Krzysztof Godziszewski

Krzysztof Godziszewski

help desk, MIKRONEX Serwis Komputerowy
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Office 2010 Windows 7 Windows Server

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Ministerstwo Środowiska
koordynator zespołu
(outsourcing Mikronex)
• koordynacja zespołem helpdesk oraz delegowanie zadań do kolejnej linii wsparcia
• zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla ponad 500 użytkowników końcowych
• konfiguracja stacji roboczych
• migracja danych z Windowsa 7 do 10
• serwisowanie komputerów stacjonarnych oraz laptopów
• wsparcie dla MS Office 2007/2010/2013/2016
• kontrolowanie inwentaryzacji sprzętu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
Administrator IT
(outsourcing Mikronex)
• zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla ponad 200 użytkowników końcowych
• pomoc zdalna użytkownikom przez TightVNC
Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
Administrator IT
(outsourcing Mikronex)
• zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla ponad 200 użytkowników końcowych
• tworzenie kont użytkowników i komputerów oraz przyznanie praw grupowych za pomocą usługi Active Directory
• wsparcie dla MS Office 2003/2007/2010
• serwisowanie komputerów stacjonarnych, laptopów oraz drukarek
• zarządzanie fizycznymi oraz wirtualnymi serwerami (Hyper-V)
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
IT HELPDESK
(outsourcing Mikronex)
• pomoc zdalna użytkownikom przez Zdalny Pulpit
• konfiguracja stacji roboczych
• migracja danych z Windowsa XP do 7
PORR (Polska) S.A.
helpdesk IT
(outsourcing Mikronex)
• zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla ponad 500 użytkowników końcowych
• konfiguracja stacji roboczych
• pomoc zdalna użytkownikom przez Team Viewer
Urząd Lotnictwa Cywilnego
IT HELPDESK
(outsourcing Mikronex)
• zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla ponad 400 użytkowników końcowych
• konfiguracja stacji roboczych
• migracja danych z Windowsa XP do 7
• tworzenie kont użytkowników i komputerów oraz przyznanie praw grupowych za pomocą usługi Active Directory
• wsparcie dla MS Office 2003/2007/2010
• rozwiązywanie problemów, obsługa i konfiguracja łączności bezprzewodowej
• konfigurowanie i obsługa sieci VPN za pomocą Avaya VPN
• serwisowanie komputerów stacjonarnych, laptopów oraz drukarek
• kontrolowanie inwentaryzacji sprzętu
• utrzymywanie standardów zabezpieczeń zainstalowanych programów na komputerach klienckich
Logo
IT HELPDESK
Zamojski Szpital Niepubliczny spółka z o.o.
• utrzymanie środowisk systemowych – administracja siecią LAN, instalacja, konfiguracja, administracja środowiskiem serwerowym (Windows Server 2003)
• konfiguracja routerów i access pointów
• instalacja i konfiguracja nowego sprzętu (komputery, drukarki) według potrzeb użytkowników
• prowadzenie help desk dla użytkowników

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk