Umiejętności
media eletroniczne
Strategia cyfrowa
Analiza mediów
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Strategie mediowe
Marketing Mobilny
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Startegii
Tworzenie i nadzorowanie procesów tworzenia synergicznych strategii komunikacyjnych na potrzeby klientów regionalnych Zespołów Sprzedaży Regionalnej Grupy TVN. Nadzór nad ich realizacją zgodną z założeniami strategicznymi. Odpowiedzialność za poprawne, merytoryczne i rzetelne prezentowanie ww. ofert na potrzeby klientów.
♦ Realizowanie planu sprzedażowego dotyczącego powyższych ofert oraz zarządzanie podległymi zespołami projektowymi.
♦ Wsparcie w zakresie wspólnego marketingu Zespołów Sprzedaży Regionalnej Grupy TVN (RoadShowy, konferencje, itp.).
♦ Konsultacje i doradzanie pracownikom TVN MEDIA w zakresie planowania i sprzedaży mediów.
♦ Sprawdzanie pod względem merytorycznym synergicznych ofert prezentowanych przez handlowców Zespołów Sprzedaży Regionalnej oraz ich ostateczne zatwierdzanie.
♦ Poszukiwanie nowych rozwiązań pozwalających na sprzedaż ofert synergicznych łączących różne produkty TVN.
♦ Szkolenia pracowników TVN MEDIA z zakresu marketingu, znajomości mediów, planowania mediów, obsługi klienta, prezentowania ofert, negocjacji, technologii mediów.
♦ Realizowanie planu sprzedażowego dotyczącego powyższych ofert oraz zarządzanie podległymi zespołami projektowymi.
♦ Wsparcie w zakresie wspólnego marketingu Zespołów Sprzedaży Regionalnej Grupy TVN (RoadShowy, konferencje, itp.).
♦ Konsultacje i doradzanie pracownikom TVN MEDIA w zakresie planowania i sprzedaży mediów.
♦ Sprawdzanie pod względem merytorycznym synergicznych ofert prezentowanych przez handlowców Zespołów Sprzedaży Regionalnej oraz ich ostateczne zatwierdzanie.
♦ Poszukiwanie nowych rozwiązań pozwalających na sprzedaż ofert synergicznych łączących różne produkty TVN.
♦ Szkolenia pracowników TVN MEDIA z zakresu marketingu, znajomości mediów, planowania mediów, obsługi klienta, prezentowania ofert, negocjacji, technologii mediów.
Manager Zespołu Media+ w ITI Corporation
Kierowanie zespołem zajmującym się tworzeniem i sprzedażą specjalnych pakietów mediowych dedykowanych klientom Grupy ITI z wykorzystaniem synergii produktów mediowych wszystkich spółek Grupy. Praca ta pozwoliła na udoskonalenie umiejętności menadżerskich, w tym zarządzaniem zespołem oraz rozwinęła moje umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, wymagała pogodzenia interesów różnych spółek Grupy ITI.
Menedżer Projektów Multimedialnych
Tworzenie i sprzedaż multimedialnych projektów stworzonych z produktów mediowych wszystkich spółek Grupy ITI opracowywanych na indywidualne potrzeby kluczowych klientów. Poznanie specyfiki dużych akcji marketingowych. Przeprowadzone projekty m.in. „Misja Martyna”, „Jak Pies z Kotem”.
Media Manager w Mediacom Warszawa
Kierowanie zespołem plannerów i buyerów obsługującym następujących klientów: Axel Springer Polska, Lorenz Snack World (Bahlsen Poznań), Nokia, Electrolux, BPH PBK SA, Alima Gerber i inni. Zespół był odpowiedzialny za analizy rynku, planowanie strategiczne i taktyczne kampanii standardowych, tworzenie i realizacje projektów niestandardowych oraz za negocjacje, optymalizacje kosztów i zakup kampanii mediowych. Roczne budżety zespołu oscylowały w granicach 120-140 mln złotych netto.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.