Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Customer Category Development Specialist (= Senior Key Account Specialist)
Aktywna współpraca z klientami Carrefour i Auchan
• Zarządzanie sprzedażą kategorii do dedykowanych klientów kluczowych
• Bieżące kontakty z kluczowymi klientami
• Przygotowanie, implementacja i egzekucja kalendarza promocji
• Prezentacja, wprowadzanie nowości produktowych do listy asortymentowej sieci
• Inicjowanie i koordynowanie projektów zarządzania kategorią u klientów
• Aktywny udział w spotkaniach z klientami dotyczącymi określonych kategorii.
Współpraca z innymi działami w NESTLE
• Aktywny udział w spotkaniach wewnętrznych poświęconych planowaniu
• Bliska współpraca z działami CCSD, Marketingu, Logistyki oraz Finansów związana z obsługą kluczowych klientów
Finanse
• Prowadzenie i aktualizacja zestawień budżetowych obejmujących rozliczenia finansowe z klientem
• Planowanie wydatków w ramach powierzonych budżetów
• Zakładanie rabatów w systemie zgodnie z kalendarzem promocji
• Prawidłowe i terminowe rozliczanie korekt, faktur oraz not księgowych
Raporty i analizy
• Przygotowywanie bieżących raportów sprzedażowych
• Monitoring działań konkurencji u dedykowanych klientów
• Monitoring realizacji ustaleń z klientami (nowości, promocje, zakupy)
• przygotowywanie analiz sprzedaży do dyskusji wewnętrznej oraz prezentacji dla klientów
• przygotowywanie postewaluacji promocji
• przygotowywanie prognoz sprzedaży w ramach dedykowanych kategorii i klientów
• Zarządzanie sprzedażą kategorii do dedykowanych klientów kluczowych
• Bieżące kontakty z kluczowymi klientami
• Przygotowanie, implementacja i egzekucja kalendarza promocji
• Prezentacja, wprowadzanie nowości produktowych do listy asortymentowej sieci
• Inicjowanie i koordynowanie projektów zarządzania kategorią u klientów
• Aktywny udział w spotkaniach z klientami dotyczącymi określonych kategorii.
Współpraca z innymi działami w NESTLE
• Aktywny udział w spotkaniach wewnętrznych poświęconych planowaniu
• Bliska współpraca z działami CCSD, Marketingu, Logistyki oraz Finansów związana z obsługą kluczowych klientów
Finanse
• Prowadzenie i aktualizacja zestawień budżetowych obejmujących rozliczenia finansowe z klientem
• Planowanie wydatków w ramach powierzonych budżetów
• Zakładanie rabatów w systemie zgodnie z kalendarzem promocji
• Prawidłowe i terminowe rozliczanie korekt, faktur oraz not księgowych
Raporty i analizy
• Przygotowywanie bieżących raportów sprzedażowych
• Monitoring działań konkurencji u dedykowanych klientów
• Monitoring realizacji ustaleń z klientami (nowości, promocje, zakupy)
• przygotowywanie analiz sprzedaży do dyskusji wewnętrznej oraz prezentacji dla klientów
• przygotowywanie postewaluacji promocji
• przygotowywanie prognoz sprzedaży w ramach dedykowanych kategorii i klientów
Key Account Specialist
Bieżąca współpraca z Klientem kanału nowoczesnego – Carrefour, polegająca przede wszystkim na:
– codziennych negocjacjach z Kupcem
- rekomendowaniu zatowarowań promocyjnych i współpracy z logistyką Klienta
- ustalaniu planów promocyjnych
- wprowadzaniu nowości do oferty detalisty
- analizie sprzedaży przy pomocy danych sell-in/sell-out
- prognozowaniu sprzedaży i estymacji wolumenów
- rozliczaniu postanowień kontraktowych
- oraz wszelkie działania taktyczne i operacyjne konieczne do zapewnienia wzrostów Nestle u Klienta
– codziennych negocjacjach z Kupcem
- rekomendowaniu zatowarowań promocyjnych i współpracy z logistyką Klienta
- ustalaniu planów promocyjnych
- wprowadzaniu nowości do oferty detalisty
- analizie sprzedaży przy pomocy danych sell-in/sell-out
- prognozowaniu sprzedaży i estymacji wolumenów
- rozliczaniu postanowień kontraktowych
- oraz wszelkie działania taktyczne i operacyjne konieczne do zapewnienia wzrostów Nestle u Klienta
Category Specialist Confectionery
– Analizowanie zwyczajów konsumencko - zakupowych w miejscu sprzedaży oraz wykorzystywanie tej wiedzy przy planowaniu akcji w kanale sprzedaży
– Przygotowywanie rekomendacji merchandisingowych w podziale na marki, kanały sprzedaży, Klientów
– Analizowanie trendów w kategorii słodyczy w kanałach sprzedaży oraz poszukiwanie w nich możliwości rozwoju dla produktów kategorii
– Analizowanie i optymalizowanie asortymentu kategorii słodyczy w zależności od kanału sprzedaży
– Przygotowywanie planogramów kategorii słodyczy bazujących na danych sprzedażowych oraz badaniach zwyczajów zakupowych (w tym projekty dedykowane kluczowym Klientom)
– Ocenianie aktualnego statusu przestrzeni półkowej w punktach sprzedaży detalicznej (dla kategorii słodyczy, kategorii sąsiadujących i współkupowanych, liczby SKU, poziomu OOS)
– Rozwijanie i utrzymywanie bazy danych produktów kategorii
– Analizowanie aktualnej sytuacji na rynku detalicznym z perspektywy kanałów sprzedaży
– Śledzenie bieżącej wiedzy i narzędzi dotyczących merchandisingu
– Prowadzenie projektów CatMan
– Rozwijanie wizerunku i komunikacji marki w miejscu sprzedaży spójnie z komunikacją marketingową – scisła współpraca z POP Specialist
– Prowadzenie projektów zaawansowanych POS – zatowarowanych ćwierćstandów
– Przygotowywanie rekomendacji merchandisingowych w podziale na marki, kanały sprzedaży, Klientów
– Analizowanie trendów w kategorii słodyczy w kanałach sprzedaży oraz poszukiwanie w nich możliwości rozwoju dla produktów kategorii
– Analizowanie i optymalizowanie asortymentu kategorii słodyczy w zależności od kanału sprzedaży
– Przygotowywanie planogramów kategorii słodyczy bazujących na danych sprzedażowych oraz badaniach zwyczajów zakupowych (w tym projekty dedykowane kluczowym Klientom)
– Ocenianie aktualnego statusu przestrzeni półkowej w punktach sprzedaży detalicznej (dla kategorii słodyczy, kategorii sąsiadujących i współkupowanych, liczby SKU, poziomu OOS)
– Rozwijanie i utrzymywanie bazy danych produktów kategorii
– Analizowanie aktualnej sytuacji na rynku detalicznym z perspektywy kanałów sprzedaży
– Śledzenie bieżącej wiedzy i narzędzi dotyczących merchandisingu
– Prowadzenie projektów CatMan
– Rozwijanie wizerunku i komunikacji marki w miejscu sprzedaży spójnie z komunikacją marketingową – scisła współpraca z POP Specialist
– Prowadzenie projektów zaawansowanych POS – zatowarowanych ćwierćstandów
Specjalista ds. szkoleń & trener wewnętrzny, kierownik kategorii
HDS Polska (od 04.2008 EMPIK CAFE)
Analiza potrzeb szkoleniowych
Koordynacja projektów szkoleniowych
Przeprowadzanie projektów szkoleniowych
Koordynacja wdrożenia treści szkoleniowych
Badanie efektywności szkoleń
Coaching zespołu Kontrolerów
Czyli aktywne kreowanie i wdrażanie polityki szkoleniowej:)
Ostatnio budowanie od podstaw systemu motywacyjnego w sieci kawiarni HDS Polska
ale również Spirits Category: HoReCa, Duty Free.
Zarządzanie kategorią: kontrakty promocyjne, asortyment, promocje, polityka cenowa.
Koordynacja projektów szkoleniowych
Przeprowadzanie projektów szkoleniowych
Koordynacja wdrożenia treści szkoleniowych
Badanie efektywności szkoleń
Coaching zespołu Kontrolerów
Czyli aktywne kreowanie i wdrażanie polityki szkoleniowej:)
Ostatnio budowanie od podstaw systemu motywacyjnego w sieci kawiarni HDS Polska
ale również Spirits Category: HoReCa, Duty Free.
Zarządzanie kategorią: kontrakty promocyjne, asortyment, promocje, polityka cenowa.
