Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds Infrastruktury Teleinformatycznej
KBC Consumer Finance Polska
• Zarządzanie Zespołami Specjalistów w zakresie: zarządzania bazami danych Oracle (80 instancji), administrowania systemami Linux (50 serwerów), Windows (40 serwerów), monitoringu systemów (IBM Tivoli, NetCrunch, Netsaint), HelpDesk (2800 PC) oraz obsługi Call Center (205 stanowisk - centrala Alcatel 4400, systemy Genesys i ININ- Interactive Intelligence)
• Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury i systemów IT wysokiej wydajności w spółce w rozproszo-nych lokalizacjach
• Nadzór nad telefonią stacjonarną (Netia, TPSA, GTS, Dialog, Crowley, dostawcy lokalini) i komórkową (Polkomtel, Orange) w spółce, połączony z optymalizacją kosztów w tym zakresie
• Zapewnienie bezpieczeństwa zewnętrznej i wewnętrznej sieci firmy (CISCO, IPS/IDS)
• Implementacja procesów w oparciu o ITIL v3.0 (w szczególności w obszarach ServiceDesk, Capacity Managenent, Rele-ase Management, Service Catalog)
• Współudział w tworzeniu planów Business Continuity Managment oraz odpowiedzialność za utworzenie i realizację Disaster Recovery Planning
• Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury i systemów IT wysokiej wydajności w spółce w rozproszo-nych lokalizacjach
• Nadzór nad telefonią stacjonarną (Netia, TPSA, GTS, Dialog, Crowley, dostawcy lokalini) i komórkową (Polkomtel, Orange) w spółce, połączony z optymalizacją kosztów w tym zakresie
• Zapewnienie bezpieczeństwa zewnętrznej i wewnętrznej sieci firmy (CISCO, IPS/IDS)
• Implementacja procesów w oparciu o ITIL v3.0 (w szczególności w obszarach ServiceDesk, Capacity Managenent, Rele-ase Management, Service Catalog)
• Współudział w tworzeniu planów Business Continuity Managment oraz odpowiedzialność za utworzenie i realizację Disaster Recovery Planning
Manager ds. Infrastruktury Teleinformatycznej
• Przygotowanie, egzekwowanie wewnętrznych procedur pracy działu IT w zakresie tworzenia kopii zapasowych, ochro-ny antywirusowej, instalacji i aktualizacji oprogramowania serwerowego, wykonywania Jobów, polityki bezpieczeństwa
• Nadzór nad prawidłową pracą środowisk produkcyjnych, UAT, TST, DEV-Integracyjnych opartych o serwery aplikacyjne JBoss, Tomcat, WebLogic pracujących na bazach danych Oracle,
• Współpraca z dostawcami usług telekomunikacyjnych: WAN, PVC, DSL, ISDN, PSTN oraz łączami światłowodowymi
• Realizacja projektów IT zewnętrznych i wewnętrznych
• Negocjowanie i wdrażanie umów serwisowych w obszarze IT
• Negocjacje z dostawcami telekomunikacyjnymi (Netia, TPSA, GTS, Dialog, Polkomtel, dostawcy lokalni)
• Nadzór nad przygotowywaniem i realizacją budżetu Capex i Opex IT w spółce
• Nadzór nad prawidłowym działania systemu antywirusowego (McAfee, ESET NOD32 Antivirus), antyspamowego (MPP Cloudmark) oraz systemu IPS/IDS (Juniper NSM)
• Nadzór nad prawidłową pracą środowisk produkcyjnych, UAT, TST, DEV-Integracyjnych opartych o serwery aplikacyjne JBoss, Tomcat, WebLogic pracujących na bazach danych Oracle,
• Współpraca z dostawcami usług telekomunikacyjnych: WAN, PVC, DSL, ISDN, PSTN oraz łączami światłowodowymi
• Realizacja projektów IT zewnętrznych i wewnętrznych
• Negocjowanie i wdrażanie umów serwisowych w obszarze IT
• Negocjacje z dostawcami telekomunikacyjnymi (Netia, TPSA, GTS, Dialog, Polkomtel, dostawcy lokalni)
• Nadzór nad przygotowywaniem i realizacją budżetu Capex i Opex IT w spółce
• Nadzór nad prawidłowym działania systemu antywirusowego (McAfee, ESET NOD32 Antivirus), antyspamowego (MPP Cloudmark) oraz systemu IPS/IDS (Juniper NSM)
Kierownik Działu Sieci, Teletransmisji i Oprogramowania Standardowego
• Koordynacja Zespołów specjalistów w zakresie zarządzania bazami danych Oracle (50 instancji), administratorów sys-temów Linux (30 serwerów), Windows (20 serwerów) oraz HelpDesk (1500 –PC)
• Zapewnienie bezawaryjnej pracy systemów sieciowych w Spółce i Regionach (WAN-12 oddziałów)
• Nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem danych w Spółce i Regionach przed ich utratą lub zniszczeniem
• Wprowadzenie polityki bezpieczeństwa systemów
• Współpraca z operatorami dostarczającymi media do transmisji danych (TPSA, Netia, GTS, LubMan – lokalny operator)
• Założenie i prowadzenie ewidencji oprogramowania standardowego
• Kontrola legalności oprogramowania wykorzystywanego w Spółce
• Planowanie zakupów IT (software i hardware) w spółce
• Realizacja planów zakupowych w spółce.
