Krzysztof Tkaczyk

Dyrektor Marketingu, Coyote System Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Marketingu
Coyote System Polska
- zarządzanie strategiczne, tworzenie oraz wdrażanie strategii komunikacji marki
- przygotowywanie strategii działań w zakresie sprzedaży i marketingu
- odpowiedzialność za wprowadzenie marki na rynek polski, budowanie wizerunku i
znajomości marki
- promocja marki, wsparcie oraz kreowanie sprzedaży we wszystkich kanałach
- tworzenie sieci sprzedaży
- budowanie relacji B2B: strategiczni Partnerzy, Klienci
Iberia Motor Company S.A.
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
- przygotowywanie oraz wykonanie strategii, planów oraz budżetów sprzedaży, sprzedaży flotowej oraz marketingu, odpowiedzialność za wyniki
- budowanie i rozwój sieci dealerskiej w Polsce
- kompleksowe zarządzanie zespołem sprzedaży i marketingu
- tworzenie strategii komunikacji marki na rynku polskim
- budowanie relacji z kluczowymi Klientami
- bliska współpraca z głównymi instytucjami finansowymi w Polsce
Iberia Motor Company S.A.
Zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży Flotowej i Marketingu
- Kompleksowe zarządzanie Działem Sprzedaży Flotowej
- Tworzenie strategii sprzedaży flotowej oraz specjalnej
- Budowanie relacji z kluczowymi partnerami oraz klientami instytucjonalnymi
- Bliska współpraca z głównymi instytucjami finansowymi w kraju: firmy CFM, leasingowe, banki itp.
Iberia Motor Company S.A.
Z-ca Dyrektora Marketingu
Główne zadania:
- Tworzenie oraz implementacja strategii komunikacji
- Planowanie, tworzenie oraz kontrola: marketing planu, budżetu oraz wszystkich działań Działu Marketingu
- Przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowych programów działań dla sieci Dealerskiej
- Bieżąca współpraca w zakresie kontroli i wdrażania procedur oraz norm marki SEAT w sieci Dealerskiej
- Aktywne wsparcie sprzedaży w sieci 43 Dealerów
- Raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu Spółki

Sukcesy:
- stworzenie autorskich strategii marketingowych w zakresie ATL oraz mediów elektronicznych, które zaowocowały utrzymaniem stałego poziomu kluczowych wskaźników marketingowych (wizerunek i znajomość marki) przy ograniczeniu budżetu o ponad 50%
Iberia Motor Company S.A.
Kierownik Marketingu
Główne obowiązki:
- Tworzenie strategii marketingowych i produktowych dla marki SEAT
- Tworzenie strategii promocyjnych i trade marketingowych – wsparcie działu sprzedaży
- Zarządzanie wszystkimi procesami marketingowymi w ramach działań na rynku polskim
- Współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, domami produkcyjnymi
- Tworzeniem i produkcja kampanii reklamowych w obrębie całego marketing mixu: ATL, BTL, ambient oraz innych niestandardowych
- Zlecanie oraz nadzór na prowadzonymi badaniami marketingowymi (konkurencji oraz konsumenckimi) oraz efektywnością działań marketingowych i promocyjno-sprzedażowych

Osiągnięcia:
- Wprowadzenie z sukcesem nowych modeli na polski rynek m.in.: Ibiza, Leon
- Wzrost wskaźników wizerunku i świadomości marki SEAT w okresie kryzysu odpowiednio z 6,2 do 6,3 oraz z 22% do 23%
- Stworzenie i wdrożenie z sukcesem efektywnych kryzysowych strategii marketingowych
Iberia Motor Company S.A.
Kierownik projektu
Główne obowiązki:
- Wprowadzanie nowych marek na rynek Polski i zagraniczne.
- Przygotowywanie szczegółowych planów biznesowych i strategii: negocjacyjnych, marketingowych i sprzedażowych
- Analiza finansowa i marketingowa projektów inwestycyjnych oraz nowych biznesów na rynku Polskim i rynkach zagranicznych

