Krzysztof Osowski

Krzysztof Osowski

Sprzedawca, P.H.U. "Rado"
Gniezno, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Office Obsługa klienta Sporządzanie ofert handlowych Obsługa reklamacji Obsługa komputera i urządzeń biurowych Obsługa klientów zagranicznych pozyskiwanie klientów reprezentowanie firmy na targach międzynarodowych i krajowych sprzedaż krajowa i zagraniczna Negocjaceje handlowe z klientami kluczowymi i sieciowymi obróbka graficzna zdjęc Targi międzynarodowe - organizacja oraz uczestnictwo opracowanie materiałów marketingowych Monitorowanie płatności Sporządzanie cenników Przyjmowanie i obsługa zamówień współpraca przy tworzeniu nowych modeli - branża meblowa

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
przedstawiciel handlowy
Creadest Sp. z o.o.
- obsługa klientów firmy
- aktywna sprzedaż na terenie całego kraju
- pozyskiwanie nowych klientów
- przygotowywanie cenników i ofert
- obsługa zamówień
- dostarczanie zamówień do klienta
- monitorowanie płatności
- współpraca przy tworzeniu nowych modeli - rozszerzanie oferty firmy - branża meblowa
- przygotowywanie materiałów marketingowych: katalogi produktów, próbniki tkanin, prezentacja produktu (fotografowanie modeli, opis i dane produktu)
- przygotowywanie firmy do udziału w targach Meble Polska 2015 i 2016 oraz jej reprezentowanie podczas trwania imprezy
- fotografowanie mebli i obróbka w programie graficznym
- współpraca ze wszystkimi działami fabryki
- wykonywanie innych zadań wskazanych przez przełożonych
Logo
Sales Manager
Fabryka Mebli Spin
- obsługa klientów zagranicznych i krajowych (rynek belgijski, holenderski, duński i polski)
- aktywna sprzedaż w kraju i na podległych rynkach
- pozyskiwanie nowych klientów
- wyjazdy służbowe: osobiste wizytowanie klientów, wyjazdy na imprezy targowe zagraniczne oraz ich współorganizowanie (targi meblowe w Brukseli, Mechelen, Barntrup),
- przygotowywanie cenników i ofert
- obsługa zamówień
- obsługa reklamacji
- monitorowanie płatności
- współpraca przy tworzeniu nowych modeli - rozszerzanie oferty firmy - branża meblowa
- przygotowywanie materiałów marketingowych: katalogi, próbniki (monitorowanie rynku tkanin, wybór nowej kolekcji, prezentacja klientom), cenniki, prezentacja produktu (fotografie aranżowane, opis i dane produktu), należyta prezentacja firmy podczas targów - rozmieszczenie ekspozycji, wybór modeli,
- praca ze zintegrowanym systemem (wprowadzanie zamówień, monitorowanie procesu produkcji w celu informowania klienta),
- współpraca ze wszystkimi działami fabryki
- wykonywanie innych zadań wskazanych przez przełożonych

Edukacja

Logo
Eurologistyka, licencjackie
Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

Sport - Piłka nożna, instrumenty klawiszowe - pianino, organy, multimedia

Grupy

Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki