Krzysztof Godziszewski
help desk, MIKRONEX Serwis Komputerowy
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Office 2010
Windows 7
Windows Server
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
koordynator zespołu
(outsourcing Mikronex)
• koordynacja zespołem helpdesk oraz delegowanie zadań do kolejnej linii wsparcia
• zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla ponad 500 użytkowników końcowych
• konfiguracja stacji roboczych
• migracja danych z Windowsa 7 do 10
• serwisowanie komputerów stacjonarnych oraz laptopów
• wsparcie dla MS Office 2007/2010/2013/2016
• kontrolowanie inwentaryzacji sprzętu
• koordynacja zespołem helpdesk oraz delegowanie zadań do kolejnej linii wsparcia
• zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla ponad 500 użytkowników końcowych
• konfiguracja stacji roboczych
• migracja danych z Windowsa 7 do 10
• serwisowanie komputerów stacjonarnych oraz laptopów
• wsparcie dla MS Office 2007/2010/2013/2016
• kontrolowanie inwentaryzacji sprzętu
Administrator IT
(outsourcing Mikronex)
• zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla ponad 200 użytkowników końcowych
• tworzenie kont użytkowników i komputerów oraz przyznanie praw grupowych za pomocą usługi Active Directory
• wsparcie dla MS Office 2003/2007/2010
• serwisowanie komputerów stacjonarnych, laptopów oraz drukarek
• zarządzanie fizycznymi oraz wirtualnymi serwerami (Hyper-V)
• zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla ponad 200 użytkowników końcowych
• tworzenie kont użytkowników i komputerów oraz przyznanie praw grupowych za pomocą usługi Active Directory
• wsparcie dla MS Office 2003/2007/2010
• serwisowanie komputerów stacjonarnych, laptopów oraz drukarek
• zarządzanie fizycznymi oraz wirtualnymi serwerami (Hyper-V)
IT HELPDESK
(outsourcing Mikronex)
• zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla ponad 400 użytkowników końcowych
• konfiguracja stacji roboczych
• migracja danych z Windowsa XP do 7
• tworzenie kont użytkowników i komputerów oraz przyznanie praw grupowych za pomocą usługi Active Directory
• wsparcie dla MS Office 2003/2007/2010
• rozwiązywanie problemów, obsługa i konfiguracja łączności bezprzewodowej
• konfigurowanie i obsługa sieci VPN za pomocą Avaya VPN
• serwisowanie komputerów stacjonarnych, laptopów oraz drukarek
• kontrolowanie inwentaryzacji sprzętu
• utrzymywanie standardów zabezpieczeń zainstalowanych programów na komputerach klienckich
• zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla ponad 400 użytkowników końcowych
• konfiguracja stacji roboczych
• migracja danych z Windowsa XP do 7
• tworzenie kont użytkowników i komputerów oraz przyznanie praw grupowych za pomocą usługi Active Directory
• wsparcie dla MS Office 2003/2007/2010
• rozwiązywanie problemów, obsługa i konfiguracja łączności bezprzewodowej
• konfigurowanie i obsługa sieci VPN za pomocą Avaya VPN
• serwisowanie komputerów stacjonarnych, laptopów oraz drukarek
• kontrolowanie inwentaryzacji sprzętu
• utrzymywanie standardów zabezpieczeń zainstalowanych programów na komputerach klienckich
IT HELPDESK
Zamojski Szpital Niepubliczny spółka z o.o.
• utrzymanie środowisk systemowych – administracja siecią LAN, instalacja, konfiguracja, administracja środowiskiem serwerowym (Windows Server 2003)
• konfiguracja routerów i access pointów
• instalacja i konfiguracja nowego sprzętu (komputery, drukarki) według potrzeb użytkowników
• prowadzenie help desk dla użytkowników
• konfiguracja routerów i access pointów
• instalacja i konfiguracja nowego sprzętu (komputery, drukarki) według potrzeb użytkowników
• prowadzenie help desk dla użytkowników
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk