Krzysztof Obszyński

Dyrektor Biura Rozwoju Biznesu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Obsługa pakietu MS Office prowadzenie rekrutacji oraz szkoleń wstępnych Prawo jazdy kategoria B, od 13 lat. Umiejętność pracy w zespole i zarządzania nim, odpowiedzialność, komunikatywność, punktualność, zdolności pedagogiczne.

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank Pekao SA
Dyrektor Biura Rozwoju Biznesu
Budowa i zarządzanie ogólnopolskim zespołem Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu w Pionie Bankowości Przedsiębiorstw (segment MŚP i MID)
Realizacja budżetu ilościowego i dochodowego w akwizycji Klientów MŚP i MID.
Bank Pekao SA
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu MŚP
Budowa i zarządzanie ogólnopolskim zespołem Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu w pionie bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw (5-50 mln).
Bank Pekao SA
Dyrektor ds. Klientów Biznesowych w Regionie
-opracowywanie planów sprzedaży, odpowiedzialność za ich realizację w Regionie i poszczególnych oddziałach w obszarze Klienta Biznesowego,
-wspieranie Dyrektorów Oddziałów w zapewnieniu poprawy wyników Oddziałów poprzez coaching oraz dogłębną znajomość modeli obsługi i oferty produktowej,
-kierowanie działaniami marketingowymi w Regionie,
-wsparcie Oddziałów w procesowaniu transakcji kredytowych i rozmowach z Ryzykiem,
-współpraca z Dyrektorem Regionu w procesie realizacji polityki kadrowej i płacowej,
mBank S.A.
Regionalny Kierownik Sprzedaży- Makroregion Południowy, Korporacje.
Zarządzanie i koordynacja sprzedaży produktów transakcyjnych oraz treasury w podległym makroregionie (Małopolska, Śląsk, Podkarpacie, Świętokrzyskie, Opolskie, Łódzkie). Nadzór nad zapewnieniem zgodnego ze standardami Banku poziomu jakości obsługi Klientów Korporacyjnych oraz realizacja założeń budżetowych.
Rekrutacja, szkolenia, wdrażanie nowo zatrudnianych pracowników. Prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, szkoleń produktowych, tworzenie baz klientów.
Zapewnienie rozwoju i motywacji podległego zespołu poprzez określanie zgodnych z nadrzędnymi celami zadań, indywidualnego planu rozwoju i szkoleń.
Prowadzenie treningów „on-the-job-training” ; zmierzających do identyfikacji mocnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie umiejętności i kompetencji poszczególnych Pracowników w praktycznym zastosowaniu modelu pro aktywnej sprzedaży doradczej.
Zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole – przeprowadzanie regularnych cotygodniowych spotkań zespołu.
Dbanie o niską rotację w zespole, zapewnienie odpowiednich standardów i komfortu pracy.
Współpraca z innymi departamentami pod kątem xsella.
Raiffeisen Financial Services Polska Sp. z o.o.
Kierownik sprzedaży - Rynki Finansowe - Region Małopolska, Śląsk, Podkarpacie Segment MSP
Podstawowe zadania:
- zapewnienie realizacji określonego budżetu sprzedaży produktów Departamentu Sprzedaży Rynków Finansowych w regionach Małopolska, Śląsk, Podkarpacie przez skuteczne zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym oraz jakością obsługi klienta
-monitorowanie i kontrola wyników w regionach, podejmowanie działań mających na celu wsparcie członków podległych zespołów
- dbałość o jakość sprzedaży, rzetelność informacji o ofercie produktowej przekazywanej klientowi
-budowanie zespołu pracowników: rekrutacja , wdrożenie do pracy na stanowisku, prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, szkoleń produktowych, tworzenie baz klientów
-zapewnienie rozwoju i motywacji podległego zespołu poprzez określanie zgodnych z nadrzędnymi celami zadań, indywidualnego planu rozwoju i szkoleń
-prowadzenie treningów „on-the-job-training” ; zmierzających do identyfikacji mocnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie umiejętności i kompetencji poszczególnych Pracowników w praktycznym zastosowaniu modelu pro aktywnej sprzedaży doradczej
-zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole – przeprowadzanie regularnych cotygodniowych spotkań zespołu
-dbanie o niską rotację w zespole, zapewnienie odpowiednich standardów i komfortu pracy
-współpraca z innymi departamentami pod kątem xsella
Bank BNP Paribas
Starszy Specjalista ds. Bankowości Małych Przedsiębiorstw
Podstawowe zadania:
-bieżąca opieka nad powierzonym portfelem klientów, doradztwo i wspomaganie klientów w realizacji ich przedsięwzięć,
-pozyskiwanie klientów z segmentu małych przedsiębiorstw,
-aktywna sprzedaż produktów bankowych,
-doradztwo finansowe i długofalowe budowanie relacji z klientami.
Raiffeisen Financial Services Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Rynków Finansowych
Podstawowe zadania:
-bieżąca opieka nad budowanym portfelem klientów, doradztwo i wspomaganie klientów w realizacji ich przedsięwzięć,
-pozyskiwanie klientów z segmentu małych przedsiębiorstw,
-aktywna sprzedaż produktów bankowości transakcyjnej (FX, Forward)
-doradztwo finansowe i długofalowe budowanie relacji z klientami.

2010 rok – nominacja do R-STARS kategoria „Gwiazda sprzedaży”
Raiffeisen Financial Services Polska Sp. z o.o.
Bankowy Doradca Klienta Segmentu Małych Przedsiębiorstw
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca ds. produktów bankowych

Szkolenia i kursy

2015 - "Ludzie kupują od ludzi. Jak uczynić z siebie istotny element przewagi konkurencyjnej"
Prowadzący seminarium: Marcin Posłuszny, Anna Gola, Michał Iwanek, Wojciech Scheffs, Jacek Krajewski, Małgorzata Wojciekiewicz, Maciej Kiryłło, Tomasz Piotr Sidewicz, Wojciech Herra.
2014 – Wojciech Herra – Rozwój Kompetencji Menedżerskich, rola menedżera w osiąganiu sukcesu, budowanie zaangażowania pracowników, motywacja, cechy skutecznego zespołu, dysfunkcje pracy zespołu, skuteczna pochwała i krytyka.

2014 – Raiffeisen Bank – Dział HR – Profesjonalna Rekrutacja – efektywne prowadzenie rekrutacji, określenie profilu kandydata, wdrożenie i szkolenie nowozatrudnionych pracowników.

2013 – Wojciech Herra – Fundamenty Sprzedaży Profesjonalnej, Marketing – Sprzedaż – Relacja.

2011 – Raiffeisen Bank – Szkolenie dla Relationship Managera z zakresu posprzedażowej obsługi klientów banku z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

2008 – Raiffeisen Bank – Nowoczesne techniki sprzedaży w bankowości, Micro Sales Training “Proactive Selling”, Micro Sales Training “Meeting Clients”.

Edukacja

Logo
biologia, magisterskie
Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Motoryzacja, sport, gotowanie, finanse

Organizacje

2014 – Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera (COIE) – współorganizowanie oraz prowadzenie części merytorycznej z zakresu funkcjonowania rynków finansowych, sposobu rozliczeń transakcji walutowych i eliminowania ryzyka kursowego w eksporcie/imporcie – cykl 6 konferencji w miastach na terenie Małopolski i Śląska.
2015 - Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera (COIE) - "Forum Inwestorów i Eksporterów w centrum Polski" Łódź. Prowadzenie części merytorycznej na temat produktów bankowych wspierających Eksporterów i Importerów - Transakcje FX spot, Forward, Akredytywy, Inkasa.

Grupy

Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy