Jakub Kłoskowski

Henkel, Entuzjazm
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Henkel Polska
Senior KAM
Biedronka, Netto, Rossmann, SuperPharm
Zarządzanie Specjalistą/JKAM
Henkel Polska
Key Account Manager
Auchan, Drugstores,
Logo
Customer Business Manager (KAM)
Kimberly-Clark SA / Velvet CARE
03.2012-06.2013
International & Local Supers (Leclerc, Alma, Piotr i Paweł)
07.2013- 01.2015
Hypermarkets (Tesco, Carrefour)
Nestle Polska S.A.
Senior Customer Category Development Specialist (= Senior Key Account Specialist)
Aktywna współpraca z klientami Carrefour i Auchan
• Zarządzanie sprzedażą kategorii do dedykowanych klientów kluczowych
• Bieżące kontakty z kluczowymi klientami
• Przygotowanie, implementacja i egzekucja kalendarza promocji
• Prezentacja, wprowadzanie nowości produktowych do listy asortymentowej sieci
• Inicjowanie i koordynowanie projektów zarządzania kategorią u klientów
• Aktywny udział w spotkaniach z klientami dotyczącymi określonych kategorii.

Współpraca z innymi działami w NESTLE
• Aktywny udział w spotkaniach wewnętrznych poświęconych planowaniu
• Bliska współpraca z działami CCSD, Marketingu, Logistyki oraz Finansów związana z obsługą kluczowych klientów

Finanse
• Prowadzenie i aktualizacja zestawień budżetowych obejmujących rozliczenia finansowe z klientem
• Planowanie wydatków w ramach powierzonych budżetów
• Zakładanie rabatów w systemie zgodnie z kalendarzem promocji
• Prawidłowe i terminowe rozliczanie korekt, faktur oraz not księgowych

Raporty i analizy
• Przygotowywanie bieżących raportów sprzedażowych
• Monitoring działań konkurencji u dedykowanych klientów
• Monitoring realizacji ustaleń z klientami (nowości, promocje, zakupy)
• przygotowywanie analiz sprzedaży do dyskusji wewnętrznej oraz prezentacji dla klientów
• przygotowywanie postewaluacji promocji
• przygotowywanie prognoz sprzedaży w ramach dedykowanych kategorii i klientów
Nestle Polska S.A.
Key Account Specialist
Bieżąca współpraca z Klientem kanału nowoczesnego – Carrefour, polegająca przede wszystkim na:
– codziennych negocjacjach z Kupcem
- rekomendowaniu zatowarowań promocyjnych i współpracy z logistyką Klienta
- ustalaniu planów promocyjnych
- wprowadzaniu nowości do oferty detalisty
- analizie sprzedaży przy pomocy danych sell-in/sell-out
- prognozowaniu sprzedaży i estymacji wolumenów
- rozliczaniu postanowień kontraktowych
- oraz wszelkie działania taktyczne i operacyjne konieczne do zapewnienia wzrostów Nestle u Klienta
Nestle Polska S.A.
Category Specialist Confectionery
– Analizowanie zwyczajów konsumencko - zakupowych w miejscu sprzedaży oraz wykorzystywanie tej wiedzy przy planowaniu akcji w kanale sprzedaży
– Przygotowywanie rekomendacji merchandisingowych w podziale na marki, kanały sprzedaży, Klientów
– Analizowanie trendów w kategorii słodyczy w kanałach sprzedaży oraz poszukiwanie w nich możliwości rozwoju dla produktów kategorii
– Analizowanie i optymalizowanie asortymentu kategorii słodyczy w zależności od kanału sprzedaży
– Przygotowywanie planogramów kategorii słodyczy bazujących na danych sprzedażowych oraz badaniach zwyczajów zakupowych (w tym projekty dedykowane kluczowym Klientom)
– Ocenianie aktualnego statusu przestrzeni półkowej w punktach sprzedaży detalicznej (dla kategorii słodyczy, kategorii sąsiadujących i współkupowanych, liczby SKU, poziomu OOS)
– Rozwijanie i utrzymywanie bazy danych produktów kategorii
– Analizowanie aktualnej sytuacji na rynku detalicznym z perspektywy kanałów sprzedaży
– Śledzenie bieżącej wiedzy i narzędzi dotyczących merchandisingu
– Prowadzenie projektów CatMan
– Rozwijanie wizerunku i komunikacji marki w miejscu sprzedaży spójnie z komunikacją marketingową – scisła współpraca z POP Specialist
– Prowadzenie projektów zaawansowanych POS – zatowarowanych ćwierćstandów
Logo
Specjalista ds. szkoleń & trener wewnętrzny, kierownik kategorii
HDS Polska (od 04.2008 EMPIK CAFE)
Analiza potrzeb szkoleniowych
Koordynacja projektów szkoleniowych
Przeprowadzanie projektów szkoleniowych
Koordynacja wdrożenia treści szkoleniowych
Badanie efektywności szkoleń
Coaching zespołu Kontrolerów

Czyli aktywne kreowanie i wdrażanie polityki szkoleniowej:)
Ostatnio budowanie od podstaw systemu motywacyjnego w sieci kawiarni HDS Polska

ale również Spirits Category: HoReCa, Duty Free.
Zarządzanie kategorią: kontrakty promocyjne, asortyment, promocje, polityka cenowa.
Grupa Szkoleniowa Kontrakt-OSH
Trener - Partner
Prowadzenie warsztatów z zakresu umiejętności handlowych
Logo
Project Manager
Kuźnia Szkoleń
Od budowania relacji, przez sprzedaż usług szkoleniowych, a następnie koordynację projektów.
www.kuzniaszkolen.pl
Impact Polska Sp. z o.o.
Instruktor
Przygotowywanie projektów szkoleniowych (team building, team development, CSR) oraz konferencji.
Logo
Card Dealer
Mohegan Sun Casino, Uncasville, CT, USA
Obsługa różnych gier kasynowych (blackjack, threecard poker, casino war, carraiban stud, let it ride).
Międzynarodowa Szkoła Barmanów i Sommelierów
Trener, Event Manager
Prowadzenie zajęć z zakresu:
- obsługi Klienta
- sprzedaży
- proaktywnego poszukiwania pracy w Polsce i zagranicą

Szkolenia i kursy

Sprzedaż i negocjacje:
- Scotwork - Negocjacje 1 (2012)
- Sentinel - Selling and Negotiating (2013)
- Witold Urbański Eksperci Sprzedaży - Jak negocjować genialne pomysły sieci? (2013)

Cykl "Profesjonalny menedżer szkoleń":
1. „Budowanie kultury organizacji wspierającej cele polityki szkoleniowej” – V.2007
2. „Narzędzia i metodologie zarządzania efektywnymi biznesowo procesami szkoleniowymi” – VII.2007
3. „Metodologie oceny efektywności i rentowności inwestycji szkoleniowych” – VII.2007

Program przygotowujący do certyfkacji PM w metodologii IPMA (International Project Management Association)- ODiTK
1. "Budżetowanie i finanse w projekcie" - II.2008
2. "Zarządzanie ryzykiem projektowym" - III.2008
3. "Komunikacja i zarządzanie zespołem" - IV.2008
4. "Aspekty prawne w projekcie" - V.2008

Odbycie następujących treningów:
trening interpersonalny - wrzesień 2005, INTRA Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej
trening asertywności - styczeń 2006, INTRA Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej

Edukacja

Logo
Zarządzanie Marką, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Kolegium Nauki o Przedsiębiorstwie - IX edycja, doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego, studia podyplomowe
Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA
Logo
Społeczna Psychologia Informatyki i Komunikacji, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Sztuki walki ("Drunken Master" czyli 2 ji), gra na pianinie ("Scientist"), kolekcjonowanie starych komiksów (Montellano + Baranowski), stare polskie komedie ("i zawsze na czas zdanżam"), crapsy ("Yo-Eleven, crap Yo-Eleven")

Organizacje

ASTD - American Society for Training and Development

Inne

Programy/narzędzia:
Nitro (Nielsen Database), Space Planning, Dunnhumby, Focus (Leaflets Database), SAP
Konferencje:
FreeVision 2007 (międzynarodowa konferencja Warszawa-Poznań) – prelegent, temat wykładu
„MBTI – how to place the theory in business”
Publikacje:
Artykuł "Jakim typem szkoleniowca chcesz być?" - Biuletyn Centrum Pracy i Kariery nr 74
http://cpik.swps.edu.pl/newsletter/abc/74/5/
Artykuł "Style uczenia" - Biuletyn Centrum Pracy i Kariery nr 71
http://www.absolwent.swps.pl/newsletter/abc/71/5/?idsonda=35

Grupy

10 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
absolwenci SPIK
absolwenci SPIK
Grupa dla absolwentów Społecznej Psychologii Informatyki i Komunikacji (www.spik.swps.edu.pl).
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
BIZNESPOLKA
BIZNESPOLKA
"Najważniejszym zadaniem, jakie kobiety mają do wykonania, jest obudzić zapał samych kobiet"/ J. Stuart Mill
Dunder Mifflin Office Fans
Dunder Mifflin Office Fans
Grupa fanów serialu The Office, a szczególnie jego amerykańskiej wersji.
empik cafe
empik cafe
firma, kawa, ludzie, pasja, praca, historia...
Grupa wsparcia
Grupa wsparcia
Wymiana kontaktów, polecenia, wsparcie...
HoReCa
HoReCa
Hotelarstwo, gastronomia, catering
jakość obsługi klienta
jakość obsługi klienta
grupa dla osób, którym zależy na najwyższej jakości obsłudze klienta.
LIDERZY OBSŁUGI
LIDERZY OBSŁUGI
Wymiana opinii z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, budowania długotrwałych relacji z klientami, zarządzania doświadczeniem klienta.
Platinium Club and Restaurant
Platinium Club and Restaurant
PLATINIUM CLUB & RESTAURANT to wyjątkowe miejsce na mapie warszawskich klubów... wysokie przestronne wnętrza, oryginalne rozwiązania architektoniczne w połączeniu z nowoczesną i odważną aranżacją prze
Pro.Hotel
Pro.Hotel
Grupa ma na celu zebrać w jednym miejscu wszystkich związanych z branżą hotelarską, restauracyjną, cateringową, pensjonatami itp.