Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Doradca Bankowości Korporacyjnej
Utrzymywanie systematycznych kontaktów z klientami w celu budowania długotrwałych i dochodowych relacji, ze szczególnym uwzględnieniem relacji z kluczowymi klientami oraz z klientami o pogarszającym się standingu finansowym (w celu utrzymania najwyższej jakości portfela kredytowego i ograniczenia ryzyka operacyjnego). Realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości obsługi i oczekiwanej dochodowości, poprzez aktywną identyfikacje i pozyskiwanie nowych klientów z segmentu korporacyjnego na terenie województwa mazowieckiego oraz rozpoznawanie potrzeb klientów istniejących w celu sprzedaży nowych produktów.
Asystent Doradca Klienta ds. Średnich i Dużych Przedsiębiorstw
Samodzielna obsługa kluczowych klientów banku. Wsparcie doradcy klienta w nawiązywaniu i budowaniu relacji z klientami korporacyjnymi oraz podmiotami należącymi do międzynarodowych grup kapitałowych. Aktywne współuczestniczenie w rozpoznawaniu potrzeb klientów oraz oferowanie im pełnego zakresu usług i produktów bankowych. Analiza zdolności kredytowej przedsiębiorstw.
Inspektor ds. Administracji Kredytów (Zespół ds. Średnich i Dużych Przedsiębiorstw)
Sporządzanie umów kredytowych, umów prawnych zabezpieczeń kredytów a także dokumentacji związanej z innym rodzajem finansowania. Weryfikacja otrzymanych dokumentów dotyczących kredytów oraz innych rodzajów finansowania. Kontrola spełnienia warunków zawartych w dokumentacji kredytowej.
Asystent (Departament Dokumentacji Kredytowej I Administrowania Kredytami)
Sporządzanie umów kredytowych, umów prawnych zabezpieczeń kredytów a także dokumentacji związanej z innym rodzajem finansowania. Weryfikacja otrzymanych dokumentów dotyczących kredytów oraz innych rodzajów finansowania. Kontrola spełnienia warunków zawartych w dokumentacji kredytowej.
Szkolenia i kursy
03/2012 - Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy
09/2011 - Budowanie relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
12/2010 - Zrozumieć finanse klientów korporacyjnych -Fingroup Polska
08/2010 - Sztuka Sprzedawania - BZ WBK
03/2008 - Metody Wyceny Firmy - Instytut Rozwoju Biznesu
02/2008 - Analiza Projektów Inwestycyjnych - Fortis Bank Polska SA
02/2008 - Pogłębiona Analiza Finansowa - Fortis Bank Polska SA
09/2007 - Trade Finance (training course) - DCGardner Training
08/2007 - Efektywna Sprzedaż - Fortis Bank Polska SA
03/2007 - Pro-sprzedażowa Obsługa Klienta - Fortis Bank Polska SA
09/2011 - Budowanie relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
12/2010 - Zrozumieć finanse klientów korporacyjnych -Fingroup Polska
08/2010 - Sztuka Sprzedawania - BZ WBK
03/2008 - Metody Wyceny Firmy - Instytut Rozwoju Biznesu
02/2008 - Analiza Projektów Inwestycyjnych - Fortis Bank Polska SA
02/2008 - Pogłębiona Analiza Finansowa - Fortis Bank Polska SA
09/2007 - Trade Finance (training course) - DCGardner Training
08/2007 - Efektywna Sprzedaż - Fortis Bank Polska SA
03/2007 - Pro-sprzedażowa Obsługa Klienta - Fortis Bank Polska SA
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Uprawianie sportu (pływanie, bieganie, boks, narty).
Fotografia.
Fotografia.
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.