Krzysztof Kupidłowski

Kierownik, Fortuna Sp. z o.o.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Budżetowanie Prawo pracy Administracja biura Rekrutacja Negocjacje z dostawcami Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B MS Office (Word, PowerPoint, Excel) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych Negocjacje biznecowe GIIF

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Fortuna Sp. z o.o.
Dyrektor ds. ośrodków gier
Do moich obowiązków i zadań należało: Organizowanie pracy własnej i podległego zespołu ludzi, nadzór nad ich pracą, kontrola w tym przeprowadzanie inwentaryzacji , budżetowanie, tworzenie polityki kasowej spółki. Wdrażanie strategii rozwoju spółki poprzez otwieranie nowych ośrodków gier, wybór lokalizacji, negocjowanie umów najmu, załatwienie wszystkich spraw formalno-prawnych związanych z otwarciem kasyn. Nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem ośrodków gier wynikający z przepisów ustawy o grach hazardowych (w tym przestrzeganie przepisów z zakresu GIIF) .Przeprowadzanie szkoleń BHP, GIIF. Instruowanie w zakresie obiegu dokumentów wewnątrz firmy
Fortuna Sp. z o.o.
kierownik
Ogólny zakres obowiązków kierownika komórki organizacyjnej polegał na kierowaniu, koordynowaniu, kontroli pracy podległego zespołu ludzi. Nadzorowaniu poprawności przeprowadzanych gier i zakładów, rozpatrywaniu ewentualnych reklamacji, reprezentowaniu spółki przed organami administracji Państwowej. Wykonywanie rozliczeń dziennych, raportowanie wyników, załatwianie wszystkich spraw administracyjnych. Odpowiadałem również materialnie za powierzony mi majątek trwały oraz obrotowy Spółki.

Edukacja

Logo
Integracja Europejska, magisterskie
Uniwerytet Wrocławski
Logo
ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne
Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

Rynki kapitałowe, motoryzacja, sport

Inne

W poprzedniej firmie byłem odpowiedzialny za stworzenie sieci salonów oraz kasyn na terenie całej Polski. Zatrudniałem oraz nadzorowałem pracę kilkunastu kierowników. Tworzyłem politykę personalną spółki, regulamin pracy, procedury obrotem gotówki, podejmowałem decyzje dotyczące zatrudnienia, przygotowywałem program wynagrodzeń motywacyjnych. Budowałem dobry wizerunek firmy po przez utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami oraz kontrahentami. Dbałem o przestrzeganie norm oraz procesów jakościowych. Aktywnie monitorowałem oraz wdrażałem rozwiązania które miały na celu optymalizację wyników spółki. Skutecznie współpracowałem z działem prawnym i księgowości w zakresie controlingu, raportowałem wyniki do Zarządu.