Umiejętności
Zarządzanie zmianą
stały rozwój
Lean Manufacturing
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Project Management
Zarządzanie jakością
Zarządzanie zespołem
Doświadczenie zawodowe
Outsourced Operations Manager
Philips Poland / Philips Lighting Nederland
- Zarządzanie operacyjne z zakresu wytwarzania, jakości, dostaw, ceny grupą dostawców dla Philips Lighting, dywizji BG LS&E
- definiowanie rozwiązań mających na celu generowanie oszczędności i zmniejszanie ceny produktu
- budowanie i utrzymywanie relacji Win-Win
- realizowanie standardów jakościowych oraz procesowych zgodnych z wytycznymi grupy biznesowej Philips
- definiowanie rozwiązań mających na celu generowanie oszczędności i zmniejszanie ceny produktu
- budowanie i utrzymywanie relacji Win-Win
- realizowanie standardów jakościowych oraz procesowych zgodnych z wytycznymi grupy biznesowej Philips
SQA Manager
Signify
- odpowiedzialność za wszystkich dostawców z branży metali w Europie oraz Ameryce Północnej
- audytowanie dla opiniowania nowych kontrahentów oraz dla potrzeb oceny poprawności i zdolności procesów
- współuczestniczenie w realizacji strategii metalowej w korporacji Signify (dawny Philips Lighiting)
- Manager wszystkich SQE w eurpojeskich fabrykach Signify
- kluczowa rola (wraz z Commodiety Team) w realizacji strategii Zakupowej
- audytowanie dla opiniowania nowych kontrahentów oraz dla potrzeb oceny poprawności i zdolności procesów
- współuczestniczenie w realizacji strategii metalowej w korporacji Signify (dawny Philips Lighiting)
- Manager wszystkich SQE w eurpojeskich fabrykach Signify
- kluczowa rola (wraz z Commodiety Team) w realizacji strategii Zakupowej
Europe Project Operations Manager
Główne zadania i osiągnięcia:
- przejęcie oraz wdrożenie operacyjne strategicznego dostawcy dla TPVC (przejęcie projektu, umowa komercyjna, definicja systemu testów, zarządzanie budżetem projektowym, audit walidujący dostawcę, uruchomienie produkcji, realizacja programu dostaw),
- uruchomienie projektu równoległego dla wdrożenia operacyjnego, strategicznego dostawcy dla TPVC (analiza rynku, analiza porównawcza, wstępne kwalifikacje oraz negocjacje cen, projekt wdrożenia, uruchomienie produkcji ze spełnieniem wszelkich wymagań TPVC oraz zarządzanie poprzez zespół BFT)
- wdrożenie struktur wewnętrznych zarządzania logistyczno-jakościowego dla zdefiniowanego dostawcy strategicznego (Business Fulfillment Team)
- przejęcie oraz wdrożenie operacyjne strategicznego dostawcy dla TPVC (przejęcie projektu, umowa komercyjna, definicja systemu testów, zarządzanie budżetem projektowym, audit walidujący dostawcę, uruchomienie produkcji, realizacja programu dostaw),
- uruchomienie projektu równoległego dla wdrożenia operacyjnego, strategicznego dostawcy dla TPVC (analiza rynku, analiza porównawcza, wstępne kwalifikacje oraz negocjacje cen, projekt wdrożenia, uruchomienie produkcji ze spełnieniem wszelkich wymagań TPVC oraz zarządzanie poprzez zespół BFT)
- wdrożenie struktur wewnętrznych zarządzania logistyczno-jakościowego dla zdefiniowanego dostawcy strategicznego (Business Fulfillment Team)
Dyrektor Jakości
Główne osiągnięcia:
- balansowanie operacji jakościowych w celu standaryzowania procesu zarządzania jakością oraz weryfikacji podzespołów przy dostawach,
- kryteria nadzoru nad jakością dostawców oraz ich rozwoju dla potrzeb skutecznego zarządzania jakości materiałów,
- wdrażanie systemu szybkiego reagowania (QRQC, FOR attack) oraz aktywnego działania na wypadek wystąpienia niezgodności w procesie produkcyjnym,
- rozwój personelu, ocena kompetencji oraz doskonalenie kadry,
- efektywna kontrola wyrobu gotowego, skuteczne relacje z klientem (poprawa satysfakcji klienta o 50-100%),
- rozwój KPI pomiaru procesu dla potrzeb ciągłego doskonalenia i stabilizacji odchyleń do poziomu „zero defektów”
- balansowanie operacji jakościowych w celu standaryzowania procesu zarządzania jakością oraz weryfikacji podzespołów przy dostawach,
- kryteria nadzoru nad jakością dostawców oraz ich rozwoju dla potrzeb skutecznego zarządzania jakości materiałów,
- wdrażanie systemu szybkiego reagowania (QRQC, FOR attack) oraz aktywnego działania na wypadek wystąpienia niezgodności w procesie produkcyjnym,
- rozwój personelu, ocena kompetencji oraz doskonalenie kadry,
- efektywna kontrola wyrobu gotowego, skuteczne relacje z klientem (poprawa satysfakcji klienta o 50-100%),
- rozwój KPI pomiaru procesu dla potrzeb ciągłego doskonalenia i stabilizacji odchyleń do poziomu „zero defektów”
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Grupy
ADVANTAGE Produkcja Logistyka Zakupy Leadership
Rekrutacje, szkolenia, doradztwo i coaching w obszarach Produkcja | Logistyka | Zakupy | Leadership
[url]www.advantage.org.pl[/url]