Trener, Event Manager
Prowadzenie zajęć z zakresu:
- obsługi Klienta
- sprzedaży
- proaktywnego poszukiwania pracy w Polsce i zagranicą
- obsługi Klienta
- sprzedaży
- proaktywnego poszukiwania pracy w Polsce i zagranicą
Szkolenia i kursy
Sprzedaż i negocjacje:
- Scotwork - Negocjacje 1 (2012)
- Sentinel - Selling and Negotiating (2013)
- Witold Urbański Eksperci Sprzedaży - Jak negocjować genialne pomysły sieci? (2013)
Cykl "Profesjonalny menedżer szkoleń":
1. „Budowanie kultury organizacji wspierającej cele polityki szkoleniowej” – V.2007
2. „Narzędzia i metodologie zarządzania efektywnymi biznesowo procesami szkoleniowymi” – VII.2007
3. „Metodologie oceny efektywności i rentowności inwestycji szkoleniowych” – VII.2007
Program przygotowujący do certyfkacji PM w metodologii IPMA (International Project Management Association)- ODiTK
1. "Budżetowanie i finanse w projekcie" - II.2008
2. "Zarządzanie ryzykiem projektowym" - III.2008
3. "Komunikacja i zarządzanie zespołem" - IV.2008
4. "Aspekty prawne w projekcie" - V.2008
Odbycie następujących treningów:
trening interpersonalny - wrzesień 2005, INTRA Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej
trening asertywności - styczeń 2006, INTRA Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej
- Scotwork - Negocjacje 1 (2012)
- Sentinel - Selling and Negotiating (2013)
- Witold Urbański Eksperci Sprzedaży - Jak negocjować genialne pomysły sieci? (2013)
Cykl "Profesjonalny menedżer szkoleń":
1. „Budowanie kultury organizacji wspierającej cele polityki szkoleniowej” – V.2007
2. „Narzędzia i metodologie zarządzania efektywnymi biznesowo procesami szkoleniowymi” – VII.2007
3. „Metodologie oceny efektywności i rentowności inwestycji szkoleniowych” – VII.2007
Program przygotowujący do certyfkacji PM w metodologii IPMA (International Project Management Association)- ODiTK
1. "Budżetowanie i finanse w projekcie" - II.2008
2. "Zarządzanie ryzykiem projektowym" - III.2008
3. "Komunikacja i zarządzanie zespołem" - IV.2008
4. "Aspekty prawne w projekcie" - V.2008
Odbycie następujących treningów:
trening interpersonalny - wrzesień 2005, INTRA Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej
trening asertywności - styczeń 2006, INTRA Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Sztuki walki ("Drunken Master" czyli 2 ji), gra na pianinie ("Scientist"), kolekcjonowanie starych komiksów (Montellano + Baranowski), stare polskie komedie ("i zawsze na czas zdanżam"), crapsy ("Yo-Eleven, crap Yo-Eleven")
Organizacje
ASTD - American Society for Training and Development
Inne
Programy/narzędzia:
Nitro (Nielsen Database), Space Planning, Dunnhumby, Focus (Leaflets Database), SAP
Konferencje:
FreeVision 2007 (międzynarodowa konferencja Warszawa-Poznań) – prelegent, temat wykładu
„MBTI – how to place the theory in business”
Publikacje:
Artykuł "Jakim typem szkoleniowca chcesz być?" - Biuletyn Centrum Pracy i Kariery nr 74
http://cpik.swps.edu.pl/newsletter/abc/74/5/
Artykuł "Style uczenia" - Biuletyn Centrum Pracy i Kariery nr 71
http://www.absolwent.swps.pl/newsletter/abc/71/5/?idsonda=35
Nitro (Nielsen Database), Space Planning, Dunnhumby, Focus (Leaflets Database), SAP
Konferencje:
FreeVision 2007 (międzynarodowa konferencja Warszawa-Poznań) – prelegent, temat wykładu
„MBTI – how to place the theory in business”
Publikacje:
Artykuł "Jakim typem szkoleniowca chcesz być?" - Biuletyn Centrum Pracy i Kariery nr 74
http://cpik.swps.edu.pl/newsletter/abc/74/5/
Artykuł "Style uczenia" - Biuletyn Centrum Pracy i Kariery nr 71
http://www.absolwent.swps.pl/newsletter/abc/71/5/?idsonda=35
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
absolwenci SPIK
Grupa dla absolwentów Społecznej Psychologii Informatyki i Komunikacji (www.spik.swps.edu.pl).
BIZNESPOLKA
"Najważniejszym zadaniem, jakie kobiety mają do wykonania, jest obudzić zapał samych kobiet"/ J. Stuart Mill
LIDERZY OBSŁUGI
Wymiana opinii z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, budowania długotrwałych relacji z klientami, zarządzania doświadczeniem klienta.
Platinium Club and Restaurant
PLATINIUM CLUB & RESTAURANT to wyjątkowe miejsce na mapie warszawskich klubów... wysokie przestronne wnętrza, oryginalne rozwiązania architektoniczne w połączeniu z nowoczesną i odważną aranżacją prze
Pro.Hotel
Grupa ma na celu zebrać w jednym miejscu wszystkich związanych z branżą hotelarską, restauracyjną, cateringową, pensjonatami itp.