Krzysztof Sak

Profesjonalny marketingowiec na rynku B2C
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

adidas Poland sp. z o.o.
Brand Activation Manager, Style division
• budowanie wizerunku marek z grupy adidas Style (marki modowe, m.in. adidas Originals), w tym kształtowanie i realizacja polityki marketingowej marki adidas w Polsce
• tworzenie planów i strategii marketingowych
• współtworzenie budżetu marketingowego i jego kontrola
• zarządzanie budżetem komunikacyjnym
• współpraca przy polityce produktowej i cenowej
• zarządzanie współpracą z agencją reklamową, domem mediowym, agencją PR
• media relations
• komunikacja wewnętrzna
• prezentacje strategii marek adidas Style dla klientów B2B
• nadzór nad marketingowymi projektami badawczymi
• stała współpraca z regionalną i globalną centralą firmy w zakresie komunikacji marketingowej
• analizy rynku i działań konkurencji
adidas Poland sp. z o.o.
Communication & PR Manager
• budowanie wizerunku marki, w tym kształtowanie i realizacja polityki marketingowej marki adidas w Polsce
• tworzenie planów i strategii marketingowych
• tworzenie i kontrola nad budżetem marketingowym
• zarządzanie budżetem komunikacyjnym
• zarządzanie współpracą z agencją reklamową, domem mediowym, agencją PR
• media relations
• komunikacja wewnętrzna
• prezentacje strategii marki dla klientów B2B
• nadzór nad marketingowymi projektami badawczymi
• stała współpraca z regionalną, europejską i globalną centralą firmy w zakresie komunikacji marketingowej
• koordynacja i nadzór nad pracami pozostałych członków działu marketingu
Logo
Koordynator marketingu
NissanSales Central & Eastern Europe
• budowanie wizerunku marki w tym kształtowanie i realizacja polityki marketingowej marki Nissana w Polsce,
• zarządzanie lokalnym budżetem w celu maksymalizacji sprzedaży,
• opracowywanie i proponowanie kampanii promocyjnych zmierzających do zwiększenia sprzedaży,
• kontrola i raportowanie o lokalnych praktykach biznesowych (w tym o poziomie marż dealerskich),
• zarządzanie produktem w Polsce, w tym współkształtowanie polityki cenowej,
• określanie lokalnych potrzeb rynkowych w zakresie reklamy,
• nadzór nad realizacją kampanii reklamowych marki Nissan w Polsce,
• koordynacja działań marketingowych w ramach ogólnopolskiej sieci dealerów, współtworzenie strategii i planów marketingowych na rynkach lokalnych oraz wsparcie działań i imprez promocyjnych,
• koordynacja działań PR w Polsce
Iberia Motor Company S.A.
Z-ca Dyrektora ds. Marketingu
• budowanie wizerunku marki w tym kształtowanie i realizacja polityki marketingowej marki SEAT w Polsce,
• współtworzenie planów marketingowych marki SEAT w Polsce,
• tworzenie i realizacja budżetu marketingowego na bieżący rok działalności,
• planowanie, nadzór oraz realizacja kampanii reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi, mediami, agencjami badawczymi, analiza badań marketingowych SEAT oraz marek konkurencyjnych,
• nadzorowanie procesu projektowania i wykonania działań BTL,
• stworzenie programu lojalnościowego - jego założeń i celów, budowa Centrum Obsługi Klienta, systemu gromadzenia i analizy danych o klientach i ich preferencjach,
• stała współpraca z producentem w Hiszpanii, składanie raportów i sprawozdań, bieżąca współpraca w zakresie reklamy i promocji,
• koordynacja działań marketingowych w ramach ogólnopolskiej sieci dealerów, współtworzenie strategii i planów marketingowych na rynkach lokalnych oraz wsparcie działań i imprez promocyjnych,
• zarządzanie podległymi pracownikami
Iberia Motor Company S.A.
Kierownik ds. Reklamy
• współpraca z Agencją Reklamową w zakresie prowadzonej polityki reklamowej w obszarze ATL,
• współpraca reklamowa z mediami,
• opracowywanie rocznego mediaplanu oraz planów reklamowych poszczególnych kampanii reklamowych,
• współpraca z domami mediowymi,
• monitoring działań reklamowych konkurencji,
• bieżąca współpraca w zakresie reklamy i promocji
Iberia Motor Company S.A.
Asystent ds. Reklamy
• współpraca z Agencją Reklamową w zakresie prowadzonej polityki, reklamowej w obszarze BTL,
• realizacja projektów w zakresie BTL, a w szczególności prowadzenie działań marketingu bezpośredniego,
• opracowywanie materiałów promocyjnych i POS do salonów sieci dealerskiej,
• organizowanie prezentacji na targach branżowych,
• współpraca agencjami eventowymi,
• nadzór i koordynacja działań reklamowych dealerów,
• opracowanie i wdrożenie w sieci „butiku SEAT-a”,

Szkolenia i kursy

06.1996 SNKM SGH i Agencja Informacyjna VAL-Press - warsztaty w zakresie „Działania Public Relations na zewnątrz”,

02 – 06.1996 SNKM SGH, CASE Consumer Attitudes & Social Enquiry, Raisio Food Polska – warsztaty z zakresu badań rynkowych,

07 – 09.1998 Szkoła Zarządzania i Marketingu, MEDIATOR, Kraków - Zarządzanie przez cele
06.1999 System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-ISO 9002,
TUV Consulting Polska- Unternehmensgruppe TUV Rheinland Sp. z o.o.
06.1999 System telemetryczny – AGB Polska

Edukacja

Logo
Marketingowe Zarządzanie Firmą , studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Psychologia Zachowań Rynkowych , studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Advanced Certificate in Marketing , studia podyplomowe
The Chartered Institute of Marketing w Londynie & Fundacja Centrum Prywatyzacji w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Sport (koszykówka, windsurfing, żeglarstwo), historia, podróże

Organizacje

01.1996-12.1997 członek Studenckiego Naukowego Koła Marketingu przy Katedrze Rynku i Marketingu SGH

Inne

Prawo Jazdy A,B
Patent Sternika Jachtowego
Patent Sternika Motorowego

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie