Umiejętności
Microsoft Office
SAP
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Sprzedaży Części Zamiennych do Klientów Detalicznych (B2C)
• Odpowiedzialny za przygotowywanie kalendarza akcji promocyjnych, a także za opracowywanie różnorodnych ofert dla indywidualnych posiadaczy samochodów marki Citroen i Peugeot. Obserwacja i analizowanie rynku w celu jak najlepszego doboru takich ofert. Ścisła współpraca z pracownikami z „terenu” (Szefowie Stref Części Zamiennych i Serwisu), z Marketingiem ds. CZiS, z Działem Logistyki Części Zamiennych, a także z gronem lokalnych dostawców takich produktów jak opony czy wybrane grupy akcesoriów.
• Odpowiedzialny za adaptację i wdrożenie na rynku polskim projektów przygotowywanych przez Centralę Grupy PSA we Francji skierowanych do klientów detalicznych.
• Odpowiedzialny za adaptację i wdrożenie na rynku polskim projektów przygotowywanych przez Centralę Grupy PSA we Francji skierowanych do klientów detalicznych.
Kierownik Działu Części Zamiennych
Szef Działu Części Zamiennych w Dyrekcji Serwisu i Części Zamiennych. Odpowiedzialny za 3 podstawowe kierunki:
a) Wsparcie administracyjne sprzedaży części zamiennych w różnych wariantach logistycznych; początkowo obsługa dostaw bezpośrednich z Francji do sieci dealerskiej w Polsce, a od roku 2001 obsługa dostaw z Centralnego Magazynu Części Zamiennych w Grodzisku Mazowieckim.
b) Realizacja celów sprzedaży części zamiennych i akcesoriów. Konstruowanie ofert dla klientów indywidualnych, a także rozwój programu sprzedaży części do warsztatów niezależnych (nie będących w sieci dealerskiej).
c) Wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z częściami zgłaszanych przez sieć dealerską.
W ramach ich realizacji ścisła współpraca zarówno z innymi działami Dyrekcji Serwisu i Części Zamiennych (gwarancja, rozwój sieci), jak i z innymi Dyrekcjami (Marketing, Sprzedaż Samochodów Nowych, Sprzedaż Samochodów Używanych itd.) firmy.
a) Wsparcie administracyjne sprzedaży części zamiennych w różnych wariantach logistycznych; początkowo obsługa dostaw bezpośrednich z Francji do sieci dealerskiej w Polsce, a od roku 2001 obsługa dostaw z Centralnego Magazynu Części Zamiennych w Grodzisku Mazowieckim.
b) Realizacja celów sprzedaży części zamiennych i akcesoriów. Konstruowanie ofert dla klientów indywidualnych, a także rozwój programu sprzedaży części do warsztatów niezależnych (nie będących w sieci dealerskiej).
c) Wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z częściami zgłaszanych przez sieć dealerską.
W ramach ich realizacji ścisła współpraca zarówno z innymi działami Dyrekcji Serwisu i Części Zamiennych (gwarancja, rozwój sieci), jak i z innymi Dyrekcjami (Marketing, Sprzedaż Samochodów Nowych, Sprzedaż Samochodów Używanych itd.) firmy.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.