• Zapewnienie bezawaryjnej pracy systemów sieciowych w Spółce i Regionach (WAN-12 oddziałów)
• Nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem danych w Spółce i Regionach przed ich utratą lub zniszczeniem
• Wprowadzenie polityki bezpieczeństwa systemów
• Współpraca z operatorami dostarczającymi media do transmisji danych (TPSA, Netia, GTS, LubMan – lokalny operator)
• Założenie i prowadzenie ewidencji oprogramowania standardowego
• Kontrola legalności oprogramowania wykorzystywanego w Spółce
• Planowanie zakupów IT (software i hardware) w spółce
• Realizacja planów zakupowych w spółce.
Informatyk odpowiedzialny za serwisy WWW
• wprowadzanie zmian do serwisu WWW (opiekana nad 20 serwisami holdingu)
• dbanie o bezawaryjną pracę serwerów internetowych, serwisów WWW oraz poczty firmowej
• zabezpieczenie sieci wewnętrznej firmy przed niepowołanych dostępem z internetu
• dbanie o prawidłowy dobór oprogramowania zarządzającego siecią
• utrzymanie łączności pomiędzy centralą firmy i jej oddziałami
• promocja w Internecie (adwords, pozycjonowanie)
• wdrażanie i promocja systemu WEB TO PRINT
• dbanie o bezawaryjną pracę serwerów internetowych, serwisów WWW oraz poczty firmowej
• zabezpieczenie sieci wewnętrznej firmy przed niepowołanych dostępem z internetu
• dbanie o prawidłowy dobór oprogramowania zarządzającego siecią
• utrzymanie łączności pomiędzy centralą firmy i jej oddziałami
• promocja w Internecie (adwords, pozycjonowanie)
• wdrażanie i promocja systemu WEB TO PRINT
Informatyk
CRH Żagiel sp. z. o.o.
• Nadzór nad prawidłowym wykonaniem okablowania sieci logicznej i elektrycznej zasilającej komputery
• Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sieci logicznych i elektrycznych,
• Wykonywanie niezbędnych napraw sprzętu bądź zlecanie ich firmom wyspecjalizowanym
• prowadzenie ewidencji "merytorycznej" sprzętu będącego na wyposażeniu centrali i oddziałów
• Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sieci logicznych i elektrycznych,
• Wykonywanie niezbędnych napraw sprzętu bądź zlecanie ich firmom wyspecjalizowanym
• prowadzenie ewidencji "merytorycznej" sprzętu będącego na wyposażeniu centrali i oddziałów
Edukacja
Zainteresowania
Zabytkowa motoryzacja
Inne
Umiejętności:
Umiejętność zarządzania zespołem specjalistów IT
Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z dostawcami zewnętrznymi
Umiejętności negocjacyjne z dostawcami z obszarów softwaru, hardwaru jak i usług telekomunikacyjnych
Dobra znajomość metodyki ITIL v2 i v3 połączona z praktyczną implementacją pro-cesów Service Operations w spółce
Umiejętność zarządzania projektami informatycznymi
Bardzo dobra znajomość branży IT w zakresie hardwaru (HP, IIBM, Dell), softwaru i usług telekomunikacyjnych (Netia, TPSA, GTS, Polkomtel)
Bogate doświadczenie w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych
Umiejętności komunikacji i współdziałania w grupie na poziomie całej spółki
Duża samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej
Bogate doświadczenie w pracy pod presją czasu
Wysoki poziom inicjatywy i poczucia odpowiedzialności
Umiejętność zarządzania zespołem specjalistów IT
Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z dostawcami zewnętrznymi
Umiejętności negocjacyjne z dostawcami z obszarów softwaru, hardwaru jak i usług telekomunikacyjnych
Dobra znajomość metodyki ITIL v2 i v3 połączona z praktyczną implementacją pro-cesów Service Operations w spółce
Umiejętność zarządzania projektami informatycznymi
Bardzo dobra znajomość branży IT w zakresie hardwaru (HP, IIBM, Dell), softwaru i usług telekomunikacyjnych (Netia, TPSA, GTS, Polkomtel)
Bogate doświadczenie w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych
Umiejętności komunikacji i współdziałania w grupie na poziomie całej spółki
Duża samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej
Bogate doświadczenie w pracy pod presją czasu
Wysoki poziom inicjatywy i poczucia odpowiedzialności
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
eZdrowie - ICT w ochronie zdrowia
Grupa poświęcona zastosowaniom technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w ochronie zdrowia. eZdrowie, systemy teleinformatyczne, aplikacje, Internet w służbie zdrowia.
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.