Krzysztof Pacewicz

Z-ca Dyrektora Działu Usług ICT
Lublin, lubelskie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Infinite Sp. z o.o.
Zastępca Dyrektora Działu Usług ICT
Logo
Dyrektor ds Infrastruktury Teleinformatycznej
KBC Consumer Finance Polska
• Zarządzanie Zespołami Specjalistów w zakresie: zarządzania bazami danych Oracle (80 instancji), administrowania systemami Linux (50 serwerów), Windows (40 serwerów), monitoringu systemów (IBM Tivoli, NetCrunch, Netsaint), HelpDesk (2800 PC) oraz obsługi Call Center (205 stanowisk - centrala Alcatel 4400, systemy Genesys i ININ- Interactive Intelligence)
• Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury i systemów IT wysokiej wydajności w spółce w rozproszo-nych lokalizacjach
• Nadzór nad telefonią stacjonarną (Netia, TPSA, GTS, Dialog, Crowley, dostawcy lokalini) i komórkową (Polkomtel, Orange) w spółce, połączony z optymalizacją kosztów w tym zakresie
• Zapewnienie bezpieczeństwa zewnętrznej i wewnętrznej sieci firmy (CISCO, IPS/IDS)
• Implementacja procesów w oparciu o ITIL v3.0 (w szczególności w obszarach ServiceDesk, Capacity Managenent, Rele-ase Management, Service Catalog)
• Współudział w tworzeniu planów Business Continuity Managment oraz odpowiedzialność za utworzenie i realizację Disaster Recovery Planning
Żagiel S.A.
Manager ds. Infrastruktury Teleinformatycznej
• Przygotowanie, egzekwowanie wewnętrznych procedur pracy działu IT w zakresie tworzenia kopii zapasowych, ochro-ny antywirusowej, instalacji i aktualizacji oprogramowania serwerowego, wykonywania Jobów, polityki bezpieczeństwa
• Nadzór nad prawidłową pracą środowisk produkcyjnych, UAT, TST, DEV-Integracyjnych opartych o serwery aplikacyjne JBoss, Tomcat, WebLogic pracujących na bazach danych Oracle,
• Współpraca z dostawcami usług telekomunikacyjnych: WAN, PVC, DSL, ISDN, PSTN oraz łączami światłowodowymi
• Realizacja projektów IT zewnętrznych i wewnętrznych
• Negocjowanie i wdrażanie umów serwisowych w obszarze IT
• Negocjacje z dostawcami telekomunikacyjnymi (Netia, TPSA, GTS, Dialog, Polkomtel, dostawcy lokalni)
• Nadzór nad przygotowywaniem i realizacją budżetu Capex i Opex IT w spółce
• Nadzór nad prawidłowym działania systemu antywirusowego (McAfee, ESET NOD32 Antivirus), antyspamowego (MPP Cloudmark) oraz systemu IPS/IDS (Juniper NSM)
Żagiel S.A.
Kierownik Działu Sieci, Teletransmisji i Oprogramowania Standardowego
• Koordynacja Zespołów specjalistów w zakresie zarządzania bazami danych Oracle (50 instancji), administratorów sys-temów Linux (30 serwerów), Windows (20 serwerów) oraz HelpDesk (1500 –PC)
• Zapewnienie bezawaryjnej pracy systemów sieciowych w Spółce i Regionach (WAN-12 oddziałów)
• Nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem danych w Spółce i Regionach przed ich utratą lub zniszczeniem
• Wprowadzenie polityki bezpieczeństwa systemów
• Współpraca z operatorami dostarczającymi media do transmisji danych (TPSA, Netia, GTS, LubMan – lokalny operator)
• Założenie i prowadzenie ewidencji oprogramowania standardowego
• Kontrola legalności oprogramowania wykorzystywanego w Spółce
• Planowanie zakupów IT (software i hardware) w spółce
• Realizacja planów zakupowych w spółce.
Żagiel S.A.
Informatyk odpowiedzialny za serwisy WWW
• wprowadzanie zmian do serwisu WWW (opiekana nad 20 serwisami holdingu)
• dbanie o bezawaryjną pracę serwerów internetowych, serwisów WWW oraz poczty firmowej
• zabezpieczenie sieci wewnętrznej firmy przed niepowołanych dostępem z internetu
• dbanie o prawidłowy dobór oprogramowania zarządzającego siecią
• utrzymanie łączności pomiędzy centralą firmy i jej oddziałami
• promocja w Internecie (adwords, pozycjonowanie)
• wdrażanie i promocja systemu WEB TO PRINT
Logo
Informatyk
CRH Żagiel sp. z. o.o.
• Nadzór nad prawidłowym wykonaniem okablowania sieci logicznej i elektrycznej zasilającej komputery
• Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sieci logicznych i elektrycznych,
• Wykonywanie niezbędnych napraw sprzętu bądź zlecanie ich firmom wyspecjalizowanym
• prowadzenie ewidencji "merytorycznej" sprzętu będącego na wyposażeniu centrali i oddziałów

Edukacja

Logo
Nauczania elementów informatyki, studia podyplomowe
Politechnika Lubelska
Logo
Wychowanie Techniczne, magisterskie
Politechnika Lubelska

Zainteresowania

Zabytkowa motoryzacja

Inne

Umiejętności:
 Umiejętność zarządzania zespołem specjalistów IT
 Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z dostawcami zewnętrznymi
 Umiejętności negocjacyjne z dostawcami z obszarów softwaru, hardwaru jak i usług telekomunikacyjnych
 Dobra znajomość metodyki ITIL v2 i v3 połączona z praktyczną implementacją pro-cesów Service Operations w spółce
 Umiejętność zarządzania projektami informatycznymi
 Bardzo dobra znajomość branży IT w zakresie hardwaru (HP, IIBM, Dell), softwaru i usług telekomunikacyjnych (Netia, TPSA, GTS, Polkomtel)
 Bogate doświadczenie w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych
 Umiejętności komunikacji i współdziałania w grupie na poziomie całej spółki
 Duża samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej
 Bogate doświadczenie w pracy pod presją czasu
 Wysoki poziom inicjatywy i poczucia odpowiedzialności

Grupy

Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
eZdrowie - ICT w ochronie zdrowia
eZdrowie - ICT w ochronie zdrowia
Grupa poświęcona zastosowaniom technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w ochronie zdrowia. eZdrowie, systemy teleinformatyczne, aplikacje, Internet w służbie zdrowia.
Informatyka w medycynie
Informatyka w medycynie
Grupa dla twórców i użytkowników medycznych systemów informacyjnych
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.