarządzanie kapitałem Negocjacje międzynarodowe Stosunki międzynarodowe design wnętrz agencje reklamowe biznes międzynarodowy interiordesign
503 Service Unavailable

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 717350283


Varnish cache server

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Handlowy / Commercial Director
DPS STRETCH CEILINGS - PLAFONDS TENDUS - SUFITY NAPINANE
opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją; inspirowanie i organizacja działalności handlowej w kraju i zagranicą celem rozszerzenia kierunków sprzedaży; opracowywanie budżetu i zarządzanie działem sprzedaży; ocena, inicjowanie i rozwój nowych możliwości sprzedaży technologii; odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży; nadzorowanie i ustalenie sposobu opracowywania ofert dla odbiorców krajowych i zagranicznych; sporządzanie umów i dokumentacji na przetargi; analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży; opracowanie okresowych planów marketingowych, proponowanie działań i nadzór nad ich realizacją; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami; organizacja i nadzorowanie przebiegu wizyt gości krajowych i zagranicznych; przeprowadzanie skutecznych prezentacji i negocjacji handlowych; godne reprezentowanie firmy jako prelegent; organizowanie pracy przedstawicieli handlowych; pozyskiwanie nowych klientów, doradzanie im, prezentacje, negocjacje oraz sprzedaż produktów; budowanie relacji typu business to business, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla firmy; aktywna współpraca z innymi działami firmy, przygotowywanie raportów, prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych, udział lub prowadzenie konferencji

Edukacja

Logo
, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Logo
, magisterskie
Śląska Międzynarodowa Szkoła Handlowa