Krzysztof Gmyrek

Krzysztof Gmyrek

kierownik działu w segmentach spożywczych- Makro, real, Auchan
Opole, opolskie

Umiejętności

Odpowiedzialność Zdolności interpersonalne Punktualność Samodzielność Prawo jazdy kategorii B wysoka kultura osobista oraz cierpliwość i asertywność zdolności przywódcze i organizacyjne umiejętność organizacji pracy własnej i innych

Języki

angielski
dobry
czeski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Auchan Retail Polska
Manager działu PGC
Menager działu PGC (Produit de Grande Consommation- produkty FMCG)
Organizacja przebudowy hipermarketu pod standardy Auchan
Zarządzanie około 30 osobami (14 pracowników Auchan+ merchandiserzy)
Zarządzanie zapasem ok. 16 tys artykułów
real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka Komandytowa
kierownik działu DRY FOOD, kierownik działu FOOD
KIEROWNIK DZIAŁU FOOD:
Pośrednie zarządzanie zapasem około 30 tys artykułów- odpowiedzialność za wyniki całego działu FOOD
Zarządzanie personelem około 100 osób (8 bezpośrednio + około 90 pośrednio)
Organizacja i przeprowadzanie inwentaryzacji na całym dziale food
Reprezentacja hipermarketu przed wszelkimi służbami- Sanepid, Urzędy, Inspekcje itp.
Wdrożenie i utrzymanie standardów HACCP na całym markecie- Przewodniczący zespołu ds. HACCP
Planowanie promocji w mediach lokalnych
KIEROWNIK DZIAŁU DRY FOOD:
Zarządzanie zapasem ok. 16 000 artykułów
Zarządzanie personelem około 40 osób (10 pracowników real + ok. 30 z firm zewnętrznych)—rekrutacja, grafiki, szkolenia, rozmowy okresowe, ocena, premiowanie
Makro Cash and Carry Polska S.A.
kierownik stoiska alkohole/napoje/papierosy, kierownik stoiska konserwy/ przetwory
KIEROWNIK STOISKA ALKOHOLE NAPOJE PAPIEROSY
Zarządzanie zapasem około 3000 artykułów (zamawianie, minimalizacja strat, planowanie promocji, inwentaryzacje)
Zarządzanie pracą 2 cellermanów- specjalistów ds. jakości wina, kontrola ich pracy związanej z utrzymywania kontaktów z dotychczasowymi klientami jak i z pozyskiwania nowych.
Zarządzanie ok. 15 pracownikami Makro + ok. 20 merchandiserami (rekrutacje, premiowanie, szkolenia, rozmowy okresowe, rozliczanie czasu pracy)
Profesjonalne doradztwo na temat alkoholu dla klientów HORECA jak i indywidualnych
Organizacja prezentacji win dla zielonogórskiej grupy klientów HORECA
KIEROWNIK STOISKA KONSERWY PRZETWORY
Zarządzanie zapasem około 2100 artykułów
Zarządzanie około 25 osobami (pracownicy i merchandiserzy), rekrutacja, szkolenia, przeprowadzanie rozmów okresowych, ocena, premiowanie.
Obsługa klientów na stoisku, opieka nad 10 najlepszymi klientami działu
Organizacja i prowadzenie pokazów nowości kulinarnych dla zielonogórskiej grupy klientów HORECA

Szkolenia i kursy

• Kurs obsługi wózka widłowego
• Uprawnienia pozwalające na obsługę wysokościowych podestów ruchomych
• „Sztuka sprzedaży”- Image Warszawa- certyfikat
• „Budowanie zespołu”- Team Builders International
• „Ocena potencjału”- Human Factor Kraków- certyfikat
• HACCP- JARS Warszawa- certyfikat
• „Profesjonalna obsługa klienta gastronomicznego”- Unilever Foodsolution
• „Nowoczesne rozwiązania dla gastronomii”- Unilever Foodsolution
• GMP, GHP, elementy technologii i towaroznawstwa- Stowarzyszenie Naukowo-Techniczne Inżynierów i Techników Przemysłu Spożywczego- certyfikat
• Rekrutacja i integracja- Human Solutions for business
• Prawo pracy- Feuer

Edukacja

Logo
socjologia, licencjackie
Uniwersytet Opolski

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

• Muzyka elektroniczna, produkcja, DJ-ing, wyjazdy na międzynarodowe eventy związane z muzyką techniczną
• Winiarstwo- degustacje i kolekcjonowanie