Krzysztof Kurowski

Manager ds. Startegii, Biuro Reklamy TVN
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

media eletroniczne Strategia cyfrowa Analiza mediów Zakup Mediów Planowanie mediów Strategie mediowe Marketing Mobilny

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Biuro Reklamy TVN
Manager ds. Startegii
Tworzenie i nadzorowanie procesów tworzenia synergicznych strategii komunikacyjnych na potrzeby klientów regionalnych Zespołów Sprzedaży Regionalnej Grupy TVN. Nadzór nad ich realizacją zgodną z założeniami strategicznymi. Odpowiedzialność za poprawne, merytoryczne i rzetelne prezentowanie ww. ofert na potrzeby klientów.
♦ Realizowanie planu sprzedażowego dotyczącego powyższych ofert oraz zarządzanie podległymi zespołami projektowymi.
♦ Wsparcie w zakresie wspólnego marketingu Zespołów Sprzedaży Regionalnej Grupy TVN (RoadShowy, konferencje, itp.).
♦ Konsultacje i doradzanie pracownikom TVN MEDIA w zakresie planowania i sprzedaży mediów.
♦ Sprawdzanie pod względem merytorycznym synergicznych ofert prezentowanych przez handlowców Zespołów Sprzedaży Regionalnej oraz ich ostateczne zatwierdzanie.
♦ Poszukiwanie nowych rozwiązań pozwalających na sprzedaż ofert synergicznych łączących różne produkty TVN.
♦ Szkolenia pracowników TVN MEDIA z zakresu marketingu, znajomości mediów, planowania mediów, obsługi klienta, prezentowania ofert, negocjacji, technologii mediów.
ITI Corporation
Manager Zespołu Media+ w ITI Corporation
Kierowanie zespołem zajmującym się tworzeniem i sprzedażą specjalnych pakietów mediowych dedykowanych klientom Grupy ITI z wykorzystaniem synergii produktów mediowych wszystkich spółek Grupy. Praca ta pozwoliła na udoskonalenie umiejętności menadżerskich, w tym zarządzaniem zespołem oraz rozwinęła moje umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, wymagała pogodzenia interesów różnych spółek Grupy ITI.
ITI Corporation
Menedżer Projektów Multimedialnych
Tworzenie i sprzedaż multimedialnych projektów stworzonych z produktów mediowych wszystkich spółek Grupy ITI opracowywanych na indywidualne potrzeby kluczowych klientów. Poznanie specyfiki dużych akcji marketingowych. Przeprowadzone projekty m.in. „Misja Martyna”, „Jak Pies z Kotem”.
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
Media Manager w Mediacom Warszawa
Kierowanie zespołem plannerów i buyerów obsługującym następujących klientów: Axel Springer Polska, Lorenz Snack World (Bahlsen Poznań), Nokia, Electrolux, BPH PBK SA, Alima Gerber i inni. Zespół był odpowiedzialny za analizy rynku, planowanie strategiczne i taktyczne kampanii standardowych, tworzenie i realizacje projektów niestandardowych oraz za negocjacje, optymalizacje kosztów i zakup kampanii mediowych. Roczne budżety zespołu oscylowały w granicach 120-140 mln złotych netto.

Edukacja

Logo
Pszychologia Społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Kierunek: Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.