Krzysztof Reszka

Shop Manager, H&M

Doświadczenie zawodowe

H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o
Shop Manager
•planowanie całorocznego budżetu sprzedaży oraz jego realizacja
•wyznaczanie priorytetów krótko oraz długoterminowych
•odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie salonu
•zarządzanie i motywowanie zespołu
•odpowiednia alokacja towaru
•stałe podnoszenie kompetencji pracowników poprzez szkolenia
•rekrutacja personelu
•nadzór nad utrzymaniem prawidłowej struktury kosztów oraz ich kontrola
REPORTER S.A
Regionalny Koordynator Sprzedaży
- Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników
- Realizacja planów sprzedaży
- Organizowanie szkoleń dla presonelu
- Nadzór nad wprowadzaniem akcji marketingowych
- Dbanie o stały i wysoki poziom obsługi klienta w regionie
- Rekrutacja personelu
- Wdrażanie i kontrola sklepów w zakresie realizacji standardów merchandisingu
- Stała analiza statystyk sprzedaży
-Zarządzanie podległym regionem

Edukacja

Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i