Osiągnięcia:
- Wprowadzenie nowej chińskiej marki motoryzacyjnej na rynek ukraiński
Peugeot Polska Sp. z o.o.
Area Manager
Główne obowiązki:
- Planowanie i koordynacja działań w zakresie sprzedaży oraz marketingu w sieci dealerskiej Peugeot Polska
- Wdrażanie norm i standardów (w tym ISO) oraz kontrola ich przestrzegania
- Reprezentowanie spółki w kontaktach z dealerami oraz firmami zewnętrznymi
Peugeot Polska Sp. z o.o.
Brand Manager
Główne obowiązki:
• Monitorowanie i analiza rynku motoryzacyjnego w Polsce
• Definiowanie i wprowadzanie nowych produktów na rynek (w tym analizy konkurencji, strategie cenowe)
• Opracowywanie i przeprowadzanie prezentacji i szkoleń
• Nadzór nad kampaniami reklamowymi i promocyjnymi (ATL, BTL oraz imprezy okolicznościowe)
Peugeot Polska Sp. z o.o.
Media Planner
Główne obowiązki:
- Planowanie budżetu i kontrola wydatków marketingowych
- Planowanie i nadzór nad mediami ATL oraz BTL oraz przygotowywanie i analiza media planów
- Stała współpraca z agencjami reklamowymi i mediami, negocjacje i utrzymywanie kontaktów z mediami
Osiągnięcia:
- Wprowadzenie z sukcesem nowych modeli na rynek polski m.in.: 307, 407, 607
- Osiągnięcie wzrostu sprzedaży o 48% w latach 2001-2003 oraz rekordowego udziału w rynku = 7,62% (źródło: SAMAR)
Empik
Senior Product Manager
Główne zadania:
- Tworzenie strategii komunikacji, promocji oraz reklamy sieci Szkół Języków Obcych oraz sieci laboratoriów EMPiK Kodak Express
- Negocjacje i współpraca z mediami
- Planowanie i nadzór budżetu, współpraca i nadzór kontrola nad działalnością promocyjno-reklamowa obu sieci

Szkolenia i kursy

Przebyłem kursy w zakresie:
planowania mediów i kampanii reklamowych
planowania budżetu marketingowego
realizacji badań marketingowych
finansów dla niefinansistów
PR
i inne

oraz dużą ilość kursów menadżerskich i z zakresu zarządzania:
- zaawansowane menadżerskie
- komunikacji w zespołach
- negocjacji i technik handlowych
- zarządzania projektami
- zarządzania czasem pracy
- zarządzania zespołami
- coachingu i motywowania pracowników

Edukacja

Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Motoryzacja, komputery, nowoczesne technologie, literatura, kino, muzyka i sport (w młodości wyczynowy), wędkarstwo.

Inne

UMIEJĘTNOŚCI I
CECHY CHARAKTERU:

Wysokie umiejętności analityczne, prezentacyjne, komunikacyjne i interpersonalne, lojalność i kultura osobista.
Otwartość, innowacyjność i systematyczność, wysoka motywacja i zorientowanie na cele.
Wysokie kompetencje w zarządzaniu zespołami pracowników oraz efektywnych metodach motywacji.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Automotive
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Branża motoryzacyjna
Branża motoryzacyjna
Nie wyobrażasz sobie pracy w branży innej niż motoryzacyjna? Jesteś człowiekiem motoryzacji: importerem, specjalistą, sprzedawcą, doradcą, dziennikarzem? Wszystko o Polskiej branży motoryzac
Fitness & Kulturystyka
Fitness & Kulturystyka
Grupa dla ludzi związanych zawodowo z branżą fitness, wellness, kulturystyka... Także dla pasjonatów
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
MotoPraca.pl
MotoPraca.pl
Grupa MotoPraca.pl jest społecznością osób, które pracują lub chcą pracować w branży motoryzacyjnej i transportowej.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praca w marketingu
Praca w marketingu
praca w agencjach marketingowych, działach marketingu
SEAT
SEAT
Dla wszystkich miłośników tej marki !