Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Activation Manager, Style division
• budowanie wizerunku marek z grupy adidas Style (marki modowe, m.in. adidas Originals), w tym kształtowanie i realizacja polityki marketingowej marki adidas w Polsce
• tworzenie planów i strategii marketingowych
• współtworzenie budżetu marketingowego i jego kontrola
• zarządzanie budżetem komunikacyjnym
• współpraca przy polityce produktowej i cenowej
• zarządzanie współpracą z agencją reklamową, domem mediowym, agencją PR
• media relations
• komunikacja wewnętrzna
• prezentacje strategii marek adidas Style dla klientów B2B
• nadzór nad marketingowymi projektami badawczymi
• stała współpraca z regionalną i globalną centralą firmy w zakresie komunikacji marketingowej
• analizy rynku i działań konkurencji
• tworzenie planów i strategii marketingowych
• współtworzenie budżetu marketingowego i jego kontrola
• zarządzanie budżetem komunikacyjnym
• współpraca przy polityce produktowej i cenowej
• zarządzanie współpracą z agencją reklamową, domem mediowym, agencją PR
• media relations
• komunikacja wewnętrzna
• prezentacje strategii marek adidas Style dla klientów B2B
• nadzór nad marketingowymi projektami badawczymi
• stała współpraca z regionalną i globalną centralą firmy w zakresie komunikacji marketingowej
• analizy rynku i działań konkurencji
Communication & PR Manager
• budowanie wizerunku marki, w tym kształtowanie i realizacja polityki marketingowej marki adidas w Polsce
• tworzenie planów i strategii marketingowych
• tworzenie i kontrola nad budżetem marketingowym
• zarządzanie budżetem komunikacyjnym
• zarządzanie współpracą z agencją reklamową, domem mediowym, agencją PR
• media relations
• komunikacja wewnętrzna
• prezentacje strategii marki dla klientów B2B
• nadzór nad marketingowymi projektami badawczymi
• stała współpraca z regionalną, europejską i globalną centralą firmy w zakresie komunikacji marketingowej
• koordynacja i nadzór nad pracami pozostałych członków działu marketingu
• tworzenie planów i strategii marketingowych
• tworzenie i kontrola nad budżetem marketingowym
• zarządzanie budżetem komunikacyjnym
• zarządzanie współpracą z agencją reklamową, domem mediowym, agencją PR
• media relations
• komunikacja wewnętrzna
• prezentacje strategii marki dla klientów B2B
• nadzór nad marketingowymi projektami badawczymi
• stała współpraca z regionalną, europejską i globalną centralą firmy w zakresie komunikacji marketingowej
• koordynacja i nadzór nad pracami pozostałych członków działu marketingu
Koordynator marketingu
NissanSales Central & Eastern Europe
• budowanie wizerunku marki w tym kształtowanie i realizacja polityki marketingowej marki Nissana w Polsce,
• zarządzanie lokalnym budżetem w celu maksymalizacji sprzedaży,
• opracowywanie i proponowanie kampanii promocyjnych zmierzających do zwiększenia sprzedaży,
• kontrola i raportowanie o lokalnych praktykach biznesowych (w tym o poziomie marż dealerskich),
• zarządzanie produktem w Polsce, w tym współkształtowanie polityki cenowej,
• określanie lokalnych potrzeb rynkowych w zakresie reklamy,
• nadzór nad realizacją kampanii reklamowych marki Nissan w Polsce,
• koordynacja działań marketingowych w ramach ogólnopolskiej sieci dealerów, współtworzenie strategii i planów marketingowych na rynkach lokalnych oraz wsparcie działań i imprez promocyjnych,
• koordynacja działań PR w Polsce
• zarządzanie lokalnym budżetem w celu maksymalizacji sprzedaży,
• opracowywanie i proponowanie kampanii promocyjnych zmierzających do zwiększenia sprzedaży,
• kontrola i raportowanie o lokalnych praktykach biznesowych (w tym o poziomie marż dealerskich),
• zarządzanie produktem w Polsce, w tym współkształtowanie polityki cenowej,
• określanie lokalnych potrzeb rynkowych w zakresie reklamy,
• nadzór nad realizacją kampanii reklamowych marki Nissan w Polsce,
• koordynacja działań marketingowych w ramach ogólnopolskiej sieci dealerów, współtworzenie strategii i planów marketingowych na rynkach lokalnych oraz wsparcie działań i imprez promocyjnych,
• koordynacja działań PR w Polsce
Z-ca Dyrektora ds. Marketingu
• budowanie wizerunku marki w tym kształtowanie i realizacja polityki marketingowej marki SEAT w Polsce,
• współtworzenie planów marketingowych marki SEAT w Polsce,
• tworzenie i realizacja budżetu marketingowego na bieżący rok działalności,
• planowanie, nadzór oraz realizacja kampanii reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi, mediami, agencjami badawczymi, analiza badań marketingowych SEAT oraz marek konkurencyjnych,
• nadzorowanie procesu projektowania i wykonania działań BTL,
• stworzenie programu lojalnościowego - jego założeń i celów, budowa Centrum Obsługi Klienta, systemu gromadzenia i analizy danych o klientach i ich preferencjach,
• stała współpraca z producentem w Hiszpanii, składanie raportów i sprawozdań, bieżąca współpraca w zakresie reklamy i promocji,
• koordynacja działań marketingowych w ramach ogólnopolskiej sieci dealerów, współtworzenie strategii i planów marketingowych na rynkach lokalnych oraz wsparcie działań i imprez promocyjnych,
• zarządzanie podległymi pracownikami
• współtworzenie planów marketingowych marki SEAT w Polsce,
• tworzenie i realizacja budżetu marketingowego na bieżący rok działalności,
• planowanie, nadzór oraz realizacja kampanii reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi, mediami, agencjami badawczymi, analiza badań marketingowych SEAT oraz marek konkurencyjnych,
• nadzorowanie procesu projektowania i wykonania działań BTL,
• stworzenie programu lojalnościowego - jego założeń i celów, budowa Centrum Obsługi Klienta, systemu gromadzenia i analizy danych o klientach i ich preferencjach,
• stała współpraca z producentem w Hiszpanii, składanie raportów i sprawozdań, bieżąca współpraca w zakresie reklamy i promocji,
• koordynacja działań marketingowych w ramach ogólnopolskiej sieci dealerów, współtworzenie strategii i planów marketingowych na rynkach lokalnych oraz wsparcie działań i imprez promocyjnych,
• zarządzanie podległymi pracownikami
Kierownik ds. Reklamy
• współpraca z Agencją Reklamową w zakresie prowadzonej polityki reklamowej w obszarze ATL,
• współpraca reklamowa z mediami,
• opracowywanie rocznego mediaplanu oraz planów reklamowych poszczególnych kampanii reklamowych,
• współpraca z domami mediowymi,
• monitoring działań reklamowych konkurencji,
• bieżąca współpraca w zakresie reklamy i promocji
• współpraca reklamowa z mediami,
• opracowywanie rocznego mediaplanu oraz planów reklamowych poszczególnych kampanii reklamowych,
• współpraca z domami mediowymi,
• monitoring działań reklamowych konkurencji,
• bieżąca współpraca w zakresie reklamy i promocji
Asystent ds. Reklamy
• współpraca z Agencją Reklamową w zakresie prowadzonej polityki, reklamowej w obszarze BTL,
• realizacja projektów w zakresie BTL, a w szczególności prowadzenie działań marketingu bezpośredniego,
• opracowywanie materiałów promocyjnych i POS do salonów sieci dealerskiej,
• organizowanie prezentacji na targach branżowych,
• współpraca agencjami eventowymi,
• nadzór i koordynacja działań reklamowych dealerów,
• opracowanie i wdrożenie w sieci „butiku SEAT-a”,
• realizacja projektów w zakresie BTL, a w szczególności prowadzenie działań marketingu bezpośredniego,
• opracowywanie materiałów promocyjnych i POS do salonów sieci dealerskiej,
• organizowanie prezentacji na targach branżowych,
• współpraca agencjami eventowymi,
• nadzór i koordynacja działań reklamowych dealerów,
• opracowanie i wdrożenie w sieci „butiku SEAT-a”,
Szkolenia i kursy
06.1996 SNKM SGH i Agencja Informacyjna VAL-Press - warsztaty w zakresie „Działania Public Relations na zewnątrz”,
02 – 06.1996 SNKM SGH, CASE Consumer Attitudes & Social Enquiry, Raisio Food Polska – warsztaty z zakresu badań rynkowych,
07 – 09.1998 Szkoła Zarządzania i Marketingu, MEDIATOR, Kraków - Zarządzanie przez cele
06.1999 System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-ISO 9002,
TUV Consulting Polska- Unternehmensgruppe TUV Rheinland Sp. z o.o.
06.1999 System telemetryczny – AGB Polska
02 – 06.1996 SNKM SGH, CASE Consumer Attitudes & Social Enquiry, Raisio Food Polska – warsztaty z zakresu badań rynkowych,
07 – 09.1998 Szkoła Zarządzania i Marketingu, MEDIATOR, Kraków - Zarządzanie przez cele
06.1999 System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-ISO 9002,
TUV Consulting Polska- Unternehmensgruppe TUV Rheinland Sp. z o.o.
06.1999 System telemetryczny – AGB Polska
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Sport (koszykówka, windsurfing, żeglarstwo), historia, podróże
Organizacje
01.1996-12.1997 członek Studenckiego Naukowego Koła Marketingu przy Katedrze Rynku i Marketingu SGH
Inne
Prawo Jazdy A,B
Patent Sternika Jachtowego
Patent Sternika Motorowego
Patent Sternika Jachtowego
Patent Sternika Motorowego
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.