Umiejętności
Microsoft Office
Obsługa klienta
Umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętności analityczne
Język angielski - zaawansowany w mowie i w piśmie
nauczanie języka angielskiego
Wysoka motywacja i zaangażowanie
Pozytywne nastawienie do pracy i odporność na stres
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
tłumaczenia ogólne i specjalistyczne z j. ang na j. pol i z j. pol na j. ang
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa aplikacji internetowej 4NET
Obsługa aplikacji internetowej Altar
Telefoniczna rejestracja pacjentów na zabiegi rehabilitacyjne
Prowadzenie korespondencji e-mailowej z pacjentami anglojęzycznymi
Telefoniczna rejestracja pacjentów anglojęzycznych
Szkolenia z zakresu zagadnień rehabilitacyjnych oraz systemowych
Utrzymywanie kontaktu z pacjentami w celu zapewnienia jakości oraz kontynuacji zabiegów rehabilitacyjnych
Obsługa aplikacji internetowej Altar
Telefoniczna rejestracja pacjentów na zabiegi rehabilitacyjne
Prowadzenie korespondencji e-mailowej z pacjentami anglojęzycznymi
Telefoniczna rejestracja pacjentów anglojęzycznych
Szkolenia z zakresu zagadnień rehabilitacyjnych oraz systemowych
Utrzymywanie kontaktu z pacjentami w celu zapewnienia jakości oraz kontynuacji zabiegów rehabilitacyjnych
Szkolenia i kursy
Cambridge Advanced: English (CAE)
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Piłka nożna, muzyka elektroniczna, thrillery, twórczość Agathy Christie, IT, Social Media, HR.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.