Krzysztof Grządkowski

HiCom - strategia, planowanie, zakup mediów
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
.
HiCom
Tworzymy kompleksowe strategie mediowe.
Planujemy, kupujemy i realizujemy kampanie reklamowe.
Specjalizujemy się w działaniach w obszarze nowoczesnych mediów.
Doradzamy w projektach e-commerce.
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Kierownik sprzedazy regionalnej - Region Zachodni
(podległy obszar: woj.: dolnośląskie, lubuskie, opolskie, wielkopolskie)

Obowiązki:
• planowanie i wdrażanie strategii działania Działu Sprzedaży Regionalnej
• planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy zespołu sprzedaży
• współpraca z największymi klientami podległych biur sprzedaży i agencjami reklamowymi przy kampaniach realizowanych w portalu
• tworzenie i wdrażanie nowych narzędzi handlowych
• współpraca przy tworzeniu oferty produktowej portalu Onet.pl
• inicjowanie i organizowanie akcji promujących Internet jako medium reklamowe i portal Onet.pl w regionach
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Świetny menadżer ze specjalistyczną wiedzą i skuteczny motywator. Zdecydowanie najlepszy szef, z jakim miałem do czynienia.
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Account Executive
Obowiązki:
• sprzedaż, planowanie, nadzorowanie i analiza kampanii marketingowych pozyskanych klientów portalu
• udział w akcjach marketingowych Onet.pl promujących Internet jako medium reklamowe
Logo
Specjalista ds. reklamy
Wydawnictwo Koncept Sp. z o. o.
Wydawnictwo Koncept Sp. z o. o.

Obowiązki:
• pozyskiwanie i obsługa reklamodawców czasopisma „Własny Dom z konceptem”
• rozwój oferty reklamowej czasopisma
• współpraca z redakcją i DTP

Szkolenia i kursy

• znajomość i obsługa: Megapanel PBi/Gemius i TGI
• szkolenia wewnętrzne w Onet.pl z zakresu marketingu internetowego
• zewnętrzne szkolenia z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i pracy w grupie
• liczne szkolenia z zakresu zarządzania zespołem

Edukacja

Logo
Menedżer produktu, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Inne

Od września 2009 ekspert/doradca sklepu internetowego NaMoimStole.pl w zakresie:
• planowanie i wdrażanie strategii rozwoju sklepu
• prowadzenie działań marketingowych i analiza ich skuteczności – SEO, SEM (AdWords), CPA, programy afiliacyjne, porównywarki
• optymalizacja sklepu pod kątem usability i SEO
• analiza i optymalizacja źródeł ruchu w sklepie (Google Analytics),
• negocjacja warunków współpracy z dostawcami, współpracującymi agencjami oraz firmami kurierskimi.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
RYNEK REKLAMY
RYNEK REKLAMY
Wszystkie liczące się firmy z branży reklamowej i medialnej.
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.