Kuba Harasimowicz

Kuba Harasimowicz

Opiekun Franczyzobiorcy
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie wydajnością Zarządzanie zmianą Coaching Komunikacja Szkolenie z obsługi klienta zaangażowanie pracowników Stosunki pracownicze Szkolenia pracowników konsulting HR Marketing Media Public Relations Publikacje Rekreacja Rekrutacja Wyławianie talentów zarządzanie talentami Wartość dodana Wartość dodana Sprzedaż Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Da Grasso
Opiekun Franczyzobiorcy
-utrzymywanie relacji z Franczyzobiorcami na terenie wojewodztw:mazowieckiego,warminsko-mazurskiego oraz podlaskiego;
-dbanie o przestrzeganie standardow w placowkach franczyzowych;
-udzielanie wsparcia marketingowego-planowanie oraz wdrazanie;
-prowadzenie negocjacji ;
-reprezentowanie Spolki przed kontrahentami zewnetrznymi;
-otwieranie nowych placowek-wyszukiwanie lokalizacji,wspoluczestniczenie w rozmowachz potencjalnymi Franczyzobiorcami,zapewnienie wsparcia w otwarciu nowych placowek;
-audyt,proponowanie narzedzi usprawniajacych dzialanie lokalu oraz wsparcie managerskie,kontrola wdrazania;
-wybor oraz negocjacje zakupu aut firmowych
Logo
business partner
empik cafe/espresso atelier
• Rekrutowanie, zarządzenie i motywowanie kilkuosobowego zespołu,
• Szkolenie personelu w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, technik sprzedaży, szkolenia baristyczne,
• profesjonalna obsługa klientów,
• bieżąca działalność operacyjna,
• realizacja planów sprzedażowych,
• nadzór nad dokumentacją kawiarni,
• prowadzenie analiz sprzedaży działu i wysyłanie raportów
• analiza konkurencji na rynku lokalnym,
• współpraca z administracją galerii handlowej i lokalnymi podmiotami gospodarczymi,
• utrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi klientami,
• lokalne działania marketingowe,
• Coaching pracowników, w tym nacisk na indywidualny rozwój pracowników (soft skills)
• Zarządzanie przez cele i wartości,
• Szkolenia pracowników z zakresu radzenia sobie ze stresem,
• Długotrwałe budowanie relacji z zespołem,
• Delegowanie zadań i wyznaczanie celów indywidualnych i grupowych,
• Pomoc w otwarciu lokalizacji, jak i przy przejęciach;
• Po przejęciu istniejącej lokalizacji wzrost obrotu w skali rocznej.
Logo
Barista/kelner
W biegu CAFE
Obsługa klienta.
Praca za barem.
Pomoc w inwentaryzacji.
AmRest Holdings SE
kelner
Obsługa klienta.
Praca za barem.
Pomoc w szkoleniu nowych kelnerów.
Sphinx
kelner
Dbanie o wizerunek firmy poprzez przestrzeganie standardów oraz kreatywnie gościnne podejście do Gości.

Szkolenia i kursy

wystąpienia publiczne, HR na +Twojej karierze,2009 przy SWSP we Wrocławiu
prowadzenie negocjacji -HR na +Twojej karierze,2009
skuteczna komunikacja- HR na +Twojej karierze, 2009
2011-kurs dotyczący GHP,GMP,HACCP.Legnica
life coaching- praca z Coach’em rozwoju osobistego Górak Holistic Training od 2012 roku
efektywne przywództwo –Instytut Nowych Technologii/Kapitał Ludzki 2013
zarządzanie konfliktem- Instytut Nowych Technologii/Kapitał Ludzki 2013
motywowanie pracowników do rozwoju- Instytut Nowych Technologii/Kapitał Ludzki 2013
Kurs Trenerski I-ego stopnia 11 Muz Innowacje w Kulturze- marzec 2014; edycja XXXIII

Edukacja

Logo
Zarządzanie,specj. Psychologia w biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Filologia polska, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Zainteresowania

rozwój osobisty,motoryzacja,Coffee Culture,podróże,literatura współczesna oraz modernistyczna,film psychologiczny,dramatyczny.

Organizacje

KNSS Wrocław-2010.
Sekcja PR-u-współtworzenie oferty sponsorskiej oraz pozyskiwanie sponsorów na imprezę "Dni Socjologa"
Maxbimmer.pl BMW Klub Wrocław

Inne

dodatkowe umiejętności i szkolenia:
• budowanie zespołu i zarządzanie nim,
• prowadzenie negocjacji,
• skuteczna komunikacja,
• wystąpienia publiczne,
• kontrolowanie emocji,
• life coaching
W ramach studiów uczestniczenie w zajęciach dotyczących budowania grupy,kreowania wizerunku,PR-u oraz kultury języka.

Grupy

53 wszystkich wypowiedzi
16 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Barista
Barista
Bariści, miłośnicy kawy, profesjonaliści i miłośnicy amatorzy. Wszyscy Ci , którzy pragną by bieg ich życia odmierzały filiżanki kawy :)
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
Biznes Wrocław
Biznes Wrocław
Grupa dla wszystkich robiących biznes we Wrocławiu, szczególnie dla osób zainteresowanych inwestycjami w innowacyjne projekty internetowe mojego pomysłu oraz innych pomysłowych ludzi z Wrocławia.
Blogi firmowe i produktowe
Blogi firmowe i produktowe
Blog jest narzędziem marketingowym, dzięki któremu nowoczesna firma uzyskuje znakomity i – co istotne – żywy kontakt z potencjalnymi bądź obecnymi klientami.
Branding Personalny. Personal Branding.
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
Business Case Studies
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ... Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...? Twór rynek się kurczy, co zrobić...? Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
Dobre szkolenia
Dobre szkolenia
Sugestie dla trenerów od uczestników szkoleń. Pomysły, jak poprawić i udoskonalić szkolenia. Chodzi o tworzenie dobrych szkoleń, a nie o ich ocenę